Flowers.

Nå har jeg jogget ! Klapp på skulderen, Andre gang siden jeg fikk treningstøy av Rolf Ivar for ca 1 mnd siden.. Skal prøve å bli litt flinkere fremover.. Så har jeg sett den nyeste episoden av Gossip girl – jeg er hektet, og klarer nesten ikke å vente til neste episode kommer ut. Jeg elsker alt ved den serien, drømmer meg helt bort i 40 minutter, og blir nesten litt sur når spisoden er slutt… Uansett, jeg ser episodene på surfthechannel.com – noen som har noen tips på hvilke andre plasser jeg kan se? Uten å måtte buffre gjennom nesten hele episoden? Jeg har jo glemt å fortelle dere at jeg fikk blomster idag! Hos familen min – en gratulerer med ny butikk bukett, frisket virkelig opp leiligheten..  
Fin ja? Jeg ble så glad da jeg fikk den.  

9 november.

Jeg har skikkelig julefølelse av en eller annen grunn, det har nok noe med været å gjøre. Minusgrader og litt snø på bakken, og ikke minst helt klar himmel, og så fyr i peisen da.. Mmm, glede..
Når det nærmer seg jul, skal jeg helt klart se Polarekspressen, en av mine ynglingsfilmer når det kommer til julen, og selvfølgelig Alene hjemme 1 og 2.. Jeg gleder meg sånn til julen, jeg er en skikkelig juleperson. Elsker å kjøpe gaver, være med familien, daffe rundt i pysjen og spise pappas julemat, åååh klarer nesten ikke vente..


Se så nydelig himmelen er.. Outfit fra BIK BOK. Nå ligger jeg og elskling som noen slakt på sofaen her, etter en aldeles nydelig og veldig enkel middag..
Chips, kjøttdeig og bernaisesaus. Anbefales.. Ha en strålende kveld så lenge. Jeg skal tvinge meg selv ut å jogge, brr!

It’s movietime.

God mandag dere, hatt en fin dag så langt? Ble 10 timers arbeidsdag på meg idag, så nå er jeg skrubbsulten. Og i ovnen står Toro’s tacolasagne med tortillachips, åh jeg sikler bare jeg tenker på det.

Akkurat nå er jeg så utrolig spent, besteveninnen min Malene er i Paris, og har deltatt i VM i full fashion herre. Hun er dødsflink, og har en stå-på vilje jeg ikke har sett makan til. Jeg håper hun stikker av med hele seiern, for det fortjener hun virkelig. Jeg er så stolt! Vil dere hjelpe meg å krysse både fingre og tær for henne? I går så jeg en skikkelig kosefilm, “when in rome.” Anbefales til dere som liker litt klissete filmer.

Nå skal jeg tulle meg inn i dyna å se Nanny Mcphee, elsker familiefilmer – så regner med dette er akkurat midt i blinken for meg. Rolf Ivar har investert i den nyeste sesongen av 24, så blir nok ikke mye kontakt å få med han resten av kvelden.. Ja! Jeg må jo se jakten på kjærligheten også, det er så utrolig koselig. Mye å glede seg til med andre ord. Ha en fin dag videre.

En fantastisk hårkur!

Jeg har prøvd mange kurer til håret mitt, men nå tror jeg at jeg har funnet min favoritt!

Nemlig denne..

Denne hårkuren fra Joico er faktisk kåret til “Best i test” 10 år på rad, og det kan jeg godt forstå – for den fungerer kjempebra.

Ha den i når du dusjer, å la den virke i 5 minutter. Jeg lover at du merker forskjell etter første gangs bruk.

Hos blivakker, får du den for bare 149,- og ikke glem KODE LENE – da får du i tillegg 10 % avslag.

KJØP DEN HER.  

BIK BOKKEN min.

Har jo lovet dere bilder av barnet mitt, så her kommer en liten bildeserie. Awh, som jeg gleder meg til jobb i morgen!

I mine øyne er dette Norges fineste BIK BOK butikk, helt herlig. Så luftig og fin, oversiktlig, ren og pen. In other words, perfect. Blir så glad inni hjertet mitt av å tenke over at der skal jeg jobbe hver eneste dag fremover.. Fantastisk å glede seg til å gå på jobb, jippi! I tillegg har jeg verdens beste personale. Så blide, og serviceinnstillte, hadde aldri klart meg uten de. 

NYDELIG, ikke sant? VELKOMMEN TIL OSS!
F.V : Ida, Karoline, Hanne, Meg, Monica, Anne Ma, Julia og Janne. (Anniken og Merete mangler..)

Sløvesøndag.

I går hadde vi det latterlig gøy, mye kakling og latter – vellykket med andre ord. Idag har jeg tenkt å ta det HELT med ro, etter en 73 timers arbeidsuke trenger jeg det. Så idag er sofaen min beste venn. Så nå skal jeg flate helt ut sammen med min kjære, og dette står på menyen.   Ønsker dere en kjempe herlig søndag.
Jakke fra BIK BOK, sko fra desireclothing. (Bilde fra i går..)

Celebrate good times

Come on, tralala – ja det er akkurat det jeg skal gjøre i kveld – sammen med verdens beste BIK BOK jenter. Vi har så utrolig mye å ferie! Vi har leid hele 2 etg på et utested, og skal kose oss max!

Kjole fra BIK BOK, finnes også i svart. 299,- Have a nice night.  

Saturday.

Nei, jeg har ikke glemt av dere, men da jeg kom hjem etter en KNALLÅPNING i går, var jeg så sliten at jeg ikke orket noe – bortsett fra å trykke i meg mat å hoppe til sengs. Nå er det en ny dag, nye muligheter, og jeg skal på jobb! Har tilbringet så mange timer i butikken siste uken, at jeg savner den når jeg er hjemme, og bra er jo det. Åpningen i går var helt fantastisk vellykket – jeg er så FORNØYD. Tallene var helt syke, jentene utrolig dyktige og kundene helt herlige. Kunne ikke blitt en bedre åpningsdag! Lykkelige Lene. Senere i kveld, skal vi ut å ferie – så det gleder jeg meg til. Alle har stått sånn på denne uken, at de fortjener å kose seg litt. Gøy!

Ønsker dere alle en herlig lørdag, håper noen av dere kommer innom butikken i dag, vi har fortsatt mange gode tilbud til dere. Outfit..

Fra BIK BOK.      

OH MY GOD!

Jeg er mildt sagt overveldet over kveldens VIP åpning i den nye butikken! For å si det sånn, det startet med at jeg klipte over silkebåndet, og før jeg visste ordet av det, lå jeg på gulvet over både plakater og bord – jeg ble altså trampet ned, hehe.. Må le, for det hele var ganske komisk. Dukkene fløy nesten veggimellom og det gikk faktisk nesten ikke ann å bevege seg inne i butikken. Med andre ord – en helt RÅ, og fantastisk vellykket VIP kveld, jeg er SÅÅÅÅÅ glad, og så lykkelig – og tallene – oooh, fabulous!

Og ikke nok med det, når jeg kom ramlende inn døren her hjemme for 10 minutter siden, står min kjære med åpne armer for å ta i mot meg, leier meg fint inn på kjøkkenet – og gir meg en firkantet pakke. En “gratulerer med ny butikk” gave, jeg må si at jeg er verdens heldigste jente… En splitter ny PC fikk jeg!! FOR en herlig kjæreste jeg har, den snilleste i hele verden. Tusen takk love, elsker deg! Mye på hjertet i kveld, men nå må jeg faktisk hive meg i dusjen å legge meg. Tidlig opp i morgen, da er det jo selveste ÅPNINGSDAGEN! Kom kom alle sammen, -30 % på HELE butikken – hurra! Håper jeg ser deg der.
Ja, og dette var bare litt av de menneskene som var i butikken.


Velkommen til vår herlige butiiiikk!


My GIRLS!! (To stykk som manglet.)


En fantastisk herlig gjeng, som har hjulpet oss hele uken, så flinke og gode jenter! Hva skulle vi gjort uten dere?

En overlykkelig, og overtrøtt Lene..

Gaven fra elskling, love it.

Jeg har tatt hundrevis av bilder av butikken, dere skal få se de i morgen. God natt godtfolk!

Freshlook.

Jeg ble så glad i de brune linsene fra LENSIT som jeg hadde for en stund tilbake, så jeg bestilte de igjen – og i tilegg bestillte jeg også en knallblå farge. Har ikke fått prøvd de på enda, men lover å legge ut bilder så snart jeg har fått de på. Kløner så fælt med å få de inn på øynene jo, hehe. Noen som har noen gode råd?


FreshLook ColorBlends.

Dere får kjøpt de HER. Jeg har bestillt fargene Honey, og Brilliant Blue.