Fun in Oslo.

I går hadde vi det skikkelig gøy, det blir mye latter når man er på jentetur. Vi var på vorspill hos ett vennepar, hvor det var utrolig mange herlige mennesker. Det var høyt nivå hele kvelden, og det toppet seg med en liten grease dans på slutten, i hvertfall for jentene sin del. Så bare det videre på byen, hvor vi hadde det kjempe kos. Haltet oss hjem med en chickenbite fra 7-eleven i hånda, det var nattmaten sin det. I dag har vi bare sløvet , sett film å koset oss. Nå skal vi ta oss en tur ut i det herlige høstværet, for å få oss noe å spise. I morgen er det BIK BOK kick-off, noe jeg gleder meg veldig til. Kjekt å se alle sprudlene og glade BIK BOK jenter fra hele landet. Så er det hjem igjen på tirsdag, kjenner jeg har hjemlengsel allerede faktisk – 4 dager hjemmefra er ganske lenge for min del – siden jeg er den mest hjemmekjære personen jeg vet om, hehe.. Ingenting er bedre enn å være hjemme og kose seg. Savner gutten min gjør jeg også..
Gårsdagens kjole.
Kjole fra H&M, veske fra Blanco.
Fake fur fra Bik Bok (Fra i fjor..)
En herlig søndag til dere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg