Sugarsunday

– Mmm I love sundays – Åhå, igår fikk jeg lurt med meg Gard på søndagstur, til min favoritt snopebutikk i hele Oslo. Yummy Heaven som ligger bak Arkaden på Karl Johan, altså halo ♥ Drømmebutikken på en søndag, og det ble ikke mindre enn litt over 500 gram med smågodt med hjem igjen.. Sånn er det, snoperier MÅ man ha. Vi så også Maleficent igår, med Angelina Jolie – nydelig film. Anbefales! – Søndagsstemning i heimen –

Dette duftlyset fra Voluspa er det beste jeg har hatt, lukter helt nydelig. Og så er det jo så ekstra kos når det er høst ute, med lys, duft og varme hjemme under pleddet. Begynner å lure på om høsten er min favorittårstid jeg..? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg