BIK BOKKEN min.

Har jo lovet dere bilder av barnet mitt, så her kommer en liten bildeserie. Awh, som jeg gleder meg til jobb i morgen!

I mine øyne er dette Norges fineste BIK BOK butikk, helt herlig. Så luftig og fin, oversiktlig, ren og pen. In other words, perfect. Blir så glad inni hjertet mitt av å tenke over at der skal jeg jobbe hver eneste dag fremover.. Fantastisk å glede seg til å gå på jobb, jippi! I tillegg har jeg verdens beste personale. Så blide, og serviceinnstillte, hadde aldri klart meg uten de. 

NYDELIG, ikke sant? VELKOMMEN TIL OSS!
F.V : Ida, Karoline, Hanne, Meg, Monica, Anne Ma, Julia og Janne. (Anniken og Merete mangler..)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg