Fargelinser.

Lovet dere at dere skulle få se hvordan linsene fra lensit ble på.

Linse til venste / Brilliant blue. 

Farge / Pure Hazel. Du får kjøpt linsene her. Så må jeg takke dere for de gode tipsene jeg fikk  
sist jeg skrev innlegg om disse linsene, dere er så søte. Og, det hjalp.
Nå klarer jeg faktisk å sette de inn.  

Nattbading.

Denne kvelden har rett og slett vært perfekt. Nydelig mat, og herlig selskap. Elsker å sitte i flere timer og mimre om “gamledager..” Nå sitter jeg og Rolf Ivar og nyter nattmat, de andre sitter fortsatt ute i jaquzzien. Ingenting er bedre enn å legge seg nybadet, har sittet i boblisen i over èn time nå, skravlet og koset oss med god vin. Begge stesøskenene mine og kjærestene deres badet faktisk i havet, og tok et ordentlig kaldt nattbad, midt i november (!) brrr… Mens jeg satt og pinglet meg i varmen.. Nå blir det å hoppe til sengs, før vi skal feire farsdag med potetball (komler) og kake i morgen, gleder meg!

 
BRR!! Så forferdelig kaldt det måtte være…


Pappa’s perfekte viltgryte.. Ah.


40 grader og vin? Hehe..


Familie, hjerte.. God natt kjære lesere.

Familytime.

Idag har jeg vært på jobb, og nå sitter vi godt plantet på pappa’s kjøkken, herlig å være hjemme med familien. Min stebror fra Bodø er kommet hjem, har ikke sett han på 2 år. I kveld står pappa’s viltgryte, rødvin og jaquzzi på planen. Ingenting er som å være hjemme, så nå skal jeg bare kose meg! Håper dere har en herlig lørdag.
Topp og Skjørt fra BIK BOK / Smykke Cubus.
Elskling hilser også!

Lovely i.d

Får veldig mange spørsmål om hvilken sminke jeg bruker.. For å være ærlig så skifter jeg litt, liker å teste ut forskjellige merker, for å finne ut hva huden min liker best.. Før har jeg brukt Kanebo, men nå har jeg forelsket meg helt i i.d!

Først bruker jeg foundation  – Medium Tan. Den får du kjøpt HER. Til kun 189,- I.d foundation er et veldig lett og middels dekkende pudder, som føles veldig naturlig på huden. Synes foundationen til i.d holder seg veldig godt, føler ikke at jeg å freshe opp i løpet av dagen. Deretter bruker jeg solpudder i kinnene, og litt i pannen. Fargen heter A little Sun, kjøp den HER til 199,- Enkelte dager, gjerne til fest – bruker jeg blush. Den får du kjøpt HER. til 199,- Kosten jeg bruker, heter Heavenly face, og er helt … Heavenly? Ja faktisk, jeg liker den veldig godt.
Kjøpes HER .. Litt dyr, men verdt det. 279,-  Og husk, om dere vil ha det enda billigere, skriv inn KODE LENE, og dere får 10 %. Noen andre som er fan av i.d?

A cup of tea..

Siden jeg ikke drikker kaffe, nyter jeg morgenen med en kopp te, fin start på dagen. I ettermiddag skal vi i 75-års dag å trykke i oss godt med kake, siden jeg ikke har spist noe godteri denne uken her, hurra – og klapp på skulderen.

Jeg skrev til dere i går at det sikkert ikke var mer enn 10 grader i leiligheten.. Ja, det var ikke langt i fra.. 13 grader, 13! Første gang i mitt liv jeg har spist middag med elsklings dunjakke, pledd og varmeflaske på beina – hehe, for ett syn.. Men middagen var i det minste god. Nå skal jeg hive meg i bilen, å kjøre til verdens beste jobb.. For en glede det er og faktisk ville gå på jobb hver dag, heldig er jeg.. Ha en herlig fredag!
Fuskepels fra BIK BOK ( I fjor..)

Outfit fra BIK BOK / Smykke Cubus.

Hvite tenner?

