Min favoritt : Vita Liberata

Annonse – My favorite tanning products, Vita Liberata –

I sommer, ble jeg tipset om Vita Liberata sine selvbruningsprodukter av venninnen min Katrine. Jeg tok kontakt med jentene som driver det, og lurte på om ikke de kunne sende meg noen produkter som jeg kunne prøve selv også – og det ville de! Ble så glad i disse produktene, at vi sammen bestemte oss for å kjøre et samarbeid. Dere skal vite at dette innlegget er basert på helt ærlige meninger, og disse produktene kan jeg virkelig anbefale på det varmeste. Camilla i Vita Liberata er også bare så fantastisk blid og positiv, og det er en glede å samarbeide med henne ♥ Det er to produkter som jeg har brukt siden jeg fikk produktene, og det er en tanning mousse til kroppen og en krem til ansiktet.  ♥ Produktene er organiske ♥ De lukter nesten ingenting ift andre selvbruningsprodukter ( de lukter selvfølgelig litt, men lukten er mye mildere) ♥ Både moussen og kremen er brun, noe som er veldig greit da man faktisk ser hvor man har påført produktet. Dette hjelper jo veldig på slik man ser hvor det evt er ujevnt. Alt for mange ganger jeg har sprayet meg eller smørt meg inn med andre selvbrunene, og etter noen timer er jeg hvit både her og der. Det er håpløst. Men her får man virkelig et jevnt og fint resultat.  ♥ Man påfører moussen til kroppen med en hanske, som i mine øyne er MYE bedre enn å bruke hendene. Det blir så jevnt, og det går superfort! Gjort på 1-2-3

♥ Selvbruningen tørker med én gang! Så man slipper å løpe rundt halvnaken og tørke før man kan ta på seg klær igjen. ♥ En annen ting jeg setter veldig høyt er at istedet for at denne selvbruneren blir skjoldete og stygg- fader den bare vekk. Du merker omtrent ikke at den går bort, og det er så viktig. Verste jeg ser er flekkete brunfarge som begynner å gå bort. Ufresht. Tips :  Bruk kremen til ansikt + hals først, før du begynner med moussen til kroppen. For om man gjør omvendt, må man vaske av hendene (da man ikke bruker påføringshansken til ansiktet) og selvbruningen du da har smurt utover hendene kan forsvinne. Skjønner? Det gjorde jeg nemlig nå, så måtte ta en liten runde til på hendene så det ikke skulle bli ujevnt.  pHenomenal moussen til kroppen – finner du her i ulike nyanser. Jeg har farge Dark, og synes ikke den er for mørk. Den gir en utrolig nydelig glød.  Rich face kremen – finner du her  Tanning mitt – her.  Siden Camilla, som jeg nevnte tidligere – er veeldig smilende, blid og positiv ønsket hun å gi dere en rabattkode på hele 20 % som varer helt til 19 oktober. Koden er LENE20 og den bruker dere når dere kommer til kassen.  – Før og etter bilder – SUPER deilig og ha litt ekstra glød nå ♥ Føler seg litt freshere! 


Med hånden på hjertet anbefaler jeg disse gode produktene her – så håper dere liker de, om dere bestemmer dere for å teste ut ♥ Noen andre enn meg som er fan? NYT søndagen. Selv sitter jeg i sofaen i koseklær, med deilig duftlys fra Voluspa på bordet, friske roser, og fyr i peisen. Perfekt søndagskos, koser meg veldig- det håper jeg dere også gjør. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg