– You guys –

– One grateful girl today –  Nok en gang : WOW! Og tusen tusen takk for alle de nydelige kommentarene igår! Jeg setter så innmari stor pris på det at dere aner ikke ♥ Lenge siden det har ramlet inn så mange kommentarer på et innlegg, og dere er jo SÅ positive! Jeg er et eneste stort smil idag, og veldig veldig takknemlig. Så glad for at dere liker kolleksjonen. Jeg har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger fra alle kanter, og det gleder meg stort. Det får meg til å føle at kolleksjonen kommer til å bli en hit – og det håper jeg så inderlig! Det hadde gjort meg så ekstra stolt. Nå har jeg ordentlig kosestund her hjemme, ute pøser det ned og jeg har skikkelig høstfølelse. Nå gjelder det å få unna en del ting + et møte, før man kan ta helg. Og på menyen ikveld tenker jeg lam, fyr i peisen, rødvin og kos. Hørtes ikke det ut som en fin inngang til helgen? Det synes jeg ♥

Enjoy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg