Hola, Ibiza

Formentera sett fra flyet! HALLO liksom. Så fint! På mandag er vi en hel gjeng som har leid båt, og skal bruke hele dagen der!

God morgen fra nydelige Ibiza ♥ Jeg sitter ute og nyter frokosten min og en kaffe mens jeg oppdaterer dere. I går gikk flyet mitt 0645, og til min store forskrekkelse våknet jeg 0642! Og det må jeg bare si at … Jeg forsover meg aldri! Men i går klarte jeg altså det, til tross for sikkert 10 forskjellige alarmer. 0345, 0350 and so on, men neida! Så jeg aner faktisk ikke hva som skjedde. Men før klokken var rukket å bli 07, hadde jeg allerede bestilt meg nytt fly som gikk 0920, så jeg var ute av døren på 10 minutter for å rekke flytoget. Gjelder å se neste løsning og kaste seg rundt! Når jeg kom på toget og skulle sjekke inn, hadde jeg plutselig en billett på et eller annet 1150 fly, fordi det 0920 flyet var fullbooket. Så da ble jeg satt på standby og heldigvis fikk jeg bli med likevel. Juhu! Jeg må faktisk bare si at jeg elsker å reise, altså flyplasser, fly (til tross for at jeg har flyskrekk, så elsker jeg å utfordre meg selv) og bare den tiden alene! Koser meg på flyet med musikk på ørene.

Jeg bor på OD Talamanca, som er et superfint hotell. I ettermiddag kommer Ana og vi skal være her helt til fredag! Så mens jeg venter på henne skal jeg bare bruke dagen her på hotellet, sole meg, slappe av, lese bok og jobbe. Koser meg i mitt eget selskap! I går solte jeg meg på terrassen her, bestilte roomservice og slappet av.

Superfint og rolig hotell, voksne folk som bor her. Maten og servicen er upåklagelig! Anbefales.

Se himmelen i går, var så magisk å sitte der ute med musikk på ørene ♥
Nyt søndagen! Det skal i hvertfall jeg gjøre her.

Klemmer til alle

16 kommentarer
    1. Hei!
      Hvor er den kjolen du hadde på Snapchat fra? Også de to som kom akkurat till du skulle reise? 🙂 på forhånd takk!

    2. Ser helt nydelig ut! Hvor er de fine kjole/jumpsuitene du har pakket til turen fra? (snap/instastory) 🙂

    3. Skjønner ikke at du har råd til å leve som du gjør året rundt? Men veldig heldig som får det til!

    4. Ser helt fantastisk ut!! Å nyte sitt eget selskap er viktig synes jeg. Jeg trives veldig godt i eget selskap. Mange ser rart på meg når jeg sier det, men egentid er så utrolig viktig for meg. Og i slike omgivelser da, herregud!! Heldiggris <3 I dag skal søndagen nytes med samboeren. Vi har vært kjærester i 7 år i dag, så det må nesten feires litt! Stor klem

    5. Lurte på en liten ting angående Body Blur fra Vita Liberta du brukte i ansiktet. Er dette en selvbruning eller er det en krem som vaskes av når man vasker ansiktet om kvelden? 🙂

      Nyt ferien!! Ser virkelig fantastisk ut.

    6. Ser utrolig fint ut 🙂 Men savner innlegg om antrekk og hva du har på deg. Du er så flink med mote så skulle gjerne sett mer av det 🙂

      1. Veldig :-* Herlig! Ja, jeg merker at det forsvinner mer og mer, hehe – jeg skal bli flink til det igjen <3 Mye ligger jo også på instagram feks :-*

    7. Hvordan har du råd til å reise såå mye?!?Mer reising enn jobbing virker det som, på flere bloggere. Tjener dere så godt at dere kan reise hele tiden? Heldige isåfall! Andre dødelige må jobbe mye for å kunne betale på ulike lån,hus,bil,mat og en og annen reise.

      1. Jeg jobber jeg som alle andre :-* Dette er det livet jeg har og det har jeg tenkt å utnytte når jeg kan <3 :-* Reise gir meg så mye glede! Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg