Boyfriend jeans + teddy

– Yesterdays look –




Jeans BIK BOK – Shoes Zara – Hat FWSS – Sweater BIK BOK – Jacket Arnie Says – Handbag Alexander W Nyt beste dagen i uken – loooove sundays. Gjett om jeg skal på Yummy Heaven, gledes!

Lace dress

This dress ♥


Dress from Nelly – get it here – Shoes Zara  (Grunnen til at jeg holder mobilen, er fordi det er fjernutløser via telefonen til kameraet, hehe. Og jeg kan se meg selv via en app på telefonen, så da er man jo sikker på at man treffer. Fancy greier! Jeg er ikke så avhengig at jeg MÅ ha den med på alle bildene altså, hehe.. Bare nesten.)  Nå er jeg klar for girls night out! Håper dere får en nydelig lørdagskveld. 

WEEKEND

– Legs on the table, weeeeekend – Først og fremst – TUSEN TAKK for så ufattelig mange nydelige kommentarer fra dere. Jeg blir veldig takknemlig, og rørt ♥ Ana sier også tusen takk. Responsen fra dere har vært overveldende, godinger! Vi får jo selvfølgelig kjempelyst å spille inn flere når dere er så positive!  Her i heimen er det ordentlig weekendstemning. Ruskevær ute, kos inne! Så deilig med lørdag. Holder på å lage pastasalat til oss, og så blir det bare avslapping på sofaen. 

Hvor skjønne er ikke de tøflene her? Love. Disse kommer til å bli brukt mye i høst/vinter- det kan jeg love dere.  Igår hadde jeg “tutteklubb” (som vi kaller det) her hjemme. Vi var 6 stykker, og jeg serverte Moules Frites til de. Blåskjell med kremet hvitvinssaus, pommes frites og bernaisesaus, mm! Så drakk vi drinker, vin, spilte Ryktet Går og dro en tur på Pinerolo hvor vi hadde bord. Så hyggelig med kvalitetstid med jentene! Tok ingen bilder, vil heller nyte tiden med jentene enn å konstant tenke på at jeg må ta bilder av alt som foregår. Ikveld skal Gard ha klubb med guttene her hjemme, så da må jeg rømme leiligheten. Planen er en tur til Helen for å se den nye leiligheten hennes, og deretter blir vi fem stykker til middag på Sudøst. Jeg skal uansett bestille breiflabb med currysaus, amazingly good! Enjoy the weekend! Kos dere masse ♥

Stay With Me Cover : Lene & Ana

Lenge har vi snakket om å synge inn + filme cover av en sang. Ana er så ufattelig flink på piano, så vi bestemte oss for at hun skulle spille, og jeg skulle synge. Ana kan ikke bare spille piano, men hun kan synge også- noe som resulterte i at hun sang andrestemme på denne sangen. Vi koste oss så mye på mandag, og jeg skal prøve å få klipt sammen en behind the “scenes” video til dere. Det tror jeg kan bli ganske morro å vise. Vi spiller og synger Sam Smith sin Stay With Me, og har til og med laget et eget lite vers nesten helt på slutten. Ingeting slår pianospilling og sang synes jeg ♥ IIk, litt skummelt å legge ut dette, men får bare krysse fingrene for at dere liker det. Ps: Det er et veldig amatørmessig opptak, med vanlig kamera hjemme i stuen, så lyden er ikke helt optimal + man får en del støy. Men la gå! Neste gang kanskje vi ordner oss med en mikrofon.  Here goes ♥ (Trykk på tannhjulet og velg 1080p HD for best kvalitet)  GOOOOOD HELG!

Home : Kitchen

– Out kitchen –  Hei på dere! Nå har jeg styrt, vasket og stelt med kjøkkenet- og da fikk jeg så lyst å dele noen bilder med dere. Vi skal snart sette igang med prosjekt fliser på veggen bak vasken, må bare få litt tid til overs først. Planen er marmorfliser, og det tror jeg blir så fint ♥ Gleder meg til det blir helt ferdig. 



Har kjøpt inn litt nye ting, salt og pepper børser samt deilig te fra Nicolas Vahé, og et nytt lite fat/brett i marmor fra Bolia. Synes dette ble en søt miks. 


I tillegg er jeg jo så forelsket i salt og pepper børsene fra Menu, og den lille saltskålen fra Muuto. Mye krydderier her, men mye av det fungerer jo så fint som “pynt” også. 

Nå skal jeg straks avgårde å møte Ana på Espressohouse. Vi holder nemlig på med et lite prosjekt som jeg kanskje kan få vist dere ikveld, om vi blir ferdige. Kan avsløre at det har med sang og piano og gjøre ♥ Og så får jeg forhåpentligvis tid til å møte Henriette og bebi Noah før jeg skal på kurs med Olympus og det nye freshe Pen kameraet mitt.

Partyseason coming up

– Desses for the partyseason – Yes, de fleste har vel fått med seg at denne jenta er glad i en fest med gode venner! Og jeg pleier alltid å ha et lite utvalg med partykjoler og andre partyklær, og nå er det jo veldig hyggelig å ha litt ekstra i skapet, siden julebordsesongen etc etc begynner snart. Jeg er jo veldig heldig siden jeg har et samarbeid med jentene på Kouture. Elsker kjolene deres, de sitter som støpt. Perfekt til party ♥ Og de har allerede sørget for at jeg har noen fine partykjoler i skapet. 



(Kjolene er sponset) Og i denne forbindelse vil jeg bare tipse dere om at miinto.no har shoppingspree idag, med -20 % på alt! Jeg har vært inne og kjøpt meg noen sykt digge, og skjønne ugg tøfler. Galgleder meg til å få de! Alltid deilig med litt rabatt! Og siden Kouture ligger på miinto.no, har også de – 20 % på alt i butikken sin, det kan dere sjekke ut her. 

Lucky girl

– He treats me well – ♥ God morgen! Disse fikk jeg her på mandag, Gard er veldig snill med meg, og jeg elsker jo roser – så det er den beste gaven jeg får. Nå har jeg til og med lært meg å ta vare på de, så jeg klarer og bevare rosene i ca 3 uker, før jeg må kaste de. Det er digg!  – Morgenkos i hjemmet med duftlys som lukter sitron, mmm – Nå skal jeg jobbe ganske så effektivt her, før jeg skal møte kjæresten til stebroren min Ellen, og datteren hennes Erica. De er her én dag, og har kommet helt fra Bodø, så da må man prioritere kvalitetstid. Gleder meg sånn til å se de igjen ♥ Senere skal jeg møte Hanne, min venninne og grafisk designer som skal lære meg med photoshop! Det skal bli så deilig, jeg er håpløs på sånne ting skjønner dere, så per idag bruker jeg bare picasa.. Funker ikke så bra i lengden. Så hun er veldig snill og skal hjelpe meg! Godt med sånne gode venninner som stiller opp.  Håper dere får en nydelig onsdag, jaggu ikke lenge til helg igjen. Dagene flyr!

Feminine Coat

– Love, love, love this coat from my own collection –


Denne kommer også i hvit, og kommer til å koste 1199,- 

Kåpe & bukse BIK BOK BY LENE ORVIK – Sko Zara – Veske Proenza Schouler – Lue BIK BOK – Genser Zara

Nyt kvelden, her holder vi på å fyre i peisen. Kom nettopp hjem, så nå venter middag og sofakos, beste i verden ♥

Behind the scenes

Good morning ♥ Her kommer ” Behind the scenes ” videoen fra shooten med BIK BOK BY LENE ORVIK. Hadde en utrolig hyggelig dag, og locationen var bare awesome. Vi hadde bestemt oss for at vi ville ta bildene i et grustak, og heldigvis fikk vi låne en del av et stort grustak i Grorudalen. Var så spent på været den dagen, var meldt skikkelig dårlig, og shooten stod i fare. Det kjedeligste som kunne skjedd var jo at vi måtte ta bildene i studio, men heldigvis var værgudene med oss! Vi fikk akkurat det været vi ønsket, nemlig overskyet. Og når vi var ferdige å pakke sammen, begynte det å pøse ned, så vi hadde jaggu flaks den dagen. Noe jeg er ufattelig glad for, for jeg synes bildene ble fab!  Her kommer ihvertfall videoen som beskriver litt hvordan vi hadde det på shooten. Godt humør, kul location, awesome makeupartist, superflink fotograf og filmfolk, og ikke minst utrolig herlige og flinke jenter på det kreative teamet til BIK BOK. En dag jeg alltid kommer til å huske! Enjoy! Nå er det bare EN måned til kolleksjonen slippes. CAN’T WAIT!! 

Giveaway : Max Factor Skin Luminizer – AVSLUTTET

Annonse – En spennende og ny foundation fra Max Factor –  Max Factor har nå kommet ut med nyheten Skin Luminizer Foundation! Jeg har vært så heldig at jeg har fått tildelt tre av disse fargene, som Max Factor’s ansvarlige makeup artist har valgt ut til min hud. Nemlig nyansene beige, sand og golden. Og disse har jeg fått testet ut. Dette er et produkt som gir en diskret glød og varme i huden, og en sunn, frisk look uten at foundationen synes. Dette er et produkt med nydelig dekkevne som er kombinert med hudpleiende ingredienser. Dette produktet kan du få kjøpt her. Prisen ligger på 179,- noe jeg synes er ganske billig mtp hvor god den er.  Her er de tre nyansene jeg har fått tilsendt av Linda Wickmann. Den kommer i hele 5 nyanser til sammen : Nude, soft honey, beige, sand og golden. Selv likte jeg alle tre fargene veldig godt, og min favoritt ble beige. Jeg har en lys hudtype, men som alltid er litt gyllen og da passet den perfekt til min hud. Sand er litt mørkere, mens golden er litt brunlig og gir en fin glød.  Nedenfor kan dere se hvor godt den dekker. I samarbeid med Max Factor får jeg lov å dele ut 5 stykk Max Factor Skin Luminizer Foundation ♥ Koselig på en mandagskveld det, er det ikke? Dette produktet vil dere vinne, lover! Giveaways : For å være med i konkurransen, må du ganske enkelt bare legge igjen kommentar med hvilken nyanse du kunne ønske deg ♥ Så kårer jeg 5 heldige vinnere ila en uke. Lykke til!