Jeg blir så frustrert!

For en stund tilbake, ble mailen min hacket – det gjorde forsåvidt ikke noe, for det er jo den enkleste sak i verden å lage en ny. I går, ble mailen min hacket på nytt – og jeg måtte enda en gang lage ny. Og jaggu meg, ble ikke den hacket også – og dermed har noen nå tilgang til facebook profilen min. Så nå sitter jeg her da, helt urolig – for jeg vet jo ikke hva personen som har overtatt profilen min foretar seg. Så om noen av dere får rare henvendelser, så er det IKKE FRA MEG. Jeg venter på svar fra facebook, på om de kan hjelpe meg å få kontrollen tilbake, noe jeg tviler på.

Så nå er jeg LIVREDD, for at noen skal ta over bloggen min! Så om det plutselig blir lagt ut merkelig innlegg, eller jeg ikke blogger på en stund, så er det noen som har fått kontrollen over den også.

Om noen av dere har henvendelser til meg, ikke la det gå gjennom facebook, kontakt meg heller på mail. Så får vi håpe på at den ikke blir hacket enda en gang..

Forferdelig ekkelt at en annen person gir seg ut for å være meg, dette kan jo ødlegge utrolig mye. Jeg er livredd jeg.. BUHU.

Noen som har noen gode tips? Virker ikke som det er så enkelt å få kontrollen tilbake over sin egen profil etter at noen har hacket seg inn på den..

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg