Gui Gui

Hei vakre venner! På vei hjem mot Norge igjen – og gleder meg allerede til å komme hjem til leiligheten min, har savnet den! De to siste ukene har virkelig vært helt magiske – og akkurat hva jeg har trengt. Først besøk av mamma som bare var superkoselig, og deretter rett hjem i en uke hvor jeg helt seriøst ikke gjorde annet enn å slappe av (og være syk da, men det tåler jeg) .. Og avslutte, og starte 2018 i Spania har ikke vært feil det heller – så det er en veldig fornøyd og oppladet jente som er på vei hjem. Å våkne i Spania med solen i ansiktet har vært så utrolig deilig, med nye eventyr hver eneste dag. I går toppet turen seg med fjelltur i de vakre fjellene, og den unike naturen. Kjørte ca 1 time langt i gokk, før vi gikk en time rett opp til toppen. Når vi kom på toppen – gikk vi ned igjen på andre siden mot en superfin perle – Gui Gui Beach. Naturen på vei opp og ned var virkelig noe for seg selv, og turen den tøffeste, men beste jeg har gjort! 4 timer gikk vi til sammen, med opp i mot 30 grader- helt nydelig selv om det var tungt og varmt. Savner tilbake til turen i går allerede, og kunne gjerne gått den på nytt IDAG!

Stille i fjellene, ingen mennesker, og ned igjen i solnedgang – YES sier jeg bare. Om alle eventyr i 2018 blir like fine som det i går – så blir dette er meget bra år!

Her kommer det bilder ♥ Og langt der borte ser dere Tenerife!

Her er vi på vei ned til den fine, fine og “hemmelige” stranden.

Hehe – gjett om denne var stengt og nedlagt for evighet siden … Lite fristende når du kommer ned i varmen..

Etter avslapping og kos samt en haug med nakne mennesker så var det på tide å dra hjem igjen, hihi!

 

Jeg har gruet meg litt til å dra, for det har vært så fint å være her. Men nå er hodet tilbake i Oslo-modus og jeg har allerede skrevet en liste over alle tingene jeg gleder meg til, og som jeg skal sette i gang med allerede i morgen! HOHO. Håper dere har en fin start på året!

CIAO!

16 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Jeg skal på kjærestetur! Og jeg gleder meg veldig, men jeg klarer ikke å velge sted og hotell! Vi drar I slutten av januar. Vi har snakket om Tenerife eller Gran Canaria. Du som er så reisevant, har du noen anbefalinger?
      Mvh!

      1. Hei! Åh, hmmm- jeg har bare vært på Tenerife én gang, for mange år siden.. Så jeg vet ikke helt.. Synes Bohemia i GC er fint, evt noen av hotellene i Maspalomas/Meloneras 🙂 Koselig med kjærestetur da <3 Kos dere når den tid kommer!

    2. Ååå, så herlig høre at du koste deg masse 🙂 Min halvdel av familien er spanske og fra Tenerife…Kjenner jeg savner de litt ekstra når jeg ser bildene dine. For et eventyr du har hatt! Jeg får bestille noen billetter ned tid snart 🙂 Stor klem <3

    3. Så fint det så ut på turen! Du ser fantastisk ut som vanlig! Får jeg spørre hvem du er på reise med? Er det en ny flamme? <3 <3

    4. GODT NYTTÅR, fineste! <3 Høres ut som du har hatt en fab jul utenom at du har vært syk. Og at det nye året har startet bra! :)) Her har julen og nyttår vært veldig bra, utenom at jeg også har vært syk. Men endelig frisk igjen nå. Lykke til med alt 2018 har å by på, jeg er klar for å følge med videre :)) Ha en strålende kveld videre. Stor klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg