Mine vakre, trofaste, fine lesere. Takk for at dere gjør jobben min til den mest givende jobben jeg noensinne kunne hatt. Selv om jeg av og til får vondt i magen, og et eller flere slag i trynet når jeg klikker meg inn på kommentarfeltet, lese KG, eller Jodel – så vil jeg bare si til dere som støtter, er ærlige, engasjerte og gode- det er DERE som gjør at jeg fortsetter å oppdatere, dele, motivere og inspirere. Dere er min drivkraft! I et samfunn av stygge ord, usanne rykter og påstander er DERE lysglimtene som gjør at hjertet mitt bobler over av glede og lykke. Takk for at dere bidrar til at jeg synes denne lille bloggen for det meste er en fryd å klikke seg inn på.
Her om dagen sendte venninnen min Ragnhild meg en snap fra bussen hvor hun snikfilmet en jente som LESTE BLOGGEN MIN. Og, ja altså, det glemmer man jo litt av, at det faktisk sitter mennesker og klikker seg inn på min side! Altså- jeg ble så varm om hjertet når jeg så hun jenta som leste. Sånn virkelig! For, for meg er jo dette blitt en slags “rutine” – jeg skriver, og oppdaterer, dere leser og kommenterer. Men. Herlighet – HVEM ER DERE egentlig? Hvem er du som faktisk ønsker å lese om MITT liv?
Vær så snill og del det med meg ♥ Du velger selv hva du vil dele men, jeg ønsker å vite dette ;
– Hvem er du, hvor bor du, hvor gammel er du ,og hva gjør du?
– Og hva er dine topp 3 verdier livet? Hva driver deg?
Vi jenter må holde sammen, backe hverandre, lære hverandre og lære av hverandre. Snakke fint om hverandre og være et godt med-menneske. Man er den man er, og det skal man respektere hverandre for.
Og helt til slutt, har jeg lyst å ta opp en ting, jeg skrev det litt i går også – men det virker ikke som det hjelper.. Bare slik den ballen kan legges død en gang for alle. I det siste har det florert rykter om at jeg har .. Skal vi se ; “Lagt meg under kniven opp til flere ganger” Og siste nytt er at jeg skal ha operert nesen min? Selv ble jeg helt sjokkert når jeg leste det- og skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Men når jeg først har blitt bevisst på det så står det jo flere steder! I tillegg når jeg har tatt det opp med jentene, så sier de at det spørsmålet har de fått MANGE ganger, og at flere (ikke mine venninner selvsagt) lurer på det.
Svaret er : Nei. Jeg har IKKE operert nesen min! Nå vet ikke jeg hvor lang tid det tar å “heale” etter en sånn operasjon, men jeg kan tenke meg en 3-4 uker? Når har jeg NOENSINNE vært borte fra sosiale medier eller borte fra folk så lenge? Og hvordan skulle jeg ha klart og snike meg unna at noen oppdaget det? Det blir faktisk for dumt. Jeg har aldri heller tenkt på at jeg burde operere den, så dette er jo bare litt tragikomisk! Burde jeg?!!!
Som Renate venninnen min sier ; Nesen og ørene vokser og forandrer seg hele livet. Så da har vel nesen min forandret seg da? Jeg tenker at i noen faser av livet så er man rundere i ansiktet, og får da en mer fyldig nese (?) og andre ganger kan man være smalere i ansiktet, og får en smalere nese. Ikke vet jeg, jeg er ingen nese-ekspert – men folkens, en ting vet jeg ; og det er at den IKKE er operert. Har det blitt sånn at det antas at ALLE opererer seg fordi noen gjør det?
Hehe – jeg måtte bare få det ut. Uansett, jeg GLEDER meg til å sette meg ned meg en deilig kopp kokos-kaffe å lese om DERE for en gangs-skyld! Dere er ; FANTASTISKE! Og det er takket være dere at denne bloggen eksisterer. Så : jeg er dere evig takknemlig!



















































