Saturday.

Nei, jeg har ikke glemt av dere, men da jeg kom hjem etter en KNALLÅPNING i går, var jeg så sliten at jeg ikke orket noe – bortsett fra å trykke i meg mat å hoppe til sengs. Nå er det en ny dag, nye muligheter, og jeg skal på jobb! Har tilbringet så mange timer i butikken siste uken, at jeg savner den når jeg er hjemme, og bra er jo det. Åpningen i går var helt fantastisk vellykket – jeg er så FORNØYD. Tallene var helt syke, jentene utrolig dyktige og kundene helt herlige. Kunne ikke blitt en bedre åpningsdag! Lykkelige Lene. Senere i kveld, skal vi ut å ferie – så det gleder jeg meg til. Alle har stått sånn på denne uken, at de fortjener å kose seg litt. Gøy!

Ønsker dere alle en herlig lørdag, håper noen av dere kommer innom butikken i dag, vi har fortsatt mange gode tilbud til dere. Outfit..

Fra BIK BOK.      

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg