It’s movietime.

God mandag dere, hatt en fin dag så langt? Ble 10 timers arbeidsdag på meg idag, så nå er jeg skrubbsulten. Og i ovnen står Toro’s tacolasagne med tortillachips, åh jeg sikler bare jeg tenker på det.

Akkurat nå er jeg så utrolig spent, besteveninnen min Malene er i Paris, og har deltatt i VM i full fashion herre. Hun er dødsflink, og har en stå-på vilje jeg ikke har sett makan til. Jeg håper hun stikker av med hele seiern, for det fortjener hun virkelig. Jeg er så stolt! Vil dere hjelpe meg å krysse både fingre og tær for henne? I går så jeg en skikkelig kosefilm, “when in rome.” Anbefales til dere som liker litt klissete filmer.

Nå skal jeg tulle meg inn i dyna å se Nanny Mcphee, elsker familiefilmer – så regner med dette er akkurat midt i blinken for meg. Rolf Ivar har investert i den nyeste sesongen av 24, så blir nok ikke mye kontakt å få med han resten av kvelden.. Ja! Jeg må jo se jakten på kjærligheten også, det er så utrolig koselig. Mye å glede seg til med andre ord. Ha en fin dag videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg