Mobilblogg.

  Hei dere! Dagen idag har gått i ett, mye inspirasjon og motivasjon å hente på hovedkontoret. Nå har jeg og min room mate Lise inntatt hotellrommet, og driver og fikser oss til kvelden. Vi skal ut å spise med alle BIK BOK jentene. Ha en strålende kveld.
 

En herlig ettermiddag.

God kveld dere, nå har vi nettopp kommet inn etter å ha vandret på aker brygge i det fine været. Vi var og spiste på Olivias hvor vi nøt en herlig salat med reker og kreps – mmh, anbefales. Utrolig koselig atmosfære på den restauranten, skal tilbake dit en gang ihvertfall. Nå sitter vi bare og slapper av, tidlig opp i morgen – deilig med en kosekveld også..

Kjøpte forresten denne kjolen igår..
Fra H&M. 399,- Ha en fin kveld kjære lesere. Blogger i morgen om jeg får tid. Blir BIK BOK hele dagen fra morgen til kveld.

-Lene

Fun in Oslo.

I går hadde vi det skikkelig gøy, det blir mye latter når man er på jentetur. Vi var på vorspill hos ett vennepar, hvor det var utrolig mange herlige mennesker. Det var høyt nivå hele kvelden, og det toppet seg med en liten grease dans på slutten, i hvertfall for jentene sin del. Så bare det videre på byen, hvor vi hadde det kjempe kos. Haltet oss hjem med en chickenbite fra 7-eleven i hånda, det var nattmaten sin det. I dag har vi bare sløvet , sett film å koset oss. Nå skal vi ta oss en tur ut i det herlige høstværet, for å få oss noe å spise. I morgen er det BIK BOK kick-off, noe jeg gleder meg veldig til. Kjekt å se alle sprudlene og glade BIK BOK jenter fra hele landet. Så er det hjem igjen på tirsdag, kjenner jeg har hjemlengsel allerede faktisk – 4 dager hjemmefra er ganske lenge for min del – siden jeg er den mest hjemmekjære personen jeg vet om, hehe.. Ingenting er bedre enn å være hjemme og kose seg. Savner gutten min gjør jeg også..
Gårsdagens kjole.
Kjole fra H&M, veske fra Blanco.
Fake fur fra Bik Bok (Fra i fjor..)
En herlig søndag til dere. 

In Oslo.

Hei skjønne lesere, nei – jeg har ikke glemt av dere, dere har vært i tankene mine i hele dag. Har rett og slett ikke hatt tid til å blogge før nå. Dagen har mildt sagt gått i ett. Jeg var våken kl 07.00 – ut på flyplassen og satte rumpa mi på flyet til Oslo. Så har jeg, Tone, Kristina og Lise trasket rundt i hele dag. Nå er sminken på og drinken mikset, så er vi straks klare til fest, nå gjenstår det bare å hoppe i partykjolen. Bilder får dere i morgen. Håper dere har en helt fantastisk lørdagskveld. Dagens outfit.
Outfit fra BIK BOK, sko fra Bianco, smykke fra Cubus. Mmmm…

Blogges i morgen. Kanskje jeg er så heldig at jeg ser noen av dere ute i kveld ? -Lene

Friday night.

Om nøyaktig 45 min, får jeg og Rolf Ivar middagsgjester. Henriette og Egil er hjemme fra Oslo, og vi får gleden av å være sammen med de i kveld. De skal få servert indrefilet med bakt potet, gulerot/løk stuing og frisk salat, og til dessert skal de få jordbær med vaniljesaus. Gleder meg til å se de igjen! Senere i kveld kommer også Malene, kvelden kan jo ikke bli bedre enn det! Herlig fredagskveld.
Facebook har heldigvis slettet profilen min, så hackeren får nok ikke gleden av å herje innpå der lengre. Nå venter jeg bare på at jeg skal få opprette kontoen min på nytt.

Kveldens deiligheter… Outfit..

Kjole fra BIK BOK (gammel) Smykke fra BIK BOK.

Ønsker dere en herlig kveld.

Jeg blir så frustrert!

For en stund tilbake, ble mailen min hacket – det gjorde forsåvidt ikke noe, for det er jo den enkleste sak i verden å lage en ny. I går, ble mailen min hacket på nytt – og jeg måtte enda en gang lage ny. Og jaggu meg, ble ikke den hacket også – og dermed har noen nå tilgang til facebook profilen min. Så nå sitter jeg her da, helt urolig – for jeg vet jo ikke hva personen som har overtatt profilen min foretar seg. Så om noen av dere får rare henvendelser, så er det IKKE FRA MEG. Jeg venter på svar fra facebook, på om de kan hjelpe meg å få kontrollen tilbake, noe jeg tviler på.

Så nå er jeg LIVREDD, for at noen skal ta over bloggen min! Så om det plutselig blir lagt ut merkelig innlegg, eller jeg ikke blogger på en stund, så er det noen som har fått kontrollen over den også.

Om noen av dere har henvendelser til meg, ikke la det gå gjennom facebook, kontakt meg heller på mail. Så får vi håpe på at den ikke blir hacket enda en gang..

Forferdelig ekkelt at en annen person gir seg ut for å være meg, dette kan jo ødlegge utrolig mye. Jeg er livredd jeg.. BUHU.

Noen som har noen gode tips? Virker ikke som det er så enkelt å få kontrollen tilbake over sin egen profil etter at noen har hacket seg inn på den..

-Lene

Oppskrifter.

Siden mange av dere spør etter både tacosalat oppskrift og muffinsoppskrift, skal dere få de her.

Du trenger:
Kjøttdeig
Tacokrydder
Nachos
Salsa
Salatblad
Agurk
Mais
Løk
Ost

Dette gjør du:
Stek kjøttdeigen og bland i tacokrydderet. Skjær opp salat, og bland i agurk, mais, løk og ost.
Ha kjøttdeigen i salaten, legg over nachosen og ha i salsa til slutt.

Dette trenger du:
3 egg
2 dl sukker
100gr smeltet smør
2 dl hvetemel
1 ts vaniljesukker
3-4 ss kakao

Dette gjør du:
Sukker og egg vispes til eggedosis. Bland inn smøret, og resten av ingrediensene.
Fyll muffinsformene halvfulle og stek dem i ca 13 min på 200 grader.

Dette trenger du:
2 egg
1,5 dl sukker
3 ss smeltet smør
1,5 dl lettmelk
3 dl hvetemel
1,5 ts bakepulver

Dette gjør du:
Pisk eggedosis av egg og sukker. Slå i smeltet smør og melk. Bland inn resten av ingrediensene. Fyll formene halvfulle og stek muffinsene på nederste rille 10-15 min på 200 grader.

Ha en herlig fredag.

Hot chocolate.

God kveld kjære lesere. Det ble ikke noe joggings i dag, i og med at det er full vinter her på sunnmøre. Så da ble det heller en liten tur for å se hvor langt de var kommet med nybutikken, og det så knallbra ut. Så spiste vi grønnsaksuppe med pølse i, etterfulgt av en herlig hot chocolate. Nå skal vi se film og kose oss resten av kvelden.


Jakke fra BIK BOK. Ha en fin kveld.

Hjemmekontor.

Siden jeg hadde min siste arbeidsdag på Stor-Moa i går, har jeg i dag hjemmekontor. Var våken litt før 09.00 idag, og har jobbet i ett strekk til nå, så følte det var på tide med en liten “bloggpause..” Er så mye som skal tilrettelegges og planlegges til den nye butikken skal åpne nå, veldig spennende.
På lørdag reiser jeg og tre snupper til Oslo, hvor vi skal være til tirsdag. Vi skal nemlig ha BIK BOK kick-off mandag og tirsdag, og bestemte oss for å ta noen dager in the big city først.. Så det skal bli gøy, gleder meg.
Ellers, så har det snødd i ett strekk i hele dag, så jeg har ikke planer om å bevege meg så mye utendørs idag.. Bortsett fra at jeg egentlig skulle jogge.. Eller, jeg SKAL jogge, snø eller ei.. Handlet forresten litt til i går, uff – samvittigheten min har det ikke helt bra akkurat nå.. Men det er så mye som frister for tiden..
Body fra BIK BOK 199,-                                                          Shorts fra BIK BOK 199,-

Joggis fra BIK BOK. Nå skal jeg hive meg i rundt å lage middag, dere får ha en super torsdag så lenge. Snart helg, jippi!

Hello snow.

Her tilbringer jeg 7 timer inne på BIK BOK, og når jeg skal kjøre hjemover – er det FULL vinter? Flaks at jeg har vinterdekk fordi min kjære var så snill han skiftet om allerede på mandag. Men åhh – det er jo så koselig med snø, selv om jeg synes den kom litt for tidlig.. Men i morgen er den vel vekke igjen, typisk. Men jeg kunne godt tenke meg litt mer høst først jeg..

Nå er tiden min på BIK BOK Stor-Moa over, men det har virkelig vært ett knallår ! Trist å forlate jentene, men de var fornøyde med muffinsene de fikk, hihi. Så en liten trøst er jo det..

Nå har vi spist deilig tacosalat.. Så blir det avslapping resten av kvelden.
  Dagens outfit…


Outfit fra BIK BOK. Smykke Cubus. Sko Bianco.