Dere skulle bare visst historien om meg og mine tenner… Da jeg var yngre, unnlot jeg å gå til tannlegen på 3 (!!!) år.. FY Lene, ikke bra. Det resulterte i 10 (!) hull… Og en MEGET dyr tannlegeregning… Har hatt mye tannproblemer de siste årene pga jeg slurvet med å gå til tannlegen, og det verste jeg vet, er tannpine – uff og uff.. Men nå er tennene under kontroll, og jeg har absolutt ikke tannlegeskrekk lengre, jippi! Så dere, ikke gå i samme fellen som meg, GÅ TIL TANNLEGEN. Uansett.. Dette innlegget skal ikke handle om mine tidligere hullete tenner, men om tannbleking.. Jeg synes jo det er viktig at tennene mine er hvite, så jeg har vært tilhenger av tannbleking kjøpt fra ebay men det er visst fy, fy og atter fy. Nå har det seg sånn at en veninne av meg jobber på en tannklinikk i Oslo, hun utfører forskjellige typer bleking.. Så nå har hun sendt meg ett prøvekit, som jeg skal teste ut.

Litt fakta om tannbleking… Er tannbleking farlig?Forskning viser at om tannbleking utføres av tannlege/pleier og at pasienten følger deres instuksjoner – ikke medfører noen skader på tenner og tannkjøtt. Bivirkninger?Bleking kan medføre midlertidig følsomhet med ising i tennene i 1-3 dager. ( Dette har jeg opplevd, og det er ikke noe godt.. Men om man venter en ukes tid mellom hver gang, vil isingen bli mindre..)

For en sikker og trygg tannbleking…Skal det ALLTID foretas en undersøkelse av tennene som kontrollerer at man ikke har feks karies, tynn emalje e.l..
Gleder meg til å teste ut !  I tillegg har hun sendt med en myk tannbørste (som visstnok er det beste, den jeg har fra før er knallhard ) Jeg fikk også med tanntråd, og de rosa tabelettene – viser om man har slurvet med pussingen. Etter man har pusset, skal man tygge tabeletter, og om det sitter igjen rosa på visse områder, betyr det at man fortsatt har bakterier på de områdene. Genialt. Les om Maria’s metoder – ved å gå inn HER.
Hun er super søt, og super flink – og svarer gjerne om dere lurer på noe ang dette. Maria har tre forskjellige metoder hun bruker, og jeg skal teste ut blekeskinner hjemme.  

BRR..

It’s a cold day, og tempraturen i leiligheten er sikkert ikke mer enn 10 grader.. Like før jeg blåser frostrøyk her inne.. Neida, nå overdrev jeg en smule, men kaldt er det – så nå skal jeg finne frem vedkubbene å fyre i ovnen. Kotelettene står og putrer, og jeg gleder meg skikkelig til middag nå kjenner jeg..
I morgen er det fredag allerede, føler jeg ikke klarer å følge helt med for tiden, dagene flyr jo avgårde.. I helgen tror jeg vi reiser hjem til familien min en tur… Rolighelg skriker det inni meg, ja – det skal bli godt..
Outfit fra BIK BOK / Sko fra Zara / Smykke Cubus / Veske Modekungen..

Som de filmentusiastene jeg og elskling er, leide vi selvsagt film i går også.. Hver onsdag kommer det nye filmer ut skjønner dere, og det er jo så spennende. I går så vi denne..
ANBEFALES.

Fantastiske Jenny Skavlan.

Jeg forguder den jenta, humoren, kreativiteten, utseende og ikke minst hennes nye kolleksjon som har lansering hos BIK BOK 26 November. Og vi har allerede fått noen av godbitene hennes! De er trygt lagret på lageret vårt til den store dagen. Dere kan besøke bloggen hennes HER.

Hva synes dere? Mye fint jeg skal ha her altså… I forbindelse med lanseringen av kolleksjonen, skal vi BIK BOK Moa Amfi – ha en eksklusiv handlekveld, torsdag 25 november fra 20.00-22.00.  Velkommen til oss !