..Og slenge dritt til medmennesker..

Jeg skjønner ikke at noen mennesker vil andre vondt.
Jeg mener… Alle har en mening og oppfatning av hverandre – bra er jo det, visst alle skulle være enige og synes det samme om alle, ville verden vært veldig ensformig.. 
Men, hva er vitsen og fortelle det, trykke det ut over noens blogg. Jeg skal ikke si at jeg selv er uskyldig, jeg har jo også meninger – men jeg forstår ikke poenget i og fortelle det til personen det gjelder – da mener jeg kommentarer som angår folks utseende..

Jeg følger med på veldig mange blogger, leser kommentarer, og fy søren hvor mye stygt enkelte får ut av seg. Synes det er helt forferdelig å lese, og får skikkelig vondt inni meg. Har man en blogg, så vet man på forhånd at man kommer til å få mye negative kommentarer – og man gjør jo det på eget ansvar – men når jeg ser enkelte kommentarer, må jeg riste på hodet.
 
Det skinner veldig lett gjennom at de som skriver dette enten sliter med veldig dårlig selvtillit – eller de er utrolig misunnelige. Enkelte klarer bare ikke og unne andre mennesker godt. 

Det kunne aldri ha falt meg inn og gått inn på en jente eller en gutts blogg – og rakke ned på utseende deres, helt usaklig og veldig umenneskelig.

Hvorfor skal man trykke en person ned ved å fortelle dem dette ? Vi er bare mennesker, alle har følelser – vi kan kanskje si vi ikke bryr oss om sånne kommentarer – men det treffer alle på en eller annen måte.

Man må være snille med hverandre, vi lever bare en gang..

Hva er deres meninger om dette ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg