Flowers.

Nå har jeg jogget ! Klapp på skulderen, Andre gang siden jeg fikk treningstøy av Rolf Ivar for ca 1 mnd siden.. Skal prøve å bli litt flinkere fremover.. Så har jeg sett den nyeste episoden av Gossip girl – jeg er hektet, og klarer nesten ikke å vente til neste episode kommer ut. Jeg elsker alt ved den serien, drømmer meg helt bort i 40 minutter, og blir nesten litt sur når spisoden er slutt… Uansett, jeg ser episodene på surfthechannel.com – noen som har noen tips på hvilke andre plasser jeg kan se? Uten å måtte buffre gjennom nesten hele episoden? Jeg har jo glemt å fortelle dere at jeg fikk blomster idag! Hos familen min – en gratulerer med ny butikk bukett, frisket virkelig opp leiligheten..  
Fin ja? Jeg ble så glad da jeg fikk den.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg