Vil bare ønske dere en fin kveld!

Nå har jeg pakket ferdig, og er klar for filmkveld og avslapping..


Noen som har sett denne ? Eva Mendes er jo bare råflott ..


Ja – den er bedre enn den ser ut.. Toro sin grønnsaksuppe med pølser.

Siden vi skal opp tidlig i morgen, og jeg liker og ha alt klart før jeg reiser – har jeg allerede lagt frem morgendagens outfit..

Klær fra Bik Bok.
Solbriller Ebay
Sko Ebay

Hva synes dere ?

-Lene

Nye negler..

Jeg synes jo at neglene mine må se litt anstendige ut, i og med at jeg skal i bryllup – så jeg kjøpte disse fra Cubus.

Har brukt de før, synes de er kjempe fine, i hvertfall når de bare skal være på en liten stund..

Hva synes dere ?

-Lene

16.jun.2010

Jeg orker ikke vise dere den fæle outfiten jeg hadde idag, så her får dere bilder av kjolen jeg kjøpte meg i går i stedet..
Jeg er så glad jeg har fått langt hår igjen.. Synes dere det var fint?
Det er vel i og for seg ikke noe forskjell, men litt lysere..

Nå skal jeg pakke kofferten min, shave leggene mine, dusje og rydde litt – så får vi se om jeg kanskje får tid til å leie en film til kvelden..
I morgen på dette tidspunket her vandrer jeg rundt i Købens gater, i butikker som TOP SHOP (jiiippiiii) Aldo, Monki osv.. Gleder meg som en unge. Jeg skal selvfølgelig ta med pc'en min – slik jeg kan oppdatere dere.

Er det forresten noen av dere søtinger som har en god restaurant, og en god uteplass og anbefale ?

-Lene

Hairextensions og reker..

Nå er vi i full gang med å sette på extensions, men pause må man ha inni mellom – og nå skal jeg kose meg med reker og nystekte baguetter..


Nam nam – gleder meg..

Her har vi fått på halvparten..

Ha en kjempe koselig kveld.

-Lene

Happyface!

Jeg er så glad! Jeg innså nettopp at jeg det kun er 2 dager til vi reiser til Køben og Sverige. Ja – så lenge ikke flyplassene blir stengt pga mangel på vektere, det hadde vært typisk min uflaks.
Men jeg gleder meg!! Shopping, god mat og drikke, gode venner, tivoli, og ikke minst – bryllup..
Nå har jeg kommet hjem fra jobb, i tillegg har jeg vært i møte noen frisører – vi skal arrangere et moteshow som skal foregå om litt over en uke. Spennende!
Nå står middagen i ovnen, I am starving!!
Senere blir det litt soling på terassen og så skal kjæresten min sette på meg det nye håret! Jippi.

Her er dagens outfit.

Briller – RayBan
T-skjorte – Bik Bok
Skjørt . Bik Bok
Sko – ebay

God middag!

-Lene

Nydelige skillingsboller!

…Eller kanelsnurrer som jeg kaller det. Disse MÅ dere bare smake – nydelige, og en perfekt avslutning på dagen min ..

Mmmm…

Jeg savner forresten det lange håret mitt – etter kun en dag. I morgen SKAL det på!

Ønsker dere en kjempe fin kveld!

-Lene

Pleie for hairextensions.

Som jeg har nevnt i ett innlegg tidligere, bruker jeg shampoo og kur fra Redken til hairextensionsene mine. Kjempe gode produkt, jeg er veldig fornøyd. 
Nå er jeg helt tom, og surfet litt på ebay, da fant jeg de samme produktene – til mye billigere pris

Denne til ca 150,- inkl frakt. Du får kjøpt den her.

Denne til ca 150,- inkl frakt. Du får kjøpt den her.

 Normalt hos frisør, koster disse dobbelt så mye, om ikke mer.
Jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er å pleie hairextensions skikkelig.

Noen som har prøvd disse?

-Lene

Hjemmestriping..

Er vel praktisk talt ikke å anbefale. Men jeg skal prøve det i dag.. Har gjort det en del ganger, og hatt både bra og dårlige erfaringer, men jeg har ikke tenkt til å se ut som en gulrot når jeg er ferdig i dag… Jeg skal være forsiktig, og kun legge striper på etterveksten, om jeg klarer dette – blir det ikke hverken gult eller orange. Kommer jeg litt borti den mørkeste fargen i håret mitt – er det gjort, og jeg kommer til og hate meg selv resten av dagen. Så ja, forsiktig skal jeg være ..

Egentlig synes jeg det er fint med litt ettervekst i forhold til de fargene jeg har i håret mitt nå, da synes jeg det ser mer naturlig ut. Men det får være grenser ……

You see?

Denne skal jeg bruke – noen som har prøvd den ?

Kryss fingrene for meg da dere…

-Lene