Coffee on the go

♥ Okei, så jeg er en av de som elsker kaffe on the go. Det er en av de små tingene i hverdagen som faktisk gjør meg litt ekstra glad. Bare tanken på å kose seg med en kaffe på veien til et eller annet man skal, ordentlig mys. Jeg har fått helt hang up på å drikke kaffen med sugerør, og tar heller en kaffe latte med sugerør fremfor en iskaffe om dagen.

Det blir jo gjerne litt dyrt i lengden når man kjøper 1 kaffe ute om dagen, hver dag i en uke. Og det er heller ikke alltid man har tid til å kjøpe en kaffe som man gjerne har så lyst på. Derfor har jeg vært på Søstrene Grene og hamstret kaffekopper og sugerør som jeg kan ha stående hjemme, og lage kaffe on the go selv. Under 100 lappen for 20 kopper og 20 sugerør, da begynner vi å snakke. Nå gleder jeg meg allerede til en ny dag i morgen når jeg skal lage kaffe latte med sjokomelk og putte i kaffen med sugerør i ♥ Små gleder.


Søteste koppene med det skjønneste printet ♥ Koster jo ingenting på Søstrene Grene!


Og kapslene fra Nespresso er jo så gode. Sjokolade og vanilje er min favoritt, gjerne kombinert med vanlig – eller sjokomelk.

Ha en fin kveld ♥

 

40 kommentarer
    1. Så fine, de skal jeg gå til innkjøp av! 🙂
      Forresten, hvor er olaskjørtet fra? Også lurer jeg på om du gjør noe spesielt for å ta vare på vippe extenion, jeg har nettopp satt på og er usikker på om jeg burde passe på noe eller gjøre noe spesielt for at de skal holde seg lengst mulig?
      Stor klem!

    2. Å kaffe om morningen er det beste som finnes. Hvor er skoene dine i fra? Du ser utrolig bra ut om dagen. Ha en fortsatt fin kveld.

    3. Som andre også har kommentert – hva med en fin termokopp? Så unngår man å lage så mye avfall 🙂

    4. Hei! Helt klart billigere, men veldig dumt at det likevel blir engangsplast. Hadde vært topp om du også viste folk at man kan bruke take away-kopper, som er gjenbruks. Ha en fin dag!

    5. kaffe ass……livets store glede spør du meg 🙂
      på insta story hadde du på deg en gul (tror jeg det var) kjole med knapper langs hele fronten, hvor er den fra?

      1. Helt sykt, elsk!! Ja den er fra HM trend, men en stund siden dessverre 🙁 Se om den kanskje er på nett 🙂

    6. Åhh det er såå kjekt med slike tips!!:))Blir også såå glad når du tipser oss og viser oss de siste klesinnkjøpa,alltid så inspirerende for du har så utrolig god smak!!!:)Ha en kjempe fin dag videre Lene!:)

      1. <3 Så koselig Guro! 🙂 Kjekt du synes det. Jeg skal ta meg en runde og vise litt nytt snart igjen <3 Klem

    7. Kan du ikke lage et innlegg med noen sv de fantastiske antrekkene du har brukt i sommer og hvor klærne er kjøpt? Har sett så mye fint på Snapchat

    8. Vil anbefale deg sugerør i glass om du helst ønsker sugerør 🙂 det kan vaskes og forsøpler ikke som de engangs-plast gjør

    9. Hei!
      Jeg bare lurte på noe spørsmål ang. trening! Så håper jeg du har tid å svare 🙂 Det med trening og kosthold, hvordan klarer du å kombinere det å få resultater men også kose seg med pizza & vin? Trener og spiser veldig sunt, men føler fort helgen går over til en 3 dagers cheat day. Spiser da veldig sunt igjennom dagen på mine såkaldte cheatdays men middag og vin, litt godteri. Kanskje mer en litt.. Spiser du meget sunt 6 dager i uken og tilatter deg “det du vil” en dag? Har lyst på noen tips til å fortsatt få utbytte på treningen men også kose seg med vin også 🙂

      1. Hei! 🙂 Du, balanse i hverdagen er det viktigste for meg! Jeg trener 5-6 ganger i uken og spiser mest mulig sunt. Men i helgene og når jeg ellers føler for å kose meg, spiser jeg det jeg vil- med god samvittighet. Man må kunne unne seg det man vil, og spesielt når man er så flink å trene ellers tenker jeg. Men selvsagt mesteparten av tiden prøver jeg å spise sunt :-* Og med det kommer resultatene <3

    10. Hei Lene! Likte bloggen din så godt før, men nå virker det som du har gått tom for ting å skrive om.. Den har blitt så kjedelig:/ Håper du kan dele mye av fremtidig oppussing og evt trening!
      Klem

    11. Hei Lene. Liker bloggen din godt, eneste jeg leser på fast basis og jeg skjønner at det er en livsstilsblogg med fokus på konsum.. Men jeg kjenner at jeg blir ordentlig skuffet når jeg leser slike innlegg. Du promoterer noe som forurenser jorda vår mektig, noe den ikke tåler stort mer av som jeg er sikker på at du har fått med deg? Hva med å fronte en kopp som du kan bruke igjen og igjen i stedet for noe som kjøpes billig og kastes.. og ender opp i havet i magen på forskjellige dyr? Jeg ville vært superhappy om jeg så en litt mer bevisst holdning til natur/konsum, det skal ikke så mye til.

      http://www.plasticpollutioncoalition.org/no-straw-please/

    12. Ikke eni g i at dette er et kjedelig innlegg ! Ble kjempe -inspirert til å gå til innkjøp av disse søte koppene OG samtidig spare penger 😀 Er i permisjon , og det blir kjøpt MYE kaffe om dagen 😀

    13. Vær så snill ikke promoter bruk av sugerørJeg har brukt sommern på strandrydding og sugerør er noe av det en finner mest av…det havner i sjøen og messer opp dyrelivet. Og det knekkes opp til mikroplast som fisken får i seg og etterhvert også viBruk av papir da iaf! Værsåsnill❤️Ellers liker jeg bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg