Grillmat og panoramautsikt..

Hei og GOD fredag til alle dere søte lesere ! Håper dere har hatt en kjempe fin fredag så langt, herlig at det er helg igjen! Som jeg nevnte tidligere skal vi ha Bik Bok Summerparty i morgen – åååh som jeg gleder meg!
Idag har forberedt det vi håper blir tidenes sommerfest.. Glade Bik Bok chics, grillmat, panoramautsikt og sprudlevann.. Kan ikke bli mer perfekt enn det vel? Kom nettopp inn døren, etter å ha vært og sett huset vi skal være i.. Ett ord .. Fantastisk.. Så nydelig innredet, og så bra beligenhet, ytterst på Alnes som det heter, med panoramautsikt over havet, helt supert.. Så det blir kos og spise grillmat å nyte utsikten der.. Skal ta masse bilder i morgen slik dere får se. 

Nå skal jeg lage taco til meg og min kjære – så blir det hjemmekos resten av kvelden, greit og være opplagt til i morgen! Skal dere noe spennende i kveld da?

Dagens outfit..

Alt bra Bik Bok.

Hva synes du?

-Lene

 

Going out!

Nå får vi snart besøk – så blir det terassekos, og deretter release party.. Radio Ålesund har festival i August, og skal nå fortelle hvem de har på programmet sitt i år – der blir det både tapas og sprudlevann .. Og det kan vi ikke gå glipp av!
Jobb tidlig (!) i morgen – så det blir ikke store utskeielsene på meg i kveld.. Men kose oss skal vi.

Siden det er så deilig vær ute – har jeg pyntet meg litt sommerlig idag.. 

Jeg er ikke så kjempe glad i blomstermønster, men denne er jo litt søt.. 
Eller hva synes dere?

-Lene

Sommerfeeling!

Nå har vi funnet frem raclette pannen vår, og er klar for grilling.. Mmm, jeg elsker grill mat!

Så nå er det mat og solings, og i kveld skal vi på releaseparty! Gleder meg.. Og så i dette nydelige været da, herlig!

Kos dere så lenge..

Bikini fra Victoria Secret.

Hva gjør dere i fineværet?

-Lene

My hair is here !!

Gjett om jeg ble glad når jeg så hentelappen fra posten, jippi!! Bestillte håret på søndag, og ga streng beskjed om at de måtte sende med express mail – så nå, bare 4 dager etter er det her !
I morgen skal jeg ta av håret jeg har nå, så tenkte jeg å sette det på igjen på lørdag – spennende!

www.locksandbonds.com

Hva synes dere om fargene?

Disse fargene er bittelitt lysere enn de jeg har i nå. Men tror det skal bli bra uansett..

-Lene

Hei solstråler!

Når jeg er ferdig på jobb i ettermiddag, skal jeg slenge meg ut på terassen – og prøve å få noen stråler med sol på kroppen.. Man må bare utnytte solen for fullt når den først er fremme.. 
Nå må jeg forte meg, allerede litt sent ute !
Snakkes..


Outfit fra Bik Bok.

-Lene

 

09.jun.2010

God kveld kjære lesere!

Nå ligger jeg som ett slakt på sofaen etter en lang, men givende dag på jobb..
Jeg og min kjære kjørte innom burgerking på vei hjem, så nå har vi koset oss med burger, chips og herlig dispenser cola.. Mmm, ingenting er som dispenser cola, love it!

Uansett, opplæringen av de nye jentene gikk strålende!
Til helgen skal vi ha Bik Bok Summerparty, jeg gleder meg utrolig mye. Vi har leid et hus, som ligger 50 m fra strandlinjen med panorama utsikt over havet – utrolig nydelig plass, så der blir det liv og røre! Jeg skal ta bilder slik dere får se. Desverre for oss, så er det meldt regn og 9 (!) grader, huff huff.. Men, vi får håpe værgudene ombestemmer seg..

En fornøyd Lene..

Ha en fin kveld videre!

Denim og sykkelshorts..

Nå stikker jeg på jobb dere, skal jobbe til 9 eller 10 idag, i tillegg skal jeg ha opplæring på de 4 nye jentene mine – gleder meg !

Ha en kjempe fin onsdag!

Denim shorts, sykkelshorts, kjole og blazer fra Bik Bok.

Hva synes dere ?

-Lene

Ebay skatter..

Jeg elsker vintage, spesiellt gamle vintage blazere. Akkurat nå sikler jeg på disse..

Jeg har bydd på de to øverste .. 

Likte dere noen?

Det er bare å søke på Vintage Blazer.

-Lene

Mmm, I love CHOCOLATE!

Nå er det snart frustrerte fruer, sammen med et deeeeeilig kakestykke og et iskaldt glass med cola.
Herrrrlig tirsdags kveld !

Jepp – tumbs up, kaken var GOD !

Ha en SUPER kveld !

Klem kakemonsen ..

Jeg liker SÅ godt..

.. Tone Damli Aaberge !

Hun virker så utrolig jordnær og søt! Er innom bloggen hennes i blant – og synes hun skriver så bra, liker godt at hun skriver på dialekt..

I tillegg er hun en av de peneste jentene jeg vet..
Har dere hørt den nyeste sangen hennes ? Åh, jeg er frelst..
Heia Tone !! 
 

Fin ?

-Lene