Blue feels

Annonse – turen er sponset av Norwegian

Current location ; Palm Springs! Vi forflytter oss fort, men vi har det så fint! Det er full fart og masse fine opplevelser som jeg passer på å filme for dere ♥ Vi har gjort så mye fantastisk allerede, og idag har vi gjort turens høydepunkt for min del, nemlig luftballong! (Dette kommer jeg tilbake til.) Imorgen har vi vår siste “fulle dag” før vi reise hjem igjen på tirsdags kveld. Gleder meg til å dele alt med dere etterhvert. Det er ikke så mye tid i programmet til å “lande” med macen for å jobbe / oppdatere – men når har jeg en times tid i sengen før middag, så da kommer det noen ord og bilder fra meg. Håper helgen deres har vært fin! Jeg må faktisk innrømme at jeg gleder meg til å komme hjem til leiligheten og peisen igjen selv om jeg storkoser meg med en fantastisk gjeng her!

Igår spiste vi deilig frokost på ordentlig amerikansk vis, var på beachen, gjorde stand up board, dro fra Long beach til Temecula – var på vinsmaking, og la oss tidlig! Vi var oppe 0430 idag for luft ballong turen vår! Og det skal jeg bare si dere. DET var det verdt!

SÅ deilig og tusle rundt i solen i skjørt igjen!

Elsker å finne fine locations med farger som jeg føler er i Califorina-feel, om dere skjønner? Elsker pastell-farger.

Mm, camera eat’s first?!

Toppen er fra Ganni – Skjørt HM – Belte Maud – Sko Miu Miu – Solbriller RayBan & jakke Berskha

JA, til pannekaker, omelett, kaffe, juice, bær, sirup. Alt som er DIGG!

Og … Et lite tips (selv om jeg er i “sommer-modus” nå..) Det nye albumet til SIA. Altså! Snowman, Snowflake, Underneath The Mistletoe, Everyday Is Christmas, Underneath The Christmas Lights = REPEAT.

Ønsker dere en deilig mandag!

12 kommentarer
    1. Lene! Jag älskar din blogg och du är helt otroligt vacker!! Jag blir så inspirerad av hur du redigerar dina bilder, i den här kalla, tonade, blå-gröna färgen och jag vill verkligen veta hur du gör och vad du använder dig av för filter Tack för en toppenblogg!!

      1. Hei Hanna! Så koselig med kommentar <3 🙂 Snill du er – tusen takk! Jeg bruker lightroom – der kan man skape mye magi, hihi! 🙂 Så kan man kjøpe forskjellige presets og adde på. Jeg tar alltid ned saturation på bildene slik de blir kaldere <3 Så glad du blir inspirert, takk <3

    2. Hej! 🙂 Hittade dig via Alexandras blogg! Skulle väldigt gärna vilja veta var den gröna klänningen med blommor på kommer ifrån, som du hade på dig när ni var i LA! Blev alldeles besatt!

      Hade blivit jätteglad för svar ❤️ tack på förhand! Hälsningar från Sverige! 🙂

      1. Hei Petra! Så utrolig hyggelig 🙂 Alexandra er så skjønn! <3 Den er fra Neo Noir! Super fin 🙂 Stor klem til Sverige fra Palm Springs :-*

    3. Hei,
      Du er en så vakker jente, men i det siste har du vært så orange i fjeset…du fortjener sminke mer i dine hudtoner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg