– Sequin dress –
(Veldig bra plassert den pistolen der ser jeg, haha.. Ler)
Ønsker dere en nydelig start på uken ♥
Min favoritt : Vita Liberata
Annonse
I sommer, ble jeg tipset om Vita Liberata sine selvbruningsprodukter av venninnen min Katrine. Jeg tok kontakt med jentene som driver det, og lurte på om ikke de kunne sende meg noen produkter som jeg kunne prøve selv også – og det ville de! Ble så glad i disse produktene, at vi sammen bestemte oss for å kjøre et samarbeid. Dere skal vite at dette innlegget er basert på helt ærlige meninger, og disse produktene kan jeg virkelig anbefale på det varmeste. Camilla i Vita Liberata er også bare så fantastisk blid og positiv, og det er en glede å samarbeide med henne ♥ Det er to produkter som jeg har brukt siden jeg fikk produktene, og det er en tanning mousse til kroppen og en krem til ansiktet. ♥ Produktene er organiske ♥ De lukter nesten ingenting ift andre selvbruningsprodukter ( de lukter selvfølgelig litt, men lukten er mye mildere) ♥ Både moussen og kremen er brun, noe som er veldig greit da man faktisk ser hvor man har påført produktet. Dette hjelper jo veldig på slik man ser hvor det evt er ujevnt. Alt for mange ganger jeg har sprayet meg eller smørt meg inn med andre selvbrunene, og etter noen timer er jeg hvit både her og der. Det er håpløst. Men her får man virkelig et jevnt og fint resultat. ♥ Man påfører moussen til kroppen med en hanske, som i mine øyne er MYE bedre enn å bruke hendene. Det blir så jevnt, og det går superfort! Gjort på 1-2-3
♥ Selvbruningen tørker med én gang! Så man slipper å løpe rundt halvnaken og tørke før man kan ta på seg klær igjen. ♥ En annen ting jeg setter veldig høyt er at istedet for at denne selvbruneren blir skjoldete og stygg- fader den bare vekk. Du merker omtrent ikke at den går bort, og det er så viktig. Verste jeg ser er flekkete brunfarge som begynner å gå bort. Ufresht. Tips : Bruk kremen til ansikt + hals først, før du begynner med moussen til kroppen. For om man gjør omvendt, må man vaske av hendene (da man ikke bruker påføringshansken til ansiktet) og selvbruningen du da har smurt utover hendene kan forsvinne. Skjønner? Det gjorde jeg nemlig nå, så måtte ta en liten runde til på hendene så det ikke skulle bli ujevnt.
Med hånden på hjertet anbefaler jeg disse gode produktene her – så håper dere liker de, om dere bestemmer dere for å teste ut ♥ Noen andre enn meg som er fan? NYT søndagen. Selv sitter jeg i sofaen i koseklær, med deilig duftlys fra Voluspa på bordet, friske roser, og fyr i peisen. Perfekt søndagskos, koser meg veldig- det håper jeg dere også gjør.
VIP CODE : Nelly
God søndagsmorgen ♥ Starter dagen med å gi dere en eksklusiv kode til Nelly sitt season sale. Det åpner egentlig ikke før tirsdag, så her kan dere få shoppe før alle andre får mulighet! Er ikke det hyggelig? På salget får dere en rekke godbiter fra 50 – 70 % og salget kan dere åpne opp med kode NLYVIPLENE – ved å gå inn på salget HER. – Her er noen av mine favoritter –
Pastels
Hat Vivikes – Skirt BIK BOK BY LENE ORVIK – Handbag Zara – Sweater Zara – Jacket Zara – Boots her (adlink)
Fredagslam : Oppskrift
God lørdagsmorgen ♥ Igår hadde vi en superhyggelig, rolig fredagskveld her hjemme. Høstvær ute, kos inne. Så deilig!
Frisk timian
Frisk rosmarin
Hvitløk
Kålrot
Sellerirot
Gulrot
Småpoteter
Løk
Salt & Pepper
Olje
Sjysaus Kjøttet : Det finnes mange forskjellige typer av lam, så her må man bare lese seg litt frem på pakken, eller på nett. Vår lammebog måtte stå inni til kjøttet ble 68 grader, men er ikke alltid man må bruke steketermometer heller, så her må dere bare føle dere frem. Det viktigste er å få til et supersaftig, og mørt lam. Smør inn kjøttet med olje, salt, pepper, hvitløk og frisk rosmarin.
