– Lashes –

– D-curl volume lashes. Size 9-10-11-12 and 13 mm – (Sponset behandling) Er så fornøyd med de nye vippene mine! Spurte vippedamen min så veldig fint om hun ikke kunne bestille inn vipper med litt bøy på, og det gjorde hun! Jeg ble hennes testkanin, og kan med hånden på hjertet si at dette er de fineste vippene jeg har hatt! Med bøy på, så får man er litt mer åpent blikk, og vippene ser ikke så tunge ut som de vanligvis fort kan gjøre. Føler det er volum i de hele tiden, og trenger overhodet ingen mascara for å “løfte” de opp. Love ♥ Jeg gjør mine hos søteste Sonia fra Skotland, vi har det utrolig gøy sammen- skravler i ett sett. På engelsk vel og merke. Hun er en kul dame! Og det hindrer meg i og sovne mens jeg ligger på benken, for det har jeg gjort én gang for mye! Noe som endte i at jeg skvatt til, slo opp øynene – og ja. Det ble kaos. Lim og vipper over alt, kan bare ikke skje igjen, hehe.. Vippene mine legger jeg hos Karl Johan Hud og Kroppspleie, en gjeng med herlige jenter som jobber der. Anbefales. Og – bestill hos Sonia om dere skal ha vipper, anbefales! 

♥ God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg