Hvem er det som egentlig leser denne bloggen?

Mine vakre, trofaste, fine lesere. Takk for at dere gjør jobben min til den mest givende jobben jeg noensinne kunne hatt. Selv om jeg av og til får vondt i magen, og et eller flere slag i trynet når jeg klikker meg inn på kommentarfeltet, lese KG, eller Jodel – så vil jeg bare si til dere som støtter, er ærlige, engasjerte og gode- det er DERE som gjør at jeg fortsetter å oppdatere, dele, motivere og inspirere. Dere er min drivkraft! I et samfunn av stygge ord, usanne rykter og påstander er DERE lysglimtene som gjør at hjertet mitt bobler over av glede og lykke. Takk for at dere bidrar til at jeg synes denne lille bloggen for det meste er en fryd å klikke seg inn på.

Her om dagen sendte venninnen min Ragnhild meg en snap fra bussen hvor hun snikfilmet en jente som LESTE BLOGGEN MIN. Og, ja altså, det glemmer man jo litt av, at det faktisk sitter mennesker og klikker seg inn på min side! Altså- jeg ble så varm om hjertet når jeg så hun jenta som leste. Sånn virkelig! For, for meg er jo dette blitt en slags “rutine” – jeg skriver, og oppdaterer, dere leser og kommenterer. Men. Herlighet – HVEM ER DERE egentlig? Hvem er du som faktisk ønsker å lese om MITT liv?

Vær så snill og del det med meg ♥ Du velger selv hva du vil dele men, jeg ønsker å vite dette ;

– Hvem er du, hvor bor du, hvor gammel er du ,og hva gjør du?
– Og hva er dine topp 3 verdier livet? Hva driver deg?

Vi jenter må holde sammen, backe hverandre, lære hverandre og lære av hverandre. Snakke fint om hverandre og være et godt med-menneske. Man er den man er, og det skal man respektere hverandre for.

Og helt til slutt, har jeg lyst å ta opp en ting, jeg skrev det litt i går også – men det virker ikke som det hjelper.. Bare slik den ballen kan legges død en gang for alle. I det siste har det florert rykter om at jeg har .. Skal vi se ; “Lagt meg under kniven opp til flere ganger” Og siste nytt er at jeg skal ha operert nesen min? Selv ble jeg helt sjokkert når jeg leste det- og skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Men når jeg først har blitt bevisst på det så står det jo flere steder! I tillegg når jeg har tatt det opp med jentene, så sier de at det spørsmålet har de fått MANGE ganger, og at flere (ikke mine venninner selvsagt) lurer på det.

Svaret er : Nei. Jeg har IKKE operert nesen min! Nå vet ikke jeg hvor lang tid det tar å “heale” etter en sånn operasjon, men jeg kan tenke meg en 3-4 uker? Når har jeg NOENSINNE vært borte fra sosiale medier eller borte fra folk så lenge? Og hvordan skulle jeg ha klart og snike meg unna at noen oppdaget det? Det blir faktisk for dumt. Jeg har aldri heller tenkt på at jeg burde operere den, så dette er jo bare litt tragikomisk! Burde jeg?!!!

Som Renate venninnen min sier ; Nesen og ørene vokser og forandrer seg hele livet. Så da har vel nesen min forandret seg da? Jeg tenker at i noen faser av livet så er man rundere i ansiktet, og får da en mer fyldig nese (?) og andre ganger kan man være smalere i ansiktet, og får en smalere nese. Ikke vet jeg, jeg er ingen nese-ekspert – men folkens, en ting vet jeg ; og det er at den IKKE er operert. Har det blitt sånn at det antas at ALLE opererer seg fordi noen gjør det?

Hehe – jeg måtte bare få det ut. Uansett, jeg GLEDER meg til å sette meg ned meg en deilig kopp kokos-kaffe å lese om DERE for en gangs-skyld! Dere er ; FANTASTISKE! Og det er takket være dere at denne bloggen eksisterer. Så : jeg er dere evig takknemlig!

117 kommentarer
    1. Jeg er 28 år, jobber som sykepleier. Har lest bloggen din fra starten. Klikker meg inn flere ganger i uken og blir så motivert og inspirert, stilen din blir bare bedre og bedre både når det gjelder interiør og mote 😀

    2. Jeg er 30 år, siviløkonom, jobber som konsulent, 1 datter, og er forlovet. Bloggen din gir meg en god følelse og jeg blir glad av å lese den:) I en travel hverdag er det som et vennskap på en måte, hehe, missforstå meg rett;)

    3. Jeg er 24 år og bor i Oslo 🙂 Studerer bachelorgrad i musikk! Jeg har fulgt bloggen din lenge og elsker å klikke med inn her og få inspirasjon og tips. Du er en solstråle! En av de viktigset verdiene i livet mitt må UTEN tvil være relasjonene jeg har (familie, venner, kjæreste). For meg er det det mest dyrebare som finnes <3

    4. Hei! Jeg er 29 år gammel, jobber med digital markedsføring. Jeg har lest bloggen din helt fra starten av. Er innom bloggen din flere ganger i uken, og blir alltid i godt humør av innleggene dine. Blir rett og slett skikkelig motivert og glad 🙂 En ting jeg blir ekstra motivert av (kunne sikkert fort blitt misunnelig, men velger å la meg inspirere istedet, hehe) er å se hvor mange fine mennesker du har i livet ditt og hvor inkluderende du er. Skulle virkelig ønske jeg hadde en så stor og fin vennegjeng som du har. Dere er heldige som har hverandre.
      Mine topp 3 verdier: behandle mennesker på samme måte som jeg selv ønsker å bli behandlet, ærlighet og å alltid gjøre så godt jeg kan. Mer får man ikke gjort 🙂

      Ønsker deg en kjempefin dag videre! Klem <3

    5. – Jeg er en jente på 27 år som jobber som sivilingeniør. Jeg bor på Frogner i Oslo sammen med samboeren min. Jeg er veldig glad i å trene og holde meg i form, så bruker mye av fritiden min på å løpe og lage sunn mat. Jeg blir inspirert av deg når du forteller om din trening og dine oppskrifter. I tillegg elsker jeg å reise, så alle reiseguider fra deg er supre!
      – Jeg drives av å vise verden at jeg kan få til hva jeg vil i livet. Dette bunner ut i at jeg jobber i en mannsdominert bransje hvor jenter som meg ikke er godt nok representert generelt og spesielt i lederstillinger. Ellers tror jeg på å løfte hverandre opp og frem, i stedet for å trekke andre ned for å føle seg selv bra.

    6. Jeg er 18år og går siste året på vgs. Jeg begynte å lese bloggen din etter du ga ut din første kleskolleksjon for bikbok. Jeg er veldig glad i stilen din både med klær og interiør.

    7. Jeg fyller snart 30 år, bor på Innlandet og jobber som fysioterapeut. Har lest bloggen din i mange år, bruker den som et “magasin” og liker litt av alt; interiør, mote, personlige innlegg, reise 🙂
      Jeg drives av kjærlighet og omsorg for de rundt meg, både familie, venner og kolleger. Jeg er et veldig sosialt vesen og elsker å bli kjent med ny mennesker.

    8. 23, Haugesund, sykepleier

      Det som driver meg i livet er:
      – Å kunne vise omsorg og trygghet til de syke og redde, og ikke minst å kunne bidra med å gi de aller sykeste en verdig avslutning på livet
      – Å ta vare på mine to hunder, og støtte dyrevelferd
      – Å tilbringe tid med de jeg er aller mest glad i, nemlig min kjære familie og fine venner

    9. Jeg er jente på 30 år, bor i Oslo, er utdannet siviløkonom og jobber i et stort int. selskal innen teknologi. Jeg må ærlig si at jeg leser bloggen din 50% på grunn av at du er fascinerende på “show off” og det overfladiske liv. En del av dine holdninger som bruk og kast mentalitet, lite miljøvennlighet og mangel på sosialt samfunnsansvar som blogger er fascinerende å følge med på (fordi jeg vet hva jeg ikke ser opp til). Resterende 50% er fordi du har noen ganger en del tankefulle og dype innlegg som handler om livet, kjærligheten, drømmer etc, og det er faktisk ganske god lesing.
      Mine verdier er naturlighet, oppriktighet, ærlighet og omtenksomhet.

    10. Jeg er 26 år, sykepleier som bor i Trondheim:) har lest bloggen din i mange år! Veldig glad i å være sosial, elsker å bli inspirert innen interiør, også er jeg svak for hunder

    11. Er 28 år 🙂 utdannet økonom og driver egen bedrift. Jeg har 1 barn og er samboer.
      Det som er viktig for meg er familie og venner i tillegg til at jobben er og en lidenskap jeg har.
      Jeg interesserer meg for reise og interiør og finner god inspirasjon til disse tingene i bloggen din 🙂

    12. Jeg er 26 år og har lest bloggen din helt fra starten da du jobbet på Bik bok. Jeg er nyutdannet (i år faktisk!)psykolog og klikker meg innpå bloggen din flere ganger i uken. Her nyter jeg mote, interiør og mest av alt de personlige innleggene dine der du virkelig byr på deg selv. Synes du virker som en genuin og jordnær jente.

      Jeg brenner for å hjelpe menneske, spesielt psykisk helse blant ungdommer, hvor jeg har utdypet meg innenfor spiseforstyrrelser. Jeg elsker jobben min! Ellers er jeg veldig glad i mote og shopping og brenner for likestilling i verden. Klem fra meg

    13. Jeg er 29 år, snart 30 jeg bor på Torshov sammen med samboer og en firebeint kosegutt . Jeg er sykepleier og elsker det ❤️ Det å kunne hjelpe andre som ikke klarer å hjelpe selv, og få lov til å gjøre hverdagen bedre for noen gir meg utrolig mye. Venter vårt første barn i mai, så det er spennende tider jeg har lest bloggen din i mange år nå, og klikker inn her flere ganger i uken. Et lite friminutt i en hektisk hverdag, hvor jeg drømmer meg litt bort og blir fylt med masse inspirasjon.

    14. Jeg er 28 år, Giftet meg i sommer med min fantastiske mann etter 10 år sammen. I lag har vi vår nydelige datter på 5 år, snart skole jente.
      Jobber som frisør, og eiger min egen salong.
      Har lest bloggen din fra starten og er innom daglig for å lese, er blitt en vane Men du har gitt meg så mye inspirasjon med både klær og interiør! Fortsett med den gode jobben du gjør!

    15. Jente 28(og et halvt) fra liten by på Vestlandet. Markedssjef hos en utbygger. Elsker mat, mote, friluft og tur. Største verdier er så klisje som familie og venner, jobb og å fylle dagene med ting jeg finner meningsfullt. Liker veldig godt bloggen din, blir GLAD av å lese den Også er du sååååå flink med personlig stil og interiør. Spesielt interiør biten liker jeg godt – ettersom det er en del av min daglige jobb også kan jeg finne mye Inspo hos deg! Kanskje vi kan jobbe sammen en dag

    16. Mitt navn er Linda, 25 år gammel, jobber med baggasjehåndtering på flyplass. Har lest din blogg så lenge jeg kan huske! Takk for at du gjør min hverdag mindre kjedelig med dine innlegg 🙂

    17. Hei Lene <3
      Jeg har fulgt deg helt siden starten og setter stor pris på at du alltid har vært en oppriktig ærlig og morsom blogger som har bydd på seg selv og delt masse fra hverdagslivet. Det synes jeg er fint. Håper du fortsetter å blogge om interiør, sminke og mote og skrive personlige innlegg, ha spørsmålsrunder og masse vlogs (ikke minst!!)

      Hvem er du, hvor bor du, hvor gammel er du ,og hva gjør du?
      Jeg er Samira, bor i hovedstaden og er samboer med kjæresten min. Jeg jobber litt og fokuserer på å få en litt bedre hverdag.. Helsa følger ikke alltid med, så det er mitt hovedfokus nå.

      Og hva er dine topp 3 verdier livet? Hva driver deg?
      Mine verdier omhandler familie og vennskap. Jeg er den eldste i en søskenflokk på fire og har alltid arbeidet for at alle skal ha det bra, gi masse omsorg, være tilstede og bruke mye av min tid på dem. Ellers liker jeg veldig godt å bevare vennskap og dermed ta initiativ til å være der for de jeg er glad i, om det er en telefon, en melding eller et kafébesøk. Jeg vil være der og vise det. Jeg kjemper også for at at det skal bli mindre forskjeller i samfunnet og at alle skal føle seg elsket, viktige og bli tatt vare på. Det er så mange ensomme sjeler, og det synes jeg er trist.

      Ønsker deg en fin tirsdag 🙂

    18. Hei!
      Eg er straks 25 år og er utdanna adjunkt. Flytta akkurat til heimbygda mi i lag med sambuaren min som arbeider som overstyrmann . Eg har verdens beste jobb som kontaktlærar for 26 flotte 6. klassingar. Ser på meg sjølv som svært heldig som får vere med å forme så mange ungar – for eit ansvar og for ein jobb!! Men såå verdt det. Har lest bloggen din sidan du jobba i Ålesund på Bikbok. Keep up the good work! Du inspirerar meg, i alle fall 🙂

    19. Jeg hadde klikket om noen filmet meg som leste bloggen din. Det er faktisk dårlig gjort å filme folk på bussen!!!

    20. Og ang nesen din, den har blitt MYE mindre enn for 4 år siden. Er bare å ta en titt på eldre innlegg. Nesen vokser hele livet, den krymper ikke! Du går med bandasje ei liten uke, så det går fint ann å skjule en slik operasjon… er jo bare å ferdiglage noen outfitsbilder. Man fungerer helt fint samme dag som operasjonen, så innlegg kan man skrive 😉

      1. Man fungerer nok fint til en viss grad.
        Man er litt dopet og i tillegg er det ikke unngå at det er hevelser en god stund samt at man ikke unngår blåmerker rundt nese og øyepartiet.
        Greit å ikke uttale seg om noe man ikke vet.
        Når det gjelder hvordan nesa ser ut fra tid til annen, har sminke, lyssetting samt vinkelen på bilde mye å si.

      2. Husk at du bare sammenlikner bilder..
        Kan jo hende hun sminker seg annerledes nå enn hva hun gjorde? Bruker lys og har et bedre kamera?
        Husk også at resten av ansiktet også forandrer seg i løpet av mange år. Proporsjonene blir jo annerledes.
        Smiiiil og vær glad! Invester engasjementet ditt i noe produktivt 🙂

    21. Hej Lene!
      Jeg er 28 år, halvt norsk men født i Danmark – nu bor og arbejder jeg i Dallas, Texas. Jeg er mode designer (ferrah.co) og har klikket mig ind på din blog siden 2010. Den gang kom jeg herind for at se alt om din stil og dine mode tips, det er stadig grunden til at jeg kommer herind, selvom alle interiør indlæg også er enormt inspirerende!! Din livsenergi er så givende og opløftende og jeg føler mig altid super motiveret efter at have været et smut forbi din blog 🙂
      Mine top 3 værdier i livet er 1. Loyalitet 2. generøsitet med hensyn til kærlighed, latter, tryghed etc. – jeg bliver glad når jeg kan gøre andre glade og 3. rummelighed – verden bliver aldrig et bedre sted hvis vi ikke kan give plads til hinanden og alle vores forskelligeheder 🙂

      Tusinde tak for evig inspiration og høj content kvalitet!!!
      Knus fra USA
      https://lea-nyland.com/blog/

    22. Jeg er en 42 år gammel trebarnsmor fra Trondheim. Barn, famile, venner, jobb, trening er de store polene i livet. Elsker stilen din, på interiør og mote!!! Får masse tips til klær, selv om jeg (grunnet alder) styrer unna de korte magetoppene. 🙂 Du virker som en herlig og positiv jente, og det gir meg energi å klikke inn på bloggen din. Klem til deg <3

    23. Jeg er en jente på 28 år, bor i Bergen hvor jeg studerer juss.
      Har fulgt bloggen din nesten helt fra starten. Husker godt bildet fra den første posten jeg leste, da sto du med en leopard jumpsuit og veldig fine krøller i håret ditt 🙂 Hehe.
      Jeg liker interiørstilen din i din nåværende leilighet sykt godt, og synes du har endret smak til det bedre 🙂 Hehe, så lekkert og fint. Og så nytenkende da! Du er virkelig kreativ!
      Og så liker jeg godt humøret ditt, din evne til å alltid være positiv. Du sprer god energi 🙂

      Verdier i livet:
      troskap og lojalitet / ærlighet. typ: vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg – mentalitet., eller gjensidighetsprinsippet om du vil. Det gjelder BÅDE ovenfor medmennesker OG dyr! (dyrs rettigheter og dyrevelferd er mine hjertesaker.)
      Rettferdighet,likeverd og likestilling.

      Det som driver meg er å ha mennesker i livet mitt som jeg er glad i, som stiller opp for meg og som jeg kan stille opp for, å være rundt disse gir meg glede og positiv energi 🙂 å tilbringe tid med disse driver meg.
      Det driver meg også å oppnå gode resultater, og mestringsfølelse.
      Det gir meg en god følelse å f.eks. mestre noe jeg har gruet meg til lenge.
      Samtidig gir det meg driv å gå en god tur, en vellykket treningsøkt osv 🙂

    24. Jeg er 32 år og jobber som eiendomsmegler. Har lest bloggen din lenge, og den gir meg glede, inspirasjon og lyst til å bli bedre på mange måter. Av og til tenker jeg at “hun kan da ikke være såå bra, snill, god å flink til deg meste++” men så ser jeg titt og ofte hvor mye vennene dine setter pris på deg, og jeg skjønner at; jo jaggu, dama er tvers gjennom BRA!! Heier på deg 🙂

    25. Jeg er 25 år, jobber som spesialpedagog. Små hverdagsgleder (som en bedre middag på en onsdag, og morgenkaffen på søndager) og jobben min (hjelpe barn) driver meg.
      Hmm, mine topp 3 verdier må bli; kjærlighet, frihet og respekt.

      Jeg titter ofte innom bloggen din, du inspirerer og jeg har virkelig falt pladask for din glassvegg.

    26. Hei 🙂
      Flott innlegg..det er få Norske sider jeg leser..men din gir meg ett bra avbrekk i hverdagen 🙂
      Så får å svare på spørsmålene dine:
      Hvem er du – jeg heter Linn
      hvor bor du? Bor på Raufoss men er fra Oslo
      hvor gammel er du? 38
      hva gjør du? Skriver ett utelivs magasin på Engelsk.
      Og hva er dine topp 3 verdier livet? Være mot andre som du selv vil at andre skal være mot deg 🙂
      Hva driver deg? Ha det bra, og trives med det jeg gjør
      Var det greit svar?
      Vennlig hilsen

    27. Skal begynne å trene på sånn trappemaskin jeg har sett du pleier å bruke. Bare lurer på hvordan du gjør det, følger du noe type opplegg/plan?

    28. Hei Lene:) Jeg har fulgt deg i over ett år nå. Jeg er 40 år, skilt og har to barn. Jeg er for tiden arbeidssøker da jeg mistet jobben pga oljekrisen..
      Jeg liker bloggen din godt fordi du lever et liv jeg selv hadde for godt over ti år siden. Jeg savner av og til den fasen av livet før jeg fikk barn og jeg kunne reise, feste og gjøre akkurat det jeg ville.
      Bloggen din er et frisk pust i min hverdag med barn, lekser og mye annet:) Jeg liker at innleggene dine er varierte. Spennende å følge med på hvor fin leiligheten din blir:) Fortsett med den gode jobben du gjør Lene!

      Klem Charlotte

    29. Så koselig at du engasjerer deg i oss
      Jeg er 20 år fra Oslo, men studerer farmasi i Tromsø. Har hytte og familie i Ålesund, så er der litt også.
      Når når jeg studerer synes jeg kunnskap er veldig interessant, og det å utvikle nye ideer og forstå andre. Er også veldig opptatt av engasjement og hjelper til flere steder enn jeg nesten har tid til.

      Tror også du har møtt søsteren min en del steder i Oslo, som Illums på HoO og på brudekjoleshopping med venninner ☺️

    30. Jeg er 26 år, gift, byggingeniør, høygravid, bor på vestlandet. Du gir masse inspirasjon med de dype tekstene. Skulle ønske meg litt mer naturlige innlegg med jeans, hvit t-skjorte, hestehale-typ innlegg. Skjønner du hva jeg mener? Mindre posing, mer ekte smil :)) 1: selvutvikling og ha det bra med seg selv i livet. Da blir man et bedre menneske. 2: tilbringe masse kosetid med venner og familie. 3. ikke ta ting og livet så seriøst, le av seg selv og slapp av!

    31. Jeg er 28 år, gift og bor i trøndelag og har lest bloggen din fra starten! Jobber med hunder og trening 🙂
      Elsker familien og vennene mine, og er veldig opptatt av god helse og jakt.

    32. Er 33 år fra bergen , og jobber som lønningsmedarbeider for et oljeselskap.
      Leser bloggen din daglig, men liker den best når den omhandler mat (!) og reise. Dersom du hadde hatt ca. 2 matoppskrifter i uka, så hadde dette vært min favorittblogg.
      Verdiene mine er; åpenhet, ærlighet og trofasthet.

    33. Hei!
      Jeg heter Lene og er 27 år. Bor i Stavanger sammen med min samboer og venter en gutt i mai jobber som sykepleier på sykehuset. Har lest bloggen din i alle år og går aldri lei. Jeg har elsket dine kleskolleksjoner (håper det kommer fler) og solbrillene dine som jeg selvfølgelig kjøpte har fulgt meg siden dagen jeg kjøpte de og ble dessverre ødelagt for en stund siden:/ du har vært en stor inspirasjon og er fremdeles like god
      Viktige verdier er å ha det bra med familie og venner

    34. Jeg er 28, lærer, hijab bærende kvinne. Mann og barn. Lest bloggen din en stund nå, helt siden du bodde i Midsund 🙂 Synes du er kul og chill, lever livet og null drama. Og jeg ser at din nese ikke er operert, har veldig mye med hvordan man tar bildene også, før var du kanskje ny med det med blogging og fotografering men kanskje mer bevisst på vinklene nå, jeg feks får en lang og rar nese om jeg tar bilde med “feil” vinkel.

      Husk at uansett hva vi mennesker gjør, så blir vi baksnakka og kritisert, folk blir aldri fornøyd. Livet er kort og ikke verdt bekymringer. Vær glad for dine nære og kjære og børst av all blabla du hører.

      Du er god, klem.

    35. Hei Lene 🙂 Jeg er 50 år og lærer. Jeg fikk tips om bloggen din for lenge lenge siden og det var spesielt matoppskriftene dine jeg likte så godt. Nå liker jeg spesielt godt interiørideene dine. Du er en mester på innredning!!!! De gangene du skriver innlegg om hatsider blar jeg fort videre. Jeg synes det er grusomt at enkelte bruker tid til å skrive så fæle ting om deg og andre. Mine store interesser i livet er: familien min, hundene mine og jobben min som lærer <3

    36. Jeg er 26 år, jobber som grafisk designer i Oslo. Nylig blitt singel, og får så mye singel-energi av å lese bloggen din! Du gir meg inspirasjon både med interiør og ved å være så “independent” woman! 🙂 Stå på – du er kjempeflink!

    37. 22 år, sykepleier. Lest bloggen din siden første blogginnlegg faktisk og det skumleste… jeg husker headeren din enda!! Verdier : familie, kjæresten og vennene mine, og ikke minst de jeg hjelper daglig i sykepleieryrket det gir meg så mye ! ✨

    38. Jente på 27 år, bor i Oslo, skal gifte meg til sommeren ( 😀 ) og jobber som digital kommunikasjonsrådgiver. Verdi for meg er det å hver dag vise kjærlighet til det jeg gjør, de jeg bryr meg om og de som kanskje bare trenger det, selv om jeg ikke kjenner dem eller kanskje ikke liker dem. Det siste jobber jeg med hver dag, for det er ikke akkurat enkelt kan du si, haha.

    39. Hei! Jeg er 26 år og bor i Kr.sand! Har lest bloggen din helt siden du bodde i Ålesund og jobbet på Bik bok, men er først i det siste jeg har slengt inn en kommentar her og der. Ikke vært så flink til det. Jeg jobber som vernepleier i en bolig med utviklingshemmede og ELSKER det. Det for meg så mye. Jeg er gift, renoverer enebolig (mikser nytt og gammelt) og liker å trene/gåturer. Tror jeg lever et nokså S4 liv!! Haha 🙂 Når jeg skriver sånn her ser jeg jo også at jeg faktisk har blitt «voksen» Digger deg!!! Stor klem <3

    40. Jeg er 18 år og kommer fra Sørlandet ☀️ Jeg går siste året på vgs. Jeg har lest bloggen din i noen år og syntes du er veldig inspirerende og er innom mye forskjellig her på bloggen. Stå på og fortsett med det du gjør Lene!

    41. Jeg er 22 år, jobber som sykepleier. Bor i Tromsø. Viktigste verdier i livet er å være lykkelig, trives på jobb og tilbringe tid med de som gjør, og vil meg godt.

    42. 28 år, fra Oslo, bor i Rælingen.
      Er butikksjef i blomsterbutikk
      Lest bloggen din i et par år, innom flere ganger i uka. Gøy å følge deg i alt du gjør , du er så absolutt inspirerende på mange måter! Like gøy å lese om både det ene og det andre, spennende med all variasjonen, nok det er derfor du treffer så mange også!

    43. Jeg er 22 år, studerer nå markedsføring i Oslo og jobber ved siden av. Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske.. digger den! Er innom nesten hver dag, og følger deg på både snapchat og instagram! Er også veldig glad i interiør og mote og gleder meg til jeg en gang har mulighet til å bygge opp min egen leilighet helt fra starten – slik du har gjort nå!
      Stå på, og ikke bry deg om hva alle tenker.. Det er vel gjerne de som ikke har det så bra med seg selv, som må rakke ned på andre! <3

    44. Jeg er 29 år og lærer. Jeg leser bloggen din hver dag og har bare gode ting å si om deg 🙂 ! Det har bare vært så spennende å få lov til å følge deg og være med deg på reisen din alle disse årene.

      Ingenting har gitt meg så mye som det å få lov til å lære bort ting til barn og få oppleve at de mestrer det. Det er helt sykt hvor bra det føles og det gir et skikkelig driv! Mine viktigste verdier er kanskje det å være takknemlig, hjelpe og se de rundt seg og familie.
      Ha en nydelig kveld fine du!
      Anna

    45. Jeg er 23 år, utdanner med innenfor HR og Personalledelse og bosatt i Bergen. Har lest bloggen din i ca. 1-2 år nå. Synes du er bedre enn mange andre bloggere; du oppdaterer ofte, og variert ikke minst 🙂 Selv om bloggen noen ganger er litt “rosa” – så kommer det i ny og ned dype, og meningsfulle innlegg som får en til å tenke, å sette pris på.
      Du er god!

      Klem

    46. Hei flotte Lene:) Jeg er en mamma til 4 gutter, gift, 30 år, studerer psykologi og kommer fra Tromsø. Har fulgt bloggen din ganske så lenge, tror jeg begynte å lese den ikke så veldig lenge etter at du startet! Er daglig innom bloggen din, elsker å hente inspirasjon fra både innredning og klesstil, me setter også pris på de mer personlige innleggene dine. I tillegg syns jeg du har en herlig personlighet og et smittende vesen 🙂 Mine største drivkraft er å skape et godt og trygt hjem for mine barn, ta vare på de jeg har rundt meg, både venner og familie, og klare å nå drømmen min om å bli ferdig utdannet psykolog.

    47. 25 år gammel jente fra Bergen, og snart utdannet sykepleier <3
      Drives av mine nære og kjære, og elsker å reise, trening og å være sosial med de jeg er glad i og som betyr noe for meg! Jeg inspireres av dine fine bilder fra ulike reiser og dine kreative oppussingsprosjekter!

    48. Jeg er 20 år gammel, kommer fra Brønnøysund, men studerer nå barnehagelærer i Trondheim! 🙂 Jeg elsker interiør, og spesielt den minimalistiske interiørstilen. Elsker derfor å komme innom din blogg fordi jeg blir så sinnsykt tilfredsstilt av stilen du kjører hjemme! Elsker hvordan den nye leiligheten din er blitt, DRØMMEHJEMMET!

    49. Jeg er en 18 år gammel jente som kommer fra Nøtterøy! Min hverdag er preget av skole, jobb, kjæresten og gode venner. Til høsten skal jeg endelig flytte til Oslo med kjæresten der jeg skal studere statsvitenskap. Rettferdighet, kunnskap og kjærlighet er det som driver meg her i livet, og i din blogg finner jeg så mye godt som gir meg glede i hverdagen! Fortsett med den gode jobben du gjør, Lene!

    50. Jeg er 35 år, jobber for tiden på ordremottak hos en liten bangagist. Jeg har følgt bloggen din i mange år. Syntes den gir meg en god pause i hværdagen samtidig som du gir meg masse inspirasjon i både mote og interiør. Elsker de ærlige innleggene dine. Føler den ekte Lene er vakker på innsiden og utsiden. Jeg skal bli mamma for 1 gang i begynnelsen av april. Det tror jeg kommer til å gi livet en helt ny mening. Ellers så betyr fammilie, venner, kjæreste og min hund alt for meg.

    51. 29 år, fra Oslo, jobber som etterforsker i politiet. Etterforsker overgrep mot barn og unge, noe som er en ganske krevende jobb. Derfor trenger jeg å koble helt ut og lese om noe helt annet enn det jeg gjør daglig. Du har en inspirerende blogg på mange måter. Jeg liker spesielt innleggene som er personlige, hvor du reflekterer og åpner opp om det du bryr deg om, tenker på eller ønsker å dele. Jeg har også blitt mamma, noe som kom som et lite sjokk på meg. Jeg har alltid vært mye ute og reist og «levd livet». Plutselig fikk jeg et ansvar og en bekymring jeg ikke var helt forberedt på. Men jeg elsker jobben som mamma. Det betyr alt for meg!! Jeg drives av jobben min som politi. Det å kunne utgjøre en forskjell for andre, hjelpe de små, og være en ressurs til en veldig viktig oppgave i samfunnet. Jeg elsker jobben min, til tross for mye vondt der også. Familie, og venner betyr alt, og jeg elsker når mennesker viser godhet, kjærlig og omtanke for de rundt, uavhengig hvor godt man kjenner hverandre. Jeg liker blide og kjærlige mennesker som byr på seg selv og ikke er redde for å si hva de mener! Takk for at du er du’

    52. Jeg er 22, bor i Bergen og studerer juss. Jeg leser ingen blogger lenger med unntak av denne, fordi jeg syns du alltid virker så positiv, og jeg syns det er deilig og kunne lese noe som ikke alltid må være så “alvorlig”. Syns også det er fint at bloggen inneholder litt av hvert (også noen litt mer “alvorlige” ting), og at man aldri helt vet hva man får her. Du inspirerer meg både når det kommer til mote, interiør og mat/trening.

    53. – Hvem er du, hvor bor du, hvor gammel er du ,og hva gjør du?
      Jeg heter Henriette, bor i Ulsteinvik, men er fra Herøy, blir 28 til sommeren og jeg er BPA og tobarnsmamma.
      – Og hva er dine topp 3 verdier livet? Hva driver deg?
      Mine topp tre verdier: — familie — altså, det å kunne oppdra guttene mine til å bli menn med vett i hode, lære dem verdier av ting og riktige verdier, betydningen av NEI, og hva som er rett og galt her i verden. Lære dem til å bli medmennesker og ikke være redd for å si fra om noe er galt, eller tørre å være ærlige. Ikke minst å kunne gi guttene mine økonomisk trygghet. Opplevelser og minner.
      — helse — jeg vil leve et langt og lykkelig liv sammen med dem jeg er glad i, og dem som er glade i meg. Jeg er slankeoperert, åpen om det, og tenker at konsikvensene over å være sykelig overvektig fremfor slankeoperert var et lett valg for meg.
      — opplevelser og minner — ting trenger ikke å koste skjorta for å være et vakkert og godt minne. Noen ganger kan minner bli skapt i de øyeblikkene man minst forventer det. Som når noen er syke, en person du er glad i som har fått alzheimers og har bodd på loftet fra du var født til du var 15.. har glemt alt… Det er vondt. Men man kan ikke gjøre annet enn le når man plutselig hører at hun sier til pappa “men kjære deg! har du glemt og fortelle at jeg har blitt bestemor?!?”
      Eller på en ferie når din bestevenninne på ferien ble en tysk jente, der hverken hun kunne norsk eller jeg kunne tysk. Men vi hadde to flotte uker fordi om på ferie.
      Turer på hytta med de beste venninnene i verden.
      Utdrikkningslag i fleng. Venner. Minner.
      Jeg er et sosialt vesen, det bobler rundt meg. Sitter skjeldent stille. Hater når folk rundt meg kjeder seg.

      Jeg er innom bloggen din både titt og ofte. Men er ikke noe flink og legge igjen kommentare. Har lest bloggen din lenge, men husker ikke når jeg begynte å følge deg sånn fast. Men jeg husker du jobba på BikBok i byen.

    54. Hei! Jeg er 24 år gammel og bor i sandnes/stavanger. Jeg er for øyeblikket i permisjon og storkoser meg med babyen min som er 3 mnd. Jeg har lest bloggen din siden du bodde i Ålesund. Ellers så jobber jeg som frisør. 🙂 Jeg blir veldig motivert av å lese bloggen din, og syns du sprer mye positiv energi 🙂

    55. Jeg er 30, gift, bor i Oslo og jobber med IT. Har lest bloggen din i mange år og det er den eneste bloggen jeg leser fast. Grunnen er at du inspirerer meg, både når det kommer til mote, interiør, mat og holdning til livet generelt!

      Det er ikke umulig at jeg er jenta som venninna di snappet på bussen, for å sjekke bloggen din er nemlig en del av min faste morgenrutine 😉

    56. Hei Lene.

      Jeg har lest bloggen din leeenge, siden du jobbet på Bik Bok. Husker jeg fant bloggen din på blogglisten på blogg.no, da hadde du ikke blogget mange dagene. Var det Lars Tangen som skrev om deg?

      Uansett, jeg titter innom for et avbrekk, i en ellers stressende hverdag. Jeg er sykepleier, har jobbet på barneavdeling i mange år. Nå har jeg lagt jobben på hyllen, og tar en master i jordmorfag. Fulltidsstudent igjen. Jeg er 28 år, bor i Oslo sammen med kjæresten min.

      Det jeg setter pris på i livet er trygghet, støtte og kjærlighet. Jeg setter stor pris på familien min, og vennene mine. De som kjenner meg, og vet hva jeg behøver. Jeg har ikke mange, men de jeg har er gull verdt! Det er det som er viktgst for meg. Selv tror jeg at jeg er varm, kjærlighetsfull, morsom og omsorgsfull.

    57. Jeg er 22 år, bor i Kristiansand. Jeg jobber som hudterapeut og elsker det!
      Fy søren for en inspirerende og fantastisk dame du er! Virkelig. Du gir energi og glede.
      Jeg er en positiv, glad, ærlig og gavmild person. Ønsker kun alle mine og andre godt. Det er viktig for meg. Noe som er viktig for meg er å støtte hverandre! Har du en fin genser, gjør det bra på jobb, eller kanskje har en sykt bra hårdag. Så si det da vel! Når jeg får mest energi av det er å si noe positivt til en ukjent person på gata, se hvordan det gleder. Jeg drives av gode mennesker i livet, små hverdagsgleder som en takeout kaffe og ikke minst så elsker jeg at jeg trives så godt i eget selvskap.
      Stå på Lene!

    58. Jeg er en snart 22 år gammel jente fra Halden, fulltidsstudent og jobber i tillegg både i klesbutikk og matbutikk ved siden av studier.
      Har lest bloggen din siden starten, og beundrer mange av dine verdier og positiviteten du har, uavhengig om ting går bra eller dårlig.
      Mine verdier i livet er å hjelpe andre mennesker, samt mine to kjære firbeinte venner <3 Hva jeg ender opp med i fremtiden, det får tiden vise.

    59. Hei Lene <3
      Jeg er 29 år, bor på Skøyen og er utdannet og jobber som sivilingeniør.
      Mine topp tre verdier er positivitet, omsorg og nyskjerrighet. Pørver å få inn dette i alle sider av livet mitt – prøver å se lyst på livet og snu hver stein for å finne glede, være dere for menneskene rundt meg (både de nære og de litt mer perifere) i alle situasjoner og møte mennesker, kultur og utfordringer med et åpent sinn 🙂 Har en følelse på at vi er ganske like her! Og tror kanskje det er derfor jeg liker bloggen din så godt – glamorøs på utsiden, varm og jordnær på innsiden <3
      Ellers – det som driver meg er nyskjerrigheten og konkurranseinnstinktet, prøver alltid å gjøre ting litt bedre enn sist, enten løse oppgavene i livet eller på jobben smartere, eller finne bedre løsninger! Akkurat nå innreder vi ny leilighet, og koser meg sånn med å lete frem de gode løsningene! Selv om man blir lei i bland 🙂
      Stå på videre, girl! Jeg heier på deg hele veien – ikke bry deg med negative kommentarer, og bry deg hvertfall ikke med rykter om operasjoner osv. DU er vakker!

    60. Celine, 24 år og bor i Lillestrøm. Studerer siste året for å bli grunnskolelærer på 5-10. trinn. Jeg elsker trening og holde meg i form, så fysisk helse, ellers er mine verdier å alltid se bak noens førsteinntrykk og se det gode i mennesker samt. ærlighet. Jeg liker mote og aller helst interiør. Elsker å lese bloggen din og har gjort det i flere år 🙂

      1. Og forresten, drit i folk som snakker om operasjoner osv. Jeg tror du er en ærlig og oppriktig persom og fin som du er. Noen folk må absolutt finne feil for å dra seg selv opp.

    61. Hei Lene!

      Elisabeth her, snaaart 36 år, fra Haugesund, men bodd i Stavanger i 11 år. Ble nettopp mamma for første gang, så det gir jo et nytt perspektiv på livet! Hun er verdens kuleste og jeg er hennes store fan! Har mangen venner som jeg setter pris på fordi de er ærlige og rett fram, friluftsinteresserte, positive og lar ingen andre fortelle dem hva de kan og ikke kan gjøre. De er ja-mennesker, de bidrar, og de er god på ta-av-stemningen i festlig lag.
      Også har jeg familien min med mor-far og to brødre. De er der alltid, uansett hva som måtte skje! Og mannen min må vi jo ikke glemme; tålmodige sjelen
      Jeg har fulgt deg i mange år; siden før du flyttet til Oslo. Likte klesstilen din og humøret ditt, og det gjør jeg fortsatt!

      1. Også glemte jeg å si at jeg er sivilingeniør..! For tiden mammaperm’er. Så får skylde på ammetåka!

    62. Jeg er en jente på 20 år som studerer sykepleie i København, egentlig fra Stavanger.
      Topp 3 verdier livet, og hva som driver meg;
      Det vil jeg si er familie, sunnhet, velvære og omtenksomhet!
      Blir inspirert av å se bilder og lese om interiør og mote på bloggen din, du er kjempeflink!:)

    63. Jeg er en jente på 26 år som bor i Trondheim. Utdanner meg for tiden som interiørdesigner. Jeg finner det svært inspirerende med design generelt og elsker når du legger ut interiørideene dine 😀 du er utrolig dyktig!

    64. Jeg er ei jente på 20 år som studerer markedsføring i Oslo! Bor 60/40 der og i Fredrikstad, som er byen jeg vokste opp i, og jobber for øyeblikket i en veskebutikk der. Vesker er en av mine store interesser og svakheter her i livet, så det er en stor glede å få dele denne lidenskapen med både unge og gamle ved å få være med å plukke ut deres nye «følgesvenn» hoho

      Mine verdier i livet må være ærlighet, lojalitet og godhet! Med disse tre, et åpent sinn og en positiv innstilling tror jeg man kan få til det meste Og det som driver meg er alle de fine menneskene jeg har rundt meg i hverdagen, både venninnen jeg bor med, kjæresten, familie og venner.

      Har lest bloggen din i lang tid nå og syntes du inspirerer på alle plan! I tillegg er du en solstråle! Stå på videre, Lene <3

    65. Hei Lene!
      Du er litt av en dame! Er ikke mange som deg, som bryr seg så fint om følgerne sine ❤️ Jeg 21 år, fra Skien og bor fortiden i Oslo Og er sykepleierstudent. Er så koselig å lese bloggen din og følge deg! Blir så inspirert. Mine største verdier i livet er relasjoner til familie, venner og kjæreste. Å hjelpe mennesker, sunn mat/ernæring og følge folk som deg er noe som driver meg . Klem

    66. Er 31 år, advokat, bor på Frogner. Leser få blogger og du er en av de 🙂 Verdier er venner/familie, solid karriere i min bransje og friluft.
      U rock :-*

    67. God morgen
      Jeg er Hanne på snart 26 år fra Rogaland. Jeg jobber som produksjonsmedarbeider, ikke drømmejobben men et stoppested på veien Bor sammen med samboeren min.
      Mine topp 3 verdier i livet er nok:
      – Ærlighet.
      – Hjelpsomhet.
      – Lojalitet.
      Når det kommer til hva som driver meg så er det mennesker som motiverer og inspirerer meg; familiemedlemmer, venner, samboer, bloggere osv.

      Liker stilen din, både når det kommer til interiør og klær! Det er nok hovedgrunnen til at jeg stikker innom her.
      Ha en fin dag❤️

    68. Oda, 22! Bor i Aarhus, studerer design !
      Mine verdier: 1. Alle skal få være seg selv 2. Ikke sitt å vent på at noe skal skje, ta grep selv. 3. Vær snill, men ikke for snill.

      Jeg drives av å føle at jeg lærer noe, uansett om det er ved reising, lesing eller skole. Så lenge jeg får ‘påfyll’, går jeg videre.

      Klem

    69. Jeg er 35 år og jobber som seniorrådgiver i i offentlig sektor og bor i Finnmark. En av mine største lidenskaper er god mat! 🙂 Jeg elsker å spise god mat, enten jeg har laget den selv, noen andre lager til meg eller jeg spiser på restaurant 🙂

      Mine topp tre verdier er ærlighet, å kunne klare meg selv og være selvstendig (uten å måtte ha en mann til alle “manneoppgvaver”) og være dyktig i alt jeg gjør og være kjent for dette.

      Jeg klikker meg inn på bloggen din hver morgen. Det er slik starten på dagen min må være, og de gangene bloggen ikke er oppdatert, blir ikke morgenen slik det skal være.. 😛
      Jeg liker at du har en god variasjon mellom klær, sminke, interiør (elsker stilen din der), reiser, mat, sosialt og mer seriøse temaer 🙂 Og jeg får ofte inspirasjon av innleggene om klær, sminke og interiør 🙂

    70. JJeg er 31 år, bor på Aukra. Jobber på kontor. Og så har jeg faktisk møtt deg før 😛 I våre yngre dager via felles venner..
      Verdier: Å kunne hjelpe andre, familie og venner,

    71. Søte Lene! <3 lest bloggen din i ca rundt 5-6 år? Kan det stemme??! 33 år, bodd i utlandet og endelig kommet meg hjem etter en lang kamp! Vært noen skikkelig tøffe år – og det å lese bloggen din har gitt meg litt ekstra giv og også litt tid til å glemme all den driten jeg står oppe i (beklager språket!) Driver meg nå er datteren min, ny leilighet å det å få startet livet igjen!

      verdier, vær snill – så har du ingenting å angre – Venner betyr mer enn man skulle tro – ta vare på dem! Datteren min har lært meg ekstremt mye – også nettopp hvor viktig det er at jenter skal støtte hverandre – tenker på hvordan jeg vil hun skal "se" og støtte andre jenter uten missunnelse når hun vokser opp. vi alle er forskjellige og gode på hver vår måte!

    72. Jeg er 25 år, bor i Oslo og jobber som journalist 🙂 Jeg drives av menneskene rundt meg – venner og familie, reising og nye opplevelser gjennom jobb og på fritiden, samt trening, aktivitet og små, fine øyeblikk i hverdagen 🙂

    73. Hei! 🙂 Jeg er 23 år, og 100 % lærerstudent mens jeg jobber et 70 % vikariat på en barneskole og jobber med psykisk utviklingshemmede – her et det fullt kjør hele tiden, ja! 🙂 Jeg er samboer og vi har nettopp fått oss en labradorvalp, og blitt en familie. Synes livet smiler om dagen. 🙂
      Mine verdier handler om familie, vennlighet og det å være et ekte menneske som folk vet de kan stole på.

    74. Jeg heter Helene, kommer fra Sykkylven, er 20 år gammel og studerer sykepleie ved NTNU Ålesund. Elsker å reise, være med familie og venner, og trening. Leser bloggen din fordi jeg liker å få inspirasjon på mote og interiør, synes også du er morsom 🙂

    75. – Jeg, er 21 år, studerer sykepleie og bor i Oslo.
      – Mine tre verdier i livet er:
      1. Trening. Kunne aldri klart meg uten, og det har så mye å si for min fysiske og psykiske helse.
      2. Ambisjoner. Setter deg mål og jobbe for å nå dem, og at du er rundt mennesker som også har samme verdi.
      3. Familie, venner og kjæreste. Trenger jeg si mer? Og ha mennesker i livet som jeg er glad i og så er friske er det viktigste av alt.

      Lest bloggen din lenge. Du er en stor inspirasjon <3 Elsker interiørstilen din også!