Tilbehør : Skrell alle grønnsakene, og skjær de opp i staver. Ha de i en ildfast form eller på en vanlig stekeplate med aliminumsfolie. Ha litt smør eller olje over og strø over litt sukker. Skyll potetene og ha litt olje over. Strø grovsalt og timian over. Alt dette + oppskråret løk skal stekes inni sammen med lammet, i ca 1 time.
GOD HELG ♥ Psst : Et lite lørdagstips. Nelly har satt igang det største salget noen gang nå, og dere får tilgang før alle andre med kode NLYVIPLENE ved å gå inn HER. (adlink)
– Lashes –
– D-curl volume lashes. Size 9-10-11-12 and 13 mm – (Sponset behandling) Er så fornøyd med de nye vippene mine! Spurte vippedamen min så veldig fint om hun ikke kunne bestille inn vipper med litt bøy på, og det gjorde hun! Jeg ble hennes testkanin, og kan med hånden på hjertet si at dette er de fineste vippene jeg har hatt! Med bøy på, så får man er litt mer åpent blikk, og vippene ser ikke så tunge ut som de vanligvis fort kan gjøre. Føler det er volum i de hele tiden, og trenger overhodet ingen mascara for å “løfte” de opp. Love ♥ Jeg gjør mine hos søteste Sonia fra Skotland, vi har det utrolig gøy sammen- skravler i ett sett. På engelsk vel og merke. Hun er en kul dame! Og det hindrer meg i og sovne mens jeg ligger på benken, for det har jeg gjort én gang for mye! Noe som endte i at jeg skvatt til, slo opp øynene – og ja. Det ble kaos. Lim og vipper over alt, kan bare ikke skje igjen, hehe.. Vippene mine legger jeg hos Karl Johan Hud og Kroppspleie, en gjeng med herlige jenter som jobber der. Anbefales. Og – bestill hos Sonia om dere skal ha vipper, anbefales!
♥ God helg!
– You guys –
– One grateful girl today – Nok en gang : WOW! Og tusen tusen takk for alle de nydelige kommentarene igår! Jeg setter så innmari stor pris på det at dere aner ikke ♥ Lenge siden det har ramlet inn så mange kommentarer på et innlegg, og dere er jo SÅ positive! Jeg er et eneste stort smil idag, og veldig veldig takknemlig. Så glad for at dere liker kolleksjonen. Jeg har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger fra alle kanter, og det gleder meg stort. Det får meg til å føle at kolleksjonen kommer til å bli en hit – og det håper jeg så inderlig! Det hadde gjort meg så ekstra stolt. Nå har jeg ordentlig kosestund her hjemme, ute pøser det ned og jeg har skikkelig høstfølelse. Nå gjelder det å få unna en del ting + et møte, før man kan ta helg. Og på menyen ikveld tenker jeg lam, fyr i peisen, rødvin og kos. Hørtes ikke det ut som en fin inngang til helgen? Det synes jeg ♥
Enjoy!
BIK BOK BY LENE ORVIK – KOLLEKSJON
Det er med STOLTHET at jeg endelig kan få vise dere kolleksjonen jeg har designet – BIK BOK BY LENE ORVIK ♥ Dette har jeg ventet på så alt for lenge nå!
My day
♥ Morgenkos med badekåpe, kosesokker og kaffe ♥ I studio med side2 for å filme- samt snakke om kolleksjonen min ♥ Lunsj for én mens jeg ventet på møte nummer to for dagen, nemlig med Olympus. Deilig skogsoppsuppe med foccaciabrød.. Mmm, perfekt høstkos. Dagen har gått litt i ett, rumpa traff akkurat sofaen. Titter egentlig bare innom for å fortelle dere at imorgen slipper vi alle bildene fra photoshooten, og de fleste produktene fra kolleksjonen min BIK BOK BY LENE ORVIK. Så titt innom her kl 10.00 imorgen, så får dere se ♥ Klør i fingrene etter å vise dere, og ikke minst – så har jeg sommerfugler i magen. Er jo så spent på hva dere synes. “Sees” imorgentidlig 🙂













































