4 godbiter til garderoben

Hei til dere fra flyplassen! Nå skal jeg og mor fly hjem. Vi har hatt noen helt magiske dager sammen, å være sammen med mamma er som å være med en venninne- vi har det bare supergøy! I går hadde vi vårt eget lille julebord med pinnekjøtt, herlighet så godt!! Skulle egentlig spare meg til julaften, men klarte det altså ikke. Lite som slår både maten og lukten, snakk om julestemning! Nå er det hjem til pappa og de på Midsund, mamma blir med for en kaffe, skikkelig kos!

Jeg ville bare vise dere fire kjøp som jeg har addet i garderoben min. Et par ordentlig digge vintersko, en hvit “boblejakke,”en brent orange farget jakke, og en superkul lue som jeg elsker!

Luen er fra ACNE

Skoene kjøpte jeg på Høyer

Og jakken er fra H&M trend

Jakke fra Zara ♥

Oppdaterer dere imorgen – i kveld er det kosekveld med familien og skalldyrsaften, wuhu!

LOVE og NYT ferien deres. God klem

12 kommentarer
    1. Du har så mye fint og har så god stil! Finner så mye god inspirasjon i deg, både med tanke på stil, interiør og tankegangen din!
      Vet ikke om du har skrevet om det før, eller om du syns det er frekt, men hvor kjøpte du LV vesken din og hvor mye koster den? 🙂 har så lyst til å kjøpe samme, men finner ikke ut prisen!
      Ønsker deg en god jul!

    2. Jeg har lest på kvinneguiden om deg. Synes det er drøyt hva disse kvinnene skriver. De er sjalu, hvem faen er det som sitter på et forum og diskuterer andres valg av livsstil. Jeg er sikker på det er kvinner uten jobb, aldri trent, som ikke har et liv.
      Ingen av mine venner sitter på forum og diskuterer bloggere, de unngår å lese disse bloggerne de ikke liker, det er så tragisk at jeg rett og slett blir irritert. Mobbing, og disse kvinnene oppdrar barn – ikke rart barn mobber på skolen! Lan ikke tro de damene er noe særlig utdannet. Utdannede, vellykkete mennesker med bra jobb, venner og mann sitter ikke å bruker tid å klage på andre på et JÆVLA FORUM!!! Stakkars deg som må forholde deg til slike kjerringer. Jeg har snakket med mine venner om dette, og de sier også at det er tragisk – at de kvinnene må ha miserable liv. Så du kan trøste deg med det:) sjalu!!

    3. Hei Lene:) Såå fin LV vesken din var, hva heter den modellen? Er på utkikk etter en klassisk LV og den var midt i blinken:) Takk for svar:) God jul!:)

    4. Så freshe ting til vinter garderoben. Er vesken ny? Den var kjempefin. Nyt dagene med fammilien vakre deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg