In Oslo.

Hei skjønne lesere, nei – jeg har ikke glemt av dere, dere har vært i tankene mine i hele dag. Har rett og slett ikke hatt tid til å blogge før nå. Dagen har mildt sagt gått i ett. Jeg var våken kl 07.00 – ut på flyplassen og satte rumpa mi på flyet til Oslo. Så har jeg, Tone, Kristina og Lise trasket rundt i hele dag. Nå er sminken på og drinken mikset, så er vi straks klare til fest, nå gjenstår det bare å hoppe i partykjolen. Bilder får dere i morgen. Håper dere har en helt fantastisk lørdagskveld. Dagens outfit.
Outfit fra BIK BOK, sko fra Bianco, smykke fra Cubus. Mmmm…

Blogges i morgen. Kanskje jeg er så heldig at jeg ser noen av dere ute i kveld ? -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg