Satur-YAY!


GOD MORGEN dere!

Har dere det fint? Endelig helg! I går var jeg hjemme og koste meg i leiligheten, sovnet tidlig og det resulterte i at jeg våknet klokken 08 idag. Frisk og opplagt! I går brukte jeg kvelden til å pakke ut enda litt til, både møbler og kasser. Lagde meg taco og gjorde en ny vri (siden stekeovnen min ikke er koblet til enda) tacoshell varmet på panna, OH MY GOD! Det er den sykeste tacoen jeg har smakt, hehehe. Kan være noe med at alt jeg lager her hjemme i leiligheten er ekstra godt og – rart det der! Men så heldig for meg, hihi!

Nå er klokken 10 og om 1,5 time allerede kommer fantastiske makeup-Tale for å legge Halloween-sminke. Og antrekket er IKKE i boks, så jeg må løpe ut for å finne det NÅ! Kan ikke gå ut etter hun har sminket meg for å si det sånn, så da blir det hjemme-lørdag på meg! Gleder meg til å vise dere hva jeg skal være! Skal dere feire?

Bukse Filippa K – Tøfler Sheperds – Genser H&M / bilder av McKenzie

Lørdagsklem herfra!

27 kommentarer
    1. Syntes du ser så bra ut om dagen Lene. Så fint at du er på plass i leiligheten. Gleder meg til å se hvordan det blir. Hvor kjøper du duft lys i fra? Jeg har fått helt dilla på gode duftlys den siste tiden. Ikke noe Halloween feiring på meg i dag, men skal ut å spise med kjæresten min. Kos deg masse i kveld og fortsatt god helg vakre deg.

      1. Tusen takk Tonje 🙂 <3 Gleder meg til å vise dere!! Jeg har kjøpt noen fra en butikk på Eger som jeg ikke kommer på hva heter, de er så deilige. Merket heter Diptyque 🙂

    2. Du er så ekstremt fin på håret for tiden!! Håper du får en fin kveld, heldig som får feire. Er jo så gøy å kle seg ut 🙂

    3. Nei Halloween er oppskrytt. Du stråler om dagen. Vet ikke hva det er med deg men noe er det☺️☺️☺️☺️ God helg!

    4. Så utrolig fin du er Lene, du gløder! Er så glad på dine vegner at du endelig har kommet deg inn i leiligheten din. Gleder meg sååå til å se hvordan det blir. Du er rååådyktig på interiør! Elsker også bildene McKenzie tar av deg – hun er så flink!

      1. Tusen takk Siri!! Det er kos og høre 😉 Jeg koser meg sånn her altså, åååh <3 Takktakk! McKenzie er rå!! 🙂 <3 Stor klem

    5. Du får det så fint Lene! Du er skikkelig driftig til å orne opp altså. Vi er btw. nesten naboer, hihi. Hvor skaffer du håndtverkerne dine? Skal slipe 100 m2 med gulv, gruer meg :-/

      1. Hei! Tusen takk! Åh så hyggelig da! 100m2 ja, hehe.. Jaa, men tenk så bra det blir når det er ferdig! Jeg har fått de anbefalt fra venner 🙂 Superflinke!

    6. Hej Lene! Så bra blogg du har! Kanske konstig fråga men var är kaffekoppen ifrån? Har letat efter sånna vanliga vita men hittar inga

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg