Hjemmekontor.

Siden jeg hadde min siste arbeidsdag på Stor-Moa i går, har jeg i dag hjemmekontor. Var våken litt før 09.00 idag, og har jobbet i ett strekk til nå, så følte det var på tide med en liten “bloggpause..” Er så mye som skal tilrettelegges og planlegges til den nye butikken skal åpne nå, veldig spennende.
På lørdag reiser jeg og tre snupper til Oslo, hvor vi skal være til tirsdag. Vi skal nemlig ha BIK BOK kick-off mandag og tirsdag, og bestemte oss for å ta noen dager in the big city først.. Så det skal bli gøy, gleder meg.
Ellers, så har det snødd i ett strekk i hele dag, så jeg har ikke planer om å bevege meg så mye utendørs idag.. Bortsett fra at jeg egentlig skulle jogge.. Eller, jeg SKAL jogge, snø eller ei.. Handlet forresten litt til i går, uff – samvittigheten min har det ikke helt bra akkurat nå.. Men det er så mye som frister for tiden..
Body fra BIK BOK 199,-                                                          Shorts fra BIK BOK 199,-

Joggis fra BIK BOK. Nå skal jeg hive meg i rundt å lage middag, dere får ha en super torsdag så lenge. Snart helg, jippi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg