12.jun.2010

Idag har jeg litt skrivesperre – jeg har til og med fridag, og dermed plenty av tid til å blogge, men nei .. Nothing..
Jaja, jeg har i det minste noen bilder fra da jeg var ute en liten tur tidligere.. Måtte til byen og kjøpe hårfarge til det mørkeste håret jeg fikk i posten, i dagslys viste det seg nemlig at det var litt orange skjær i det, så her må det farges! 
Planen var at vi skulle sette på nytt hår idag, men siden frisøren min (det vil si min kjære…) måtte på jobb idag, så da får det bli i morgen i stedet, og ja.. Dere skal få se meg uten hairextensions.. Hihi.

Man må kle seg etter været – er det vel noe som heter…

Det har jeg ikke planer om i kveld , da blir det minikjole og høye hæler – brrr..

Jakke fra Cubus, Hunter fra ebay, bukse og tskjorte fra Bik Bok..

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg