Vlog : Min lille mirakelkur

Annonse

Hei deilige søndag! Jeg koser meg altså så fælt her hjemme at jeg ikke har vært utendørs en gang idag. Og det har vært så fint vær.. Glad i leiligheten min jeg ♥ Nå har jeg laget en koselig søndags-vlog til dere, som jeg håper dere liker. Er så deilig med egenpleie. Jeg har bare tasset rundt her hjemme, fyrt i peisen, tent lys, hørt på musikk, drukket kaffe og hatt hjemmespa. Ah, klar for en ny uke! Føler meg fresh og fin og huden er full av deilig fuktighet og spalukt hihi..

Facelift in a box kitet finner dere her

Dere kan også kjøpe kitet & anti-ageing (30 ml) i en og samme pakke her.

Dere får 20 % på alle produkter hos Cosmedshop ved å bruke kode lene20 (varer i to uker) Psst. Dette er perfekt julegavetips, her kan flere gå sammen og kjøpe til en venninne for eksempel ♥ Nå skal jeg på Olivia å spise pizza! Kos dere så mye!

12 kommentarer

Siste innlegg