    76. 27 år gammel, bor i nydelige Bergen <3 opprinnelig ikke der fra. Jobber med en gruppe mennesker som sliter psykisk, i forhold til ulike diagnoser/vansker som de har fått påvist med årene. Mest barn og unge. Det er en veldig givende jobb. jeg ELSKER det! Jeg brenner for arbeidet mitt og den jobben jeg gjør og på fritiden vier jeg all min tid til de jeg er glad i, spesielt min fantastiske kjæreste og venninnene mine. Også besøker jeg familien så ofte jeg kan, og helst litt mer 🙂 Har fulgt bloggen din siden du begynte. For meg er du virkelig en inspirasjon, mest på mote- og interiørfronten, men digger når du kommer med innlegg som gir Girl Power og superkrefter til å stå på her i livet. Du har mange gode og kloke råd som har hjulpet meg, MASSE! <3 så..takk, for at du er du, ditt herlige vesen! 🙂

    77. Jente 33 fra Trondheim. 2 barnsmor og liker bloggen din fordi den gir meg masse gode vibes og energi! Har fulgt deg hele veien og kommer til å følge deg hele veien ut! Bloggen din er et godt sted å være og de som får være i din omgangskrets er heldige som får surrounde seg med så god energi og et så fantastisk snilkt og godt menneske som du virker å være! Jeg elsker styrketrening og friluft/ski og er generelt en aktiv person. Elsker også jenteting som mote/sminke osv. Og liker generelt alt ved bloggen din fordi jeg kan relatere meg til alt og det er min lille getaway i hverdagen! Ønsker deg alt godt! 🙂

    78. Hei og vil bare si at du e en heilt fantastisk person å lese om ☺️Har fulgt deg siden du begynte å blogge På blogg.no jeg er ei jente på 25 år fra Ålesund bor sammen med mannen min å har ei jente på snart 3 år … jobber som barnehageassistent
      Elsker å jobbe med barn men elsker også interiør bytter både møbler og stil i hytt og pine 🙂 no har jeg fulgt din siste opppussings prosjekt i leiligheta di å fått masse ide om hvordan jeg vil pusse opp både bad å kjøkken å stue ned enn sann glsssvegg ☺️Heilt utrolig at du kan inspirere å finne på noe så sykt fint ☺️Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    79. Jeg er 22 år, og har lest bloggen din så lenge jeg kan huske! Jeg blir alltid inspirert både av mote og interiør. Det er nok positiviteten din som gjør at jeg fortsatt klikker meg inn, du har alltid noe godt på lur her!

    80. Jeg er 23 år, akkurat ferdig med bachelor i markedsføring og salgsledelse i Bergen, flytter snart hjem igjen til Oslo og klarer nesten ikke vente med det. Jeg har lest bloggen din siden du startet den og blir fortsatt like inspirert <3

    81. Hi Lene!
      I’m 28yo girl from Warsaw, Poland. I’ve started reading your blog 4 or 5 years ago to practice my Norwegian – some time ago I decided to learn Norwegian planning to move to Norway with my then-boyfriend. The boyfriend is gone now and I still take Norwegian classes which are fun and great break from my very busy everyday life working as a corporate lawyer.
      I enjoy reading your blog especially because you seem (are) such a GOOD person – placing family and friends first. I also like you enjoy all the little thing a and moments in life – this is something I try to do in my everyday life too.

      Sorry for not typing in norwegian yet my reading skills are much better than writing 🙂

      All the best for you!
      Babsi

    82. Jeg er 27 år gammel fra Bærum, som har bodd i Drammen i 1,5 år. Jeg er utdannet musikalartist men utdanner meg nå til å bli advokatsekretær mens jeg jobber i en superfin multibrand klesbutikk på Gulskogen 🙂 Jeg har lest bloggen din i ca 2 år og kommer tilbake for daglig inspirasjon innen interiør. Min egen leilighet er mitt mellom to oppussingsrunder (venter med resten til studiene er ferdig) og gjett om det som er igjen blir inspirert av både den gamle og nåværende leiligheten din! Av det jeg har lest her virker det som verdiene mine ligner veldig på dine; godt forhold til familie, pleie de gode venneforholdene og sette seg selv først dersom noe ikke virker helt riktig.

      Takk for at du fortsetter å være en kilde til inspirasjon og et lite avbrekk fra hverdagen 🙂

    83. Jeg er ei 18 år gammel jente fra Kristiansand, som bare elsker å titte innom bloggen din ! Med siste året på VGS og en slitsom hverdag, er det utrolig deilig å bare kunne klikke seg inn i ditt lille univers av og til <3 Jeg finner deg veldig inspirerende i alt fra mote, interiør og trening, til hvordan du ser på livet og den positive energien din 🙂

    84. Jobber med sosiale medier, profilering, kommunikasjon og ledelse. Interesser er INTERIØR <3 – samt lage mat, trene, være sosial med venner og familie, sy klær, strikke, drikke vin, fotografere og male bilder. Verdier: Være oppriktig, takknemlig, positiv og stole på min intuisjon. Er 50 år ung, og følger med på mote & trender, (har likevel min egen stil) ny musikk og en verden i stadig forandring.

    85. Hei Lene!

      Jeg har lest bloggen din i noen år nå. Kjekt å følge deg å se hvordan du har utviklet deg i Oslo 🙂
      Jeg er en 28 år gammel jente som går 2 året på sykepleien. Er fra Stavanger og bor her nå. Bodd 2 år i Florida.
      Jeg lever for frilufstliv og er på fjellet hver eneste helg det er vær til det og jeg har fri 🙂

      Ha en fin dag!

    86. Jeg er 32 år, mor til en jente på 10 uker og jobber som vegankokk og ernæringsfysiolog. Jeg er opptatt av at dyr og mennesker skal ha det godt sammen på jorden. Jeg bryr meg om de som ikke har det så godt, og er bla fadder i to organisasjoner. Oppdateringene fra dem gjør meg varm om hjertet. Jeg har troen på at alle kan gjøre litt for å få det bedre både på individ- og samfunnsnivå. Jeg leser bloggen din fordi du virker som en ærlig og positiv person som bryr seg om hvordan andre mennesker har det. Det lyser en godhet og varme bakt inn i profesjonalitet og kreativitet i innleggene dine. Dette har gjort at jeg har lest bloggen din i snart fire år. <3

    87. Lærer, 23 år, fra Bergen. Jeg har lest bloggen din siden du jobbet på BikBok i Ålesund og har fulgt deg siden. Synes det er spennende å følge med på oppussing av leiligheter og se inspirerende bilder. 🙂

    88. 23 år, bor i Hønefoss med samboer- Masterstudent- spesialisering i strategi og kompetanseledelse- jobber som assisterende butikk sjef – alltid tittet innom bloggen din, men de to siste årene er jeg inne daglig! Digger interiør innleggene!

    89. Jeg er en jente på 29 år og jobber som helsesekretær på et sykehus. Bor i Sogn og Fjordane, alene i en liten leilighet. 🙂 Over snittet glad i interiør og finner så syykt mye inspirasjon i å lese bloggen din! <3 Har lest bloggen din helt fra starten, og klikker meg fortsatt innom daglig 🙂 For meg betyr familien , vennene mine, jobben og de herlige kollegaene mine hele verden, og dagene blir naturligvis brukt på nettopp alle desse 🙂 Er så glad i bloggen din, såå mye god energi og godt humør! 🙂 Du virker som en fantastisk smart, snill og jordnær jente, virkelig et godt forbilde og en å se opp til 🙂 Fortsett slik! Gleder meg til å se mer fra den fine leiligheten din 🙂

      Goood klem! <3

    90. Hei! Jeg er en jente på 23 år, og er ferdig utdannet barnehagelærer. Jobber nå som pedagogisk leder i barnehage. Å møte 18 barn hver dag med en varm klem og stjerner i øynene som forteller deg at de har gledet seg til å se deg gir så mye glede og det bekrefter følelse av at nettopp du er så enormt viktig for dem. Det er et innmari stort ansvar og en krevende jobb som kanskje blir litt undervurdert i deler av samfunnet vårt. «Vi passer jo bare barn og leker hver dag…» Det er så mye mer!! Ååh, jeg kunne skrevet bok!!!
      Men nettopp dette, å gi omsorg, kjærlighet og trygghet til de rundt meg er vel det som driver meg. Og ikke minst er jeg så heldig og har kapret verdens beste kjæreste og har en fantastisk familie som jeg setter enormt stor pris på!
      Mitt motto har alltid vært at «det blir bedre, selv om det virker håpløst og du har det vondt». Det tror jeg på enda og det er så godt å føle at man kommer seg gjennom tøffe perioder i livet. Det setter spor, men det blir en del av deg som gjør deg til et sterkere menneske!!

      Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske og du inspirerer, motiverer og gir masse glede gjennom den!! Jeg kan ikke sammenligne det med hverdagen min, og det kan gjøre meg litt «snurt» noen ganger, fordi man skulle ønske ditt og datt. Spesielt etter en tøff og kaotisk dag på jobb.. Missforstå meg rett!! Det er bare så innmari kontrast og så jeg ei jente som trives med veldig mye av det samme som du, men som man føler man overhode ikke går mulighet til å enten pleie eller gjøre noe med.. Men, du har jo jobbet hardt for dit du har kommet og det står det respekt av. Og så er du ærlig, positiv og glad og det smitter så veldig!!

      Varm klem til deg ❤️

    91. Bor i Bærum, 33 år, gift, utdannet sivilingeniør, jobber i IT bransjen.
      Liker å lese bloggen for å få inspirasjon når det gjelder mote og interiør! Du er utrolig flink!!

    92. Hei!
      Jeg er en 24 år gammel jente fra Oslo, og jeg er kortvokst. Men på en sjelden måte! Har en stor interesse for mote og reising. Dette er en av grunnen til at jeg leser bloggen din, stilen din er så elegant, men samtidig edgy. Noe jeg elsker! Jeg jobber med Design-og reproduksjon, og målet mitt er å studere på ESMOD. Du deler reisemålene dine, og tips. Som kan være til hjel, til tider. Med tanke på at jeg ikke bor på 6 stjerners hoteller, haha.

      Helt i starten syntes jeg bloggen din var kjedelig, og veldig basic. Men i det siste har du virkelig steppa opp, med bilder, tekst og selve innholdet er gøy å lese. Til og med de dype innleggene dine er bra og ender bra, og ikke med et halvnakent bilde. Ehehe!

      Mine topp tre verdier må være: Selvrespekten min, familie/venner, og troen min.

    93. Jeg er 32 år, er gift og har en liten guttebaby på 3 uker. Er utdannet som motekonsulent og danseinstruktør, og bor i Trondheim. Har lest bloggen din fra start, og liker det at du er så positiv og blid uansett motgang. Smil til verden og verden smiler tilbake, da får man et så mye bedre liv. Ha en fin dag

    94. Jeg er 23-snart 24 år gammel, bor i Verdal sammen med min forlovede:) I oktober 2017 tok jeg fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget.
      Har fulgt med bloggen din siden du jobbet på Bik Bok! Du er en inspirerende dame som vet å nå ut til bloggleserne! Det er dagens høydepunkt å lese dine blogginnlegg.

      Håper du har en finfin uke 🙂

    95. Kjære Lene,

      Jeg kommenterer sjeldent (aldri?),men nå fikk jeg lyst å legge igjen en liten hilsen. Jeg har lest bloggen din daglig i flere år og føler jo på en måte at jeg kjenner deg. Men du kjenner jo ikke oss. Jeg er 31 år gammel, er sykepleier, har to barn og en mann 🙂 disse tre er min hele verden. Det er familie som er viktigst og i og med at jeg har to små barn blir det litt altoppslukende, i denne perioden i livet. Da er det så fint med de små avbrekkene som du og bloggen din gir i hverdagen. En kopp kaffe og en dose med Lene er alt man trenger for å lade batteriene ☺️ Du er super flink og super inspirerende! Fortsett som du gjør

      Hilsen Sara

    96. Jeg er 36 år, journalist, trebarnsmor og har fulgt deg nesten fra starten. 🙂

      Liker bloggen veldig godt. Hvis jeg skal komme med et ønske (du spurte litt om hva vi ønsker for en stund siden), skulle jeg ønske bloggen var enda mer “hverdagslig”, om man kan si det. Jeg ønsker gjerne snapshots fra dagen din, hva har du gjort i dag, fortell gjerne mer om hvordan du jobber, hva du har gjort på en helt vanlig dag. Og gjerne mer bilder “in the moment”, mer enn mer photoshoot-aktige bilder. Ser du ofte skriver at du for eksempel ikke vil vise leiligheten før den er helt ferdig. Personlig skulle jeg ønske vi fikk mye mer innblikk i prosessen, at du tok bilder underveis til tross for at det er uferdig.
      Stå på! Jeg følger deg uansett. 🙂 Takk for mye inspirasjon.

      M.

    97. Hei.

      Jeg er 29 år og jobber som lege. Har lest bloggen din litt til og fra helt siden du startet 🙂 Er som oftest innom et par ganger i løpet av en uke.
      For min del er reiseguidene dine de beste. Bestiller alltid restauranter som du har anbefalt, med stor suksess!!! Fortsett med reiseguides!!

    98. -Jeg er 32 år, bor i Oslo. Jeg begynte å lese bloggen din etter jeg flyttet i Oslo. Det er en god måte for meg å trene norsk og jeg elsker stilen din!
      -Jeg drives av kjærlighet, ærlighet og omtenksomhet.

    99. 29 år og nettop blitt student, det som driver meg er å hjelpe andre, spesielt unge mennesker, slik at de kan vokse opp og ha det godt med seg selv, sånn innenifra!
      Slik jeg har jobbet med selv i mange år, skulle ønske jeg lærte det i en tidligere alder, så det er et budskapet jeg vil spre med mange, derfor er jeg tilbake på skolebenken.
      Så jeg pakket sekken som 29 år, flyttet til Oslo og begynte på en bachelor. Aldri for sent å studere eller?
      Verdier: God mot andre, også fremmede. Gavmild, trofast og ærlig <3

      Digger deg og ditt gode humør btw!

    100. Jeg er 23 år gammel og bor i Krakow for å studere tannlege. Snart ferdig jippi! Så ja…følger egentlig mest med på snapchat og insta. Elsker å følge med på interiør, oppussing og alt det der! Elsker leiligheten din <3

    101. 29 år, bor 20 min utenfor Oslo og jobber som digital designer. Akkurat startet å lese bloggen din etter å ha fulgt deg på Instagram en god stund. Synes du er så positiv, også elsker jeg interiør- og klesstilen din! Det som driver meg i livet er en jobb jeg elsker, familien min og reise!

    102. Jeg er 25, bor i Kristiansand med samboer, jobber 50% med teknisk support av fiber og studerer grafisk design på fulltid. Jeg har lest bloggen din siden du bodde i Ålesund å jobbet på Bikbok der. Klarer ikke å sette fingeren på en ting som gjør at jeg fortsetter å klikke meg inn her nesten daglig, for du har så mange gode kvaliteter Lene! Du virker tvers i gjennom som et godt menneske som ønsker andre det beste. Du inspirerer i klesveien, på interiørfronten, med reisetips og kloke ord 🙂 Det som driver meg er relasjoner, å ha gode folk i rundt meg som jeg vet ønsker bra ting for meg å at vi løfter hverandre til det bedre! Jeg er også opptatt av å ha en aktiv livsstil å er glad i å trene å gå på fjellet/stå på ski. Generelt være i naturen. Jeg driver med hest et par ganger i uka, har katt og ja.. elsker dyr og er opptatt av dyrevelferd. Jeg elsker også å reise å se nye steder, å skulle helst ha reist annen hver måned om lommeboka lot meg.

      God helg til deg <3

    103. Jeg er 24 år, studerer juss i Tromsø og jobber i politiet og har lest bloggen din siden starten i bikbok. Jeg drives av karriere, kvinner i toppen og meditasjon og ro i livet. Masse deilig inspirasjon fra deg Lene! Keep up the good work!

    104. Jeg er 32 år, bor på nordmøre og jobber i voksenopplæringa. Mine viktigste verdier er solidaritet, åpenhet og engasjement! Har lest bloggen din helt fra du bodde i Ålesund, og liker veldig godt innholdet i bloggen din nå for tiden. Spennende å lese både om interiør, og å se innkjøpsvideoer. Ha ei fin helg!:)

    105. Jeg heter Lene jeg å 😉 er 22 år gammel, blir 23 snart. Jeg bor i Trondheim og jeg er utdannet helsefagarbeider.
      Jeg jobber nå, og skal studere senere. Driver å flytter med samboeren min så styrer med det. 🙂 og da er det veldig fint med inspirasjon innen interiør. nå skal det jo sies at jeg har fulgt bloggen din i flere år, digger alt du har å by på hær inne jeg 🙂 klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg