9 november.

Jeg har skikkelig julefølelse av en eller annen grunn, det har nok noe med været å gjøre. Minusgrader og litt snø på bakken, og ikke minst helt klar himmel, og så fyr i peisen da.. Mmm, glede..
Når det nærmer seg jul, skal jeg helt klart se Polarekspressen, en av mine ynglingsfilmer når det kommer til julen, og selvfølgelig Alene hjemme 1 og 2.. Jeg gleder meg sånn til julen, jeg er en skikkelig juleperson. Elsker å kjøpe gaver, være med familien, daffe rundt i pysjen og spise pappas julemat, åååh klarer nesten ikke vente..


Se så nydelig himmelen er.. Outfit fra BIK BOK. Nå ligger jeg og elskling som noen slakt på sofaen her, etter en aldeles nydelig og veldig enkel middag..
Chips, kjøttdeig og bernaisesaus. Anbefales.. Ha en strålende kveld så lenge. Jeg skal tvinge meg selv ut å jogge, brr!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg