Å reise er en stor del av livet mitt, det har det egentlig vært siden pappa tok bobilen fatt og tok oss med på ferieturer i både Norge, Sverige og Danmark når vi var små. Kommer aldri til å glemme de magiske turene fra barndommen, de setter jeg sånn pris på fortsatt. De gode minnene som har satt seg både i hjerte og sinn! Vi var aldri en familie som dro til syden, men sjarmen med bobil, bingo med søskenflokken, fortelt, annet telt, fars grillmat og utallige spennende campingplasser kunne jeg aldri vært foruten ♥ Elsker de minnene jeg har fra ferieturene våre. Det var først når jeg fikk min første kjæreste at jeg dro til syden for første gang, 17 år var jeg. Og gjett om det var stas, jeg gråt når vi måtte dra hjem – hehe.. Og siden har utlandet blitt en stor del av meg, sakte men sikkert. Og i enda større grad nå de siste årene. Fordi jeg vil, og fordi LIVET ER NÅ! Hvorfor skal man IKKE reise om man har mulighet til det? Ahh – jeg kan drømme meg bort i inspirerende instagram kontoer og virkelig unne de menneskene alt de får oppleve! Unne, ikke misunne ♥ Jeg er utrolig privilegert som får reise så mye som jeg gjør, og jeg setter utrolig stor pris på det. Like stor pris som jeg setter på å lande på Gardermoen, ta flytoget i retning Oslo og komme HJEM. Hjem til elskede Oslo som alltid pulserer. Her finnes ikke et kjedelig sekund,og jeg elsker det. Jobb, rutiner, venner, og rett og slett min favoritt by over alle. Det er her jeg føler meg som hjemme. Og nå kribler det i magen etter at miitt nye krypinn skal bli klart. Jeg har jo kjøpt og pusset opp leiligheter før, men det har alltid vært sammen med noen – denne gangen skaper jeg 100% mitt helt eget.
Nå drar dette ut merker jeg – poenget mitt med innlegget var et tilbakeblikk på den nydelige sommeren jeg har hatt. Så mange fine mennesker sammen med meg, og så mange herlige steder. Til neste sommer, setter jeg kursen mot Italia. Det er så mange steder jeg vil se og oppleve ♥
• Sommeren startet med en spontantur til Frankrike med min elskede bestis hjemmefra, Helen. Vi bestilte egentlig bare flybilletter til Nice uten noe videre plan. Men dagen før, om ikke samme dag- booket jeg hotell til oss i vakre St.Tropez og MAGISKE Villa Marie. En tur som gav oss hvilepuls og som aldri sluttet å sjarmere oss. Et hotell med sjel utenom det vanlige. Ferske crossianter og fersk appelsinjuice hver eneste morgen.
• I juli bestemte jeg meg også veldig spontant å dra til Gran Canaria – jeg har merket meg at flere har stilt spørsmål og spekulert i hvem jeg besøkte – hehe… Det var uansett en magisk tur med flere turer på SUP, late dager med avslapping, besøk til Las Palmas og gamlebyen, og deilige måltider.
• Fra Gran Canaria til Marbella. En tur som vi jentene hadde planlagt siden mai, og som vi hadde gledet oss så latterlig til. Nesten en uke i det mest fantastiske huset noensinne! Hit skal vi tilbake neste år. En tur med fart og spenning, mye latter og bare gøy!! Her var vi ikke så flinke til å slappe av, hehehe.. På denne turen var det meg og 7 andre jenter ♥
• Planen var å fly til Norge etter Marbella turen, men jeg bare kjente i hele kroppen at jeg ikke ville. Jeg hadde ingen eller ingenting som ventet på meg hjemme uansett, og leiligheten skulle jeg ikke overta før i august – så da bestemte jeg meg spontant for å bli igjen, så jeg ble igjen helt til onsdag. Alene! Kjente jo masse folk der da, men det var utrolig godt å ha dagene for meg selv, og være sosial på kveldene. I stedet for å dra hjem etter noen dager, dro jeg til Gran Canaria igjen.
• Hjem til familien. Som alltid er helt magisk. Hvilepuls så til de grader og ordentlig dose påfyll.
• Vel hjemme i Norge en stund før jeg og Ana tok turen til Ibiza. Ibiza er jo partysted nummer én. Men for vår det ble det en ganske rolig tur, noe som passet oss begge perfekt. Ibiza er jo nydelig- og veldig glad for at vi besøkte Formentera. Men nå blir det en god stund før jeg skal til Ibiza igjen kjenner jeg.
• I år ble både jeg, Malene og Helen (mine bestiser fra barndommen) 30år – så tidligere i år bestemte vi oss for at vi skulle planlegge en tur, i gave til oss alle. Og det ble Barcelona. En rolig tur med latterlig mange episoder hvor vi bare lo oss i hjel av ALT. Dere vet den følelsen, hehe. Vi spiste god mat, tuslet i gatene, slappet av på stranda og rett og slett bare koste oss.
En fantastisk sommer- med herlige mennesker. Kunne ikke vært foruten noen av tingene jeg har gjort. Men nå er det høsten her hjemme som står for tur- og jeg ELSKER det. Så får vi se når og hvor turen går neste gang. Men det er en stund til kjenner jeg. Nå vil jeg bare nyte Oslo ♥











































































