My very own homemade..

.. TACOPIZZA .. Nam.

Eller jeg vet jo ikke om den er nam enda, har aldri laget den før.. Men jeg krysser fingrene.

OPPSKRIFTEN:

Deig:

1 1/2 del lunkent vann
1/4 pk fersk gjær
1 ss olje
1/4 ts salt
Ca 3 1/2 del hvetemel

Rør gjæren ut i vannet, tilsett olje, vann og salt. Elt deigen godt sammen, og la den heve til dobbel størrelse.

Fyll:

1 pk kjøttdeig
1 rødløk
2-3 tomater
1 pk taco spice mix
1/2 flaske ketchup
Salt
Pepper

Strø til slutt ost over, stekes på 200 grader i ca 20 minutter.

Bon Apetit!

Jeg gleder meg til å smake !!

Nå skal jeg nyte denne – så blir det film maraton og godterier..

Noen som har sett disse ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg