VIP KVELD OG NYÅPNING.

I morgen, torsdag – kjører vi på med VIP kveld på den nye BIK BOK butikken vår, fra 18-20. Alle er velkommen, det vil bli delt ut goodiebags til de 100 første kundene, og alle får 30 % på alle ordinære varer + 50 % på èn valgfri vare.
Fredag blir den offisielle åpningen med 30 % på alle ordinære varer, samt mange andre supergode tilbud. Åpent fra 10-20.

Mange spør også om hvor butikken ligger – den ligger på Moa Gård i 1 etg, ved siden av Rema 1000..
Og ps… Den er SÅ utrolig fin, umulig og ikke se den, hehe.

Nok reklamering for idag, håper de som bor i Ålesund og rundt tar turen innom, jeg gleder meg utrolig mye. Jeg er forresten helt utslått etter dagens arbeidsøkt, vi er snart i mål – og resultatet blir helt fantastisk. Gleder meg til å jobbe der fremover, er jo som mitt andre hjem – og jentene blir jo som familie.

Nå skal jeg få i meg noe mat, og finne sengen – så skal jeg prøve å få blogget litt i morgen. Ønsker dere en finfin kveld.
 
Slenger med outfitbilde fra lørdag, siden jeg faktisk glemte å ta outfitbilder idag.
Alt fra Bik to the Bok.  

God kveld.

Det var så vidt jeg ikke ble igjen i butikken over natten, hehe – ville liksom ikke helt gi slipp for dagen, kunne jobbet døgnet rundt kjenner jeg. Men det var deilig å komme hjem til middag, og en dusj – så får jeg heller bare begynne å glede meg til i morgen.
Føler det blir mye jobbsnakk nå, men sånn er det når man åpner butikk, ikke bare butikk – men Norges fineste Bik Bok butikk, hehe. 
I skrivende stund sitter jeg og ser Grey’s, love it.

Her får dere noen småglimt av butikken..

Og så meg da, godt pakket inn i både håndkle og dyne – kosestund!

God natt til dere, blir ikke lenge til denne jenta hopper i loppekassa. Smask

God morgen bloggen.

Tenkte jeg skulle ønske dere en kjempe fin tirsdag, nå fyker jeg på jobb – og jeg gleder meg!

Snakkes senere!  

Duracellkaniner.

Da var jeg hjemme etter en 11 timers arbeidsdag, og FY så gøy det er – tiden flyr avgårde, og vi løper rundt som en gjeng duracellkaniner. I love it. Jeg elsker butikken, og jeg elsker jentene – life is good. Nå begynner butikken å ta form, og det blir så utrolig bra!
Så kom jeg hjem til ferdiglaget taco, det står ikke på i heimen.


Favoritten. Nå skal jeg og elskling se hangover for fjerde gang.

She’s out of my league så vi i går, likte den – så den kan anbefales. I går hadde jeg forresten rekord på bloggen min! 8500 unike lesere, og litt over 16.000 sidevisninger, jippi!! Dere gir meg virkelig motivasjon 🙂 Tusen takk!

Herlig kveld til dere, nå skal jeg lade opp til morgendagen – wii!

Monday morning.

God morgen herlige mennesker. Ny uke, nye muligheter. Jeg er råklar for denne uken her, i og med at vi skal åpne ny butikk, jippi! Idag får vi besøk av regionsjef Astrid og Therese fra Oslo, som skal hjelpe til gjennom hele åpningsuken. Gleder meg som en liten unge. Regner med det blir litt mindre blogging enn til vanlig, i og med at jeg sikkert kommer til å jobbe fra morgen til kveld hele uken.. But I’ll be back. Ha en herlig mandag, dere.


Outfit BIK BOK. Har jeg forresten sagt hvor mye jeg setter pris på dere?  

Barneselskap og familiemiddag.

Hei dere skjønne mennesker! I natt sov jeg og elskling hele 12 timer, herlig å være opplagt på søndager. Nå er vi på vei ut døren, vi skal i barneselskap til lille Eline, som fyllte 2 år på mandag. Senere idag, skal vi til svigers på middag, så idag har vi fullt program – og det liker vi..
Håper dere har en fin søndag. Outfit..

Fra BIK BOK / Sko Ebay / Veske modekungen / Smykke Cubus.      

Lunsjdate.

Hei dere! Nå har jeg vært i byen på lunsjdate sammen med min elskede, Sander og en hel vennegjeng. Spiste oss god og mett på Egon, ah elsker maten der.. Spesiellt fan av de små baguettene med flere lag smør på, hehe.. Outfit fra BIK BOK / Smykke Cubus / Sko Zara.

Vårrull i lomma?

Fikk meg en god latter da jeg våknet idag, og fant en vårrull i jakkelommen min, hehe ..

Her får dere noen bilder fra i går..
Annette som flytter fra oss, buhu..

Tone mi.

Hanne og Ida.

Jeg og mine to heltider, de gleder seg sånn til åpningen av nybutikken, wii!!

Sweets! Nå er det breakfast time her i gården, så blir det kanskje en liten joggetur? Satser på det. Ha en flott dag!