The last couple of days

Gårsdagen brukte jeg på Playa Padre, som er en helt fantastisk beach club


Heia, dere ♥ Håper dere har det fint! Jeg er så glad jeg utfordret meg selv og ble igjen i Marbella alene. Jeg trives veldig godt i eget selskap om dagen, om jeg kan si det? Jeg har jo alltid vært Lene +1, eller alltid reist på turer med venner / familie. Å være alene og gjøre alt i sitt eget tempo er skikkelig digg. Jeg hadde nok ikke blitt igjen om jeg ikke hadde kjent masse folk her, det hadde kanskje føltes litt ensomt – men nå har jeg liksom fått gjort en kombinasjon av alenetid og vært sosial med herlige folk fra Norge. Herlige dager!

Deilig å bo midt i havnen, gå i butikker, drikke kaffe, gå på beachclub, spise deilig mat. Har noen lynraske tips jeg gjerne vil dele om dere er i, eller skal til Marbella :

Middag og drinker på Mosh. Chill dag på beachen, herlige solsenger og digg lunsj Playa Padre. Chill, men samtidig litt party på beachen, samt god lunsj Nikki Beach, her må også Pina Coladaen prøves. Dayparty på Ocean Club. Middag på Finka Besaya kan anbefales, bord ute! Og party på Olivia Valere. Ellers vil jeg anbefale LØV som har middag og show, som vi ikke fikk prøvd ut fordi de hadde rotet til reservasjonen vår.

Beachen i 9 timer i går var virkelig så deilig for kropp og sjel, lå der til solen gikk ned ♥

Pina Colada, en ny favoritt – og spesielt når man får den servert i en sånn!

Skjørtet er forresten fra Maanesten, t-skjorte Bik Bok, bikini Zaful

Nyt onsdagen!

21 kommentarer
      1. Playa Padre 🙂 Hmm neei, hehe – synes ikke de var all verden de hotellene der, mye bedre å leie hus om man er mange <3

    1. hei lene! så bra at du koser deg på ferie<3 nyt resten av den!

      men lurte på et parr ting, du reiser jo mye og det virker som du er på mange dyre steder når du er ute å reiser, får du dette sponset eller setter du høye krav til stedene du besøker og synes det er verdt å besøke de dyre stedene, er ikke nikki beach litt overfladisk, har hørt det koster over 15 000 bare for en solseng der? dette er ikke ment som kritikk, bare lurer:)

      1. Hei, jeg får ikke dette sponset nei. Det er jo fordi jeg har lyst å besøke de stedene 🙂 Jo, du får sikkert senger som er langt dyrere enn det – men man får jo i alle prisklasser så det gjelder jo å være litt lur. Vi var feks 6 jenter, med to store senger, og 2 flasker inkludert, litt i underkant av 1000,- pr pers for en hel dag 🙂 Man kan jo også leie en solseng på stranden som ikke er så dyr. Det er jo opp til hver enkelt 🙂 Klem

    2. Hei Lene.

      Jeg ble sikkelig glad for dette innlegget, der det viser at du ikke er så overfladisk som det kan virke (ikke mye men litt) i noen av de andre innleggene dine. Du virker som en super og bra person og dette kom mye bedre frem her. Håper du koser deg på ferie.

      P.S. Håper ikke du blir skuffet og trist over å lese det første jeg skrev. Men tar det til deg og blir en enda bedre person av deg selv.

    3. Hei Lene!
      Du, jeg lurer bare på hvor lenge du har følgt youfit programmet og om du fortsatt følger det?
      Husker du brukte ElitePT sitt program i fjor, hvor fornøyd var du med det og hvorfor valgte du å slutte på dette programmet?
      Jeg er på utkikk etter et bra treningsprogram som gir resultater, akkurat som de programmene du har holdt på med. Hva ville du ha anbefalt selv?
      Klem!

      1. For meg er det en kombinasjon av Youfit, egentrening og PT som gjør at jeg får resultater. Det meste av sånt fungerer jo, så lenge man går all in, er motivert og innstilt – samt spiser sunt mens man trener <3 Du kan jo begynne med Youfit, og evt 1 PT time i uken? Så får du litt veiledning i i tillegg? 😉

    4. Du ser så flott ut 🙂 Hvilken størrelse har du i bikinien fra Zaful? Vil bestille noen der i fra, blant annet denne, men de er så vanskelige på størrelser.

    5. Hei Lene! Kunne du kanskje skrevet et utfyllende innlegg om Marbella? Holder på å planlegge en jentetur (er reiseguide/planleggeren i gjengen, hehe) og snuser litt på Marbella som destinasjon. Håper du har hatt en flott tur! 🙂

    6. Fantastisk blogg ⭐️
      Den gule kjolen med knapper du hadde på instastory og Snapchat – hvor er den ifra? Så fin ☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg