Hello snow.

Her tilbringer jeg 7 timer inne på BIK BOK, og når jeg skal kjøre hjemover – er det FULL vinter? Flaks at jeg har vinterdekk fordi min kjære var så snill han skiftet om allerede på mandag. Men åhh – det er jo så koselig med snø, selv om jeg synes den kom litt for tidlig.. Men i morgen er den vel vekke igjen, typisk. Men jeg kunne godt tenke meg litt mer høst først jeg..

Nå er tiden min på BIK BOK Stor-Moa over, men det har virkelig vært ett knallår ! Trist å forlate jentene, men de var fornøyde med muffinsene de fikk, hihi. Så en liten trøst er jo det..

Nå har vi spist deilig tacosalat.. Så blir det avslapping resten av kvelden.
  Dagens outfit…


Outfit fra BIK BOK. Smykke Cubus. Sko Bianco.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg