14.jun.2010

Hei dere ! Poster dagens outfit nå, hadde så dårlig tid i morges at jeg ikke hadde tid til å ta noen bilder. Da var det opp av senga kl 06.50 og ute av døren 07.00 – i tillegg så jeg ut som en kråke, så tenkte jeg skulle spare dere for det synet.

T-skjorte fra Never Denim/Bik Bok, Skjørt fra Bik Bok.

Hva synes du?

-Lene

My very own homemade..

.. TACOPIZZA .. Nam.

Eller jeg vet jo ikke om den er nam enda, har aldri laget den før.. Men jeg krysser fingrene.

OPPSKRIFTEN:

Deig:

1 1/2 del lunkent vann
1/4 pk fersk gjær
1 ss olje
1/4 ts salt
Ca 3 1/2 del hvetemel

Rør gjæren ut i vannet, tilsett olje, vann og salt. Elt deigen godt sammen, og la den heve til dobbel størrelse.

Fyll:

1 pk kjøttdeig
1 rødløk
2-3 tomater
1 pk taco spice mix
1/2 flaske ketchup
Salt
Pepper

Strø til slutt ost over, stekes på 200 grader i ca 20 minutter.

Bon Apetit!

Jeg gleder meg til å smake !!

Nå skal jeg nyte denne – så blir det film maraton og godterier..

Noen som har sett disse ?

-Lene

Langt eller kort hår?

Nå er jeg extensionsfri dere! Og det tok kun en halvtime og få de ut.. Føles deilig, men veldig uvant – føler meg litt naken om dere skjønner.. Men det var fantastisk og dusje uten festene i, det skal sies. Tar meg et par dager uten extensions nå, men tenkte og sette de på igjen til vi reiser til Køben på torsdag..

Hva synes dere jeg kler best ?

Langt?

…Eller…

Kort?

Personlig liker jeg best det lange håret, så her skal det spares til langt!

-Lene

Girls night out..

For en fantastisk kveld/natt vi hadde i går – herlig gjeng! Jeg klarte og somle meg inn døren hjemme rundt kl 04 i natt, så det sier vel litt om hvor gøy vi hadde det. Stakkars naboer, 17 høylytte kaklehøner som alle vil ha ordet – hehe, jeg kan tenke meg at de var ganske lei av oss til slutt. Men, det var en kveld vi kommer til og huske lenge, jeg stor koste meg! Her får dere en bildeserie..

Nå skal jeg hive meg i rundt, vi skal nemlig ut og rydde etter festen, wish me luck!

Ha en riktig god søndag søte lesere.

-Lene

 

Ready to go!

Ha en super lørdagskveld alle sammen!

Kjole fra Bik Bok.

-Lene

12.jun.2010

Idag har jeg litt skrivesperre – jeg har til og med fridag, og dermed plenty av tid til å blogge, men nei .. Nothing..
Jaja, jeg har i det minste noen bilder fra da jeg var ute en liten tur tidligere.. Måtte til byen og kjøpe hårfarge til det mørkeste håret jeg fikk i posten, i dagslys viste det seg nemlig at det var litt orange skjær i det, så her må det farges! 
Planen var at vi skulle sette på nytt hår idag, men siden frisøren min (det vil si min kjære…) måtte på jobb idag, så da får det bli i morgen i stedet, og ja.. Dere skal få se meg uten hairextensions.. Hihi.

Man må kle seg etter været – er det vel noe som heter…

Det har jeg ikke planer om i kveld , da blir det minikjole og høye hæler – brrr..

Jakke fra Cubus, Hunter fra ebay, bukse og tskjorte fra Bik Bok..

-Lene

Husmor og regnvær?

God morgen kjære lesere! Jeg må si jeg ble svært skuffet da jeg kiket ut vinduet når jeg våknet idag.. Ikke noe særlig vær vi fikk når vi skal ha sommerfesten vår.. Det pøser ned, og blåser.. Huff.. Men, på yr står det svart på hvitt at det skal bli opplett kl 18.00, så jeg velger å stole at de har rett…
Men hva har vel været og si når man skal kose seg sammen ? Gøy blir det nok uansett!

Nå skal jeg vaske leilighet – så tenkte jeg at jeg skulle bake litt – da er det nok en som blir fornøyd når han kommer hjem fra jobb.

Men først skal jeg trykke i meg litt risengrinsgrøt til frokost, namnam..

Hva sier dere til kveldens kjole ?

Synes den er så utrolig søt..

Ha en fin lørdag alle sammen !

-Lene

Ska vi færra te Mexico??

JAAAA!! Det skal vi – wee !!! Nå er ferien bestillt, herlig ! Vi har vært veldig usikre på hvor turen skulle gå i år, men vi endte opp på samme reisemål som i fjor – Mexico! Hurra, så kjekt!
I fjor var vi i Cancun, i år skal vi til Playa Del Carmen, hvor vi skal bo på all inclusive hotell på stranden, åh – glede!
Jeg ELSKET jo Cancun, men har hørt strendene skal være bedre i Playa Del Carmen, noen som har vært der ?

Jeg er klar, avreise 19 august, jippii !

Gotta love it !

-Lene

..Og slenge dritt til medmennesker..

Jeg skjønner ikke at noen mennesker vil andre vondt.
Jeg mener… Alle har en mening og oppfatning av hverandre – bra er jo det, visst alle skulle være enige og synes det samme om alle, ville verden vært veldig ensformig.. 
Men, hva er vitsen og fortelle det, trykke det ut over noens blogg. Jeg skal ikke si at jeg selv er uskyldig, jeg har jo også meninger – men jeg forstår ikke poenget i og fortelle det til personen det gjelder – da mener jeg kommentarer som angår folks utseende..

Jeg følger med på veldig mange blogger, leser kommentarer, og fy søren hvor mye stygt enkelte får ut av seg. Synes det er helt forferdelig å lese, og får skikkelig vondt inni meg. Har man en blogg, så vet man på forhånd at man kommer til å få mye negative kommentarer – og man gjør jo det på eget ansvar – men når jeg ser enkelte kommentarer, må jeg riste på hodet.
 
Det skinner veldig lett gjennom at de som skriver dette enten sliter med veldig dårlig selvtillit – eller de er utrolig misunnelige. Enkelte klarer bare ikke og unne andre mennesker godt. 

Det kunne aldri ha falt meg inn og gått inn på en jente eller en gutts blogg – og rakke ned på utseende deres, helt usaklig og veldig umenneskelig.

Hvorfor skal man trykke en person ned ved å fortelle dem dette ? Vi er bare mennesker, alle har følelser – vi kan kanskje si vi ikke bryr oss om sånne kommentarer – men det treffer alle på en eller annen måte.

Man må være snille med hverandre, vi lever bare en gang..

Hva er deres meninger om dette ?

-Lene

Gårsdagen..

Hadde en kjempe koselig kveld i går, fikk først besøk av søteste Kristina – vi koset oss ute på terassen, etterpå dro vi en liten tur på Radio Ålesunds releaseparty, hvor vi fylte magene med deilig tapas.. mmm…

Kristina har tidenes råeste hårfrisyre, er dere ikke enig ?

-Lene