Hjertesukk

Min utsikt akkurat nå ♥

Ja, hjertesukk – men på en utrolig GOD måte! Nå sitter jeg på taket av det fantastisk fine hotellet vårt (som vi er så fornøyd med) – ser på utsikten av byen som allerede har vært våken i flere timer, med solen i ryggen. Så heldig jeg er, altså. Som får reise og oppleve så mye, men som også har så fantastisk flotte venner i livet mitt. Vennene mine er familien min, så enkelt. Jeg, Malene og Helen har vært bestevenner siden vi var små! Malene møtte jeg allerede da jeg var spebarn, hun ble født en måned etter meg – og skulle egentlig hete Lene. Men så kom jeg først, og da ble foreldrene våres enige om at hun skulle hete Ma-Lene slik at det ikke ble forvirring på skolen. Helen møtte hos fadderen min jeg da jeg var 4-5 år, hun hadde på seg en Minni Mus t-skjorte og var så søt. Så ba hun meg i bursdagen sin og siden har vi vært som erteris. Alle tre ♥ Derfor er det helt magisk at vi, for det første har behold vårt sterke vennskap så lenge, og enda mer herlig er det at vi fikk til denne turen. Vi koser oss så utrolig mye sammen, priviligert ♥ En helt rolig kosetur med avslapping, gode samtaler og god mat. I går feiret vi 30 års dagen til Helen, med frokost og kake etterfulgt av spa og massasje.

Idag skal vi leie oss elsykkel og sykle rundt over hele byen! Se forskjellige monumenter, spise god frokost og lunsj, shoppe litt og bare NYTE tiden sammen ♥

Hotellet vi bor på heter Yurbban Passage, og er helt nytt. Åpnet for 3 uker siden – og jeg ELSKER det. Just my kind of hotell. Sjekk det ut! Ligger midt i smørøyet også, supersentralt.

Takterrassen

Min nye frisyre som jeg er så  happy med! Kjolen er fra Zara,  brillene fra Prada, bikini fra TJ og øredobber HM♥

Meg og Helen på Arume første kvelden. En autentisk restaurant i ordentlig spansk stil.

Igår etter frokost og spa- dro vi på W hotell stranden, Salt Beach Club og koste oss der. Spise lunsj på mitt favorittsted Pez Vela. Hamburgeren med soppsaus er bare .. Ikke til å tro. SÅ god!

På kvelden booket vi bord på Nuba, veldig hyggelig avslutning på en fin bursdag for Helen ♥
Love my girls ♥

Nå gleder jeg meg til nye eventyr med de, dette skal bli en nydelig dag! Vi snakkes! GOD HELG!

18 kommentarer
    1. Hei, nydelig frisyre – er det en lang bobb? Knallfin! Lurer på hvor er de flotte øredobbene dine fra?
      Hilsen en fornøyd leser!

    2. Så bra at du har det bra, Lene, og ikke er lei <3 Skjønner tankegangen din! Kos deg på eventyr 🙂

    3. Hei! Kan du lage en video hvor du viser hvordan du styler den nye sveisen din? Du kler den lengden så utrolig godt :):)

    4. Du skrev en kommentar for lenge siden du snart skulle skrive et innlegg om Levi. Har dere hun fortsatt eller har dere gitt hun vekk?

    5. Lest bloggen din i flere år, men nå orker jeg ikke å klikke meg inn igjen. Man er heldig hvis det er innlegg hver 3 dag, og det blir for kjedelig å følge med på. Hvis svaret ditt er at du har ferie, så har du hatt ferie i flere mnd. nå. Takk, for tidligere god inspirasjon på både mote og interiør, men nå finner jeg heller en annen blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg