CALI – LOVE

Annonse – turen er sponset av Norwegian


Utsikt fra Hyatt Centric Pike Long Beach

From Cali with love! ♥ God lørdag der hjemme! Se den morgenstemningen jeg fikk på bilde nettopp, her er klokken fortsatt super-tidlig (0700,) jeg har allerede vært våken siden 0530. Ble en lang dag i går, på 25 timer, så gjett om jenta var glad for å treffe hodeputen på hotellet igår.

Jeg og Espen er så utrolig heldige at vi har fått være med Norwegian på tur til California! Er så takknemlig for det, og alle de fine tingene vi nå skal få oppleve. Og jeg gleder meg til å dele eventyret med dere, både via bilder og vlog som jeg lager til dere når jeg kommer hjem. Vi kom hit som sagt i går og drar igjen tirsdags kveld. Og i løpet av disse dagene skal vi bo på 4 forskjellige hoteller, vi skal besøke 4 forskjellige steder. Nå befinner vi oss på Long Beach, hvor vi snart skal spise ordentlig amerikansk frokost før turen går til stranden. Der skal det SUPES! Jeg elsker stand up paddeling og gleder meg som en unge. Det blir burger til lunsj før vi setter kursen mot et vindistrikt som heter Temecula (og dette tror jeg blir mitt høydepunkt på denne turen) ♥ Det ser utrolig vakkert og unikt ut på bildene, vinsmaking er jo en opplevelse og jeg er veldig interessert i god vin, MEN – vet dere hva vi skal imorgen? Vi skal dra fra hotellet i Temecula 0530 og se soloppgangen fra en LUFTBALLONG! Jeg får frysninger bare jeg skriver det. Jeg gleder meg utrolig mye til denne opplevelsen. Høydeskrekk eller ikke – dette skal oppleves.

Etter Temecula går turen til Palm Springs og turen avsluttes i West Hollywood. Jeg skal passe på å være flink å filme opplevelsene til dere, synes det er så kos å vise dere gjennom linsen ♥

Vi fløy hit med Norwegian i går, og var så heldige at vi fikk sitte i Premium avdelingen. God service, god benplass, seter som man kan legge langt bak og vippe opp beina på, underholdning og dyner om man skulle fryse. Når vi landet fikk vi hilse på alle 4 kapteinene og sitte litt i cockpit! Heldige, er vi!



Jeg kommer tilbake til dere så fort det finnes tid i programmet ♥ Her går det i ett helt til tirsdag, og jeg gleder meg til eventyr!

Håper dere har en nydelig helg der hjemme! Stor klem fra meg

19 kommentarer
    1. åå Lene, så misunnelig – Temecula vindistrikt er så vakkert! Ikke minst Palm Springs. NYT! Gleder meg til Vlog <3

      1. Temecula er helt NYDELIG, WOW <3 Palm Springs i morgen – så det blir spennende 🙂 Klem til deg!

    2. Hei!

      For en glød! 🙂
      Kan jeg spørre om hvilken bronzer og hvilken blush du bruker? Og evt hvilken foundation du har?
      Kos deg på reise!

      1. Hei! <3 Tusen takk, snille deg. Ja, det er foundation, + flytende hightlighter og to "faste" highlighters fra NYX, du ser de i den siste vlogen med makeup looks 🙂 <3

        1. Takk for svar. Ikke meningen å mase, men er det bronzeren fra REVOLUTION du har her også? Den du viser på hverdagslook-vloggen? Synes brunfargen du har ser sååå fin ut på de bildene i de siste innleggene! Du har altså ingen blush på deg?

          1. Hei! Åh jaa, det er Revolution sin, jeg blander med NYX. Det stemmer, den bronzeren bruker jeg hver dag 🙂 ELSK!

    3. Herregud, så heldige dere er 😀 Kos dere masse! Og ta gjerne maaange bilder 🙂 Her hvor jeg studerer haglet det nettopp, haha uff…

      1. Åh, men det er jo litt kos med vinterværet også. Jeg gleder meg til å komme hjem og fyre i peisen igjen <3 Hehe.. 🙂 Bilder kommer! Klem!

    4. hvilken strl har du genseren i? bruker normalt xs, mn ser den er i både 32og 34. usikker hvilken jeg skal gå for. men genseren MÅ jeg ha <3

    5. Hei Lene! Ååå nå er jeg så sjalu, håper dere får en kjempefin tur! Vet ikke om du har skrevet det noe sted, men lurer sånn på hvor du har kjøpt sengerammen din? Den var helt fantastisk fin!

      1. Hei, tusen takk <3 Søt du er! Du, den har jeg fått en snekker til å lage for meg! <3 Tusen takk. Skal lage et innlegg om den etterhvert <3 🙂 Men send meg gjerne en mail om du vil ha opplysninger 🙂 Klemmer

    6. Hei Lene!

      Du er så fin på håret! Jeg ser at du striper det, og jeg lurte hvor tette striper du tar og har du flere fargenyanser?

      1. Heiii! 🙂 Tusen takk! Jeg har ikke stripet det på en stund faktisk, men gjorde det på nytt for en liten stund siden. Tar bare folie striper i front og på “toppen” 🙂 Kun vanlig striping. Nyansene er fra håret mitt naturlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg