Husmor og regnvær?

God morgen kjære lesere! Jeg må si jeg ble svært skuffet da jeg kiket ut vinduet når jeg våknet idag.. Ikke noe særlig vær vi fikk når vi skal ha sommerfesten vår.. Det pøser ned, og blåser.. Huff.. Men, på yr står det svart på hvitt at det skal bli opplett kl 18.00, så jeg velger å stole at de har rett…
Men hva har vel været og si når man skal kose seg sammen ? Gøy blir det nok uansett!

Nå skal jeg vaske leilighet – så tenkte jeg at jeg skulle bake litt – da er det nok en som blir fornøyd når han kommer hjem fra jobb.

Men først skal jeg trykke i meg litt risengrinsgrøt til frokost, namnam..

Hva sier dere til kveldens kjole ?

Synes den er så utrolig søt..

Ha en fin lørdag alle sammen !

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg