BIK BOK BY LENE ORVIK – KOLLEKSJON

Det er med STOLTHET at jeg endelig kan få vise dere kolleksjonen jeg har designet – BIK BOK BY LENE ORVIK ♥ Dette har jeg ventet på så alt for lenge nå! 
Nok en stor dag for meg i forbindelse med dette samarbeidet! Endelig kan jeg få dele kolleksjonen som jeg har jobbet med det siste halvåret. Man må få lov å si at man er stolt, og rørt over hva man har fått til. Og jeg er superfornøyd med resultatet. Jeg ønsket å lage en myk, delikat og pastellfarget kolleksjon, med plagg som er anvendelige, og som kan passe for alle. Jeg føler ikke at jeg har tatt noen sjangser, men at jeg har designet noe som jeg tror kan falle i smak hos de fleste.  Dette halvåret har for meg vært helt magisk, det er dette jeg elsker å drive med. Det gir meg så mye glede og motivasjon, at jeg nesten letter hver gang jeg har vært på hovedkontoret til BIK BOK. Og for en gjeng å jobbe med! Jeg er så heldig som får jobbe med BIK BOK og alle de fantastiske menneskene som jobber på hovedkontoret. Må igjen få nevne vakre Ingrid Halleraker som jeg har jobbet tett sammen med hele veien, hun er innkjøper hos BIK BOK og har hjupet meg så ekstremt masse gjennom hele denne prosessen. Takk Ingrid, du er best! Det hadde ikke blitt noe kolleksjon uten deg! Jeg elsker hvert og ett produkt i denne kolleksjonen, selvfølgelig! Veldig fornøyd med kvalitetene, fargene, snittene.. Når vi skulle planlegge shooten, var jeg ikke i tvil om hvilken type location jeg ville bruke – og jeg er så glad for at vi fikk det til. Takket være BIK BOK sitt kreative team, og fotograf Thomas Qvale ble det akkurat sån jeg hadde sett det for meg! Kolleksjonen er som jeg skrev tidligere myk, delikat og mye pasteller, og jeg synes følelsen av hele shooten ble veldig fin. Fargene og plaggene passet så godt inn i omgivelsene.  Nå har dere fått sett mesteparten av kolleksjonen. Men dette er ikke alt, det er noen ting som ikke er på bildene, men som dere får se etterhvert. Dette gjelder blant annet en cremefarget bukse, en lysgrå melert strikket cardigan, et sett med pencilskirt og en genser med åpen rygg i svart, samt accessories. Her har jeg laget et par sko og en veske (som dere forsåvidt ser på det tredje siste bildet.) Har også designet armbånd, ringer, smykke og øredobber i gull med perledetaljer.  Satt sammen bildene til en collage – så får dere en helhetlig følelse av kolleksjonen satt sammen ♥ Kolleksjonen kommer ut 14.November! Tusen takk til alle som har hjulpet meg i denne prosessen, jeg er så takknemlig! Ingrid, Helene, Karen, Karianne, Camilla og René fra BIK BOK, fotograf Thomas Qvale og en hel bunch til som har bidratt ♥  NÅ er jeg spent på hva dere synes?? To my English readers : This is the collection I designed for BIK BOK. Finally I get to show you the pictures. I am so proud, and grateful for this opportunity! The collection will hit the stores, and BIKBOK.COM 14 November. Hope you like it!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg