Friday night.

Om nøyaktig 45 min, får jeg og Rolf Ivar middagsgjester. Henriette og Egil er hjemme fra Oslo, og vi får gleden av å være sammen med de i kveld. De skal få servert indrefilet med bakt potet, gulerot/løk stuing og frisk salat, og til dessert skal de få jordbær med vaniljesaus. Gleder meg til å se de igjen! Senere i kveld kommer også Malene, kvelden kan jo ikke bli bedre enn det! Herlig fredagskveld.
Facebook har heldigvis slettet profilen min, så hackeren får nok ikke gleden av å herje innpå der lengre. Nå venter jeg bare på at jeg skal få opprette kontoen min på nytt.

Kveldens deiligheter… Outfit..

Kjole fra BIK BOK (gammel) Smykke fra BIK BOK.

Ønsker dere en herlig kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg