Home : Kitchen

– Out kitchen –  Hei på dere! Nå har jeg styrt, vasket og stelt med kjøkkenet- og da fikk jeg så lyst å dele noen bilder med dere. Vi skal snart sette igang med prosjekt fliser på veggen bak vasken, må bare få litt tid til overs først. Planen er marmorfliser, og det tror jeg blir så fint ♥ Gleder meg til det blir helt ferdig. 



Har kjøpt inn litt nye ting, salt og pepper børser samt deilig te fra Nicolas Vahé, og et nytt lite fat/brett i marmor fra Bolia. Synes dette ble en søt miks. 


I tillegg er jeg jo så forelsket i salt og pepper børsene fra Menu, og den lille saltskålen fra Muuto. Mye krydderier her, men mye av det fungerer jo så fint som “pynt” også. 

Nå skal jeg straks avgårde å møte Ana på Espressohouse. Vi holder nemlig på med et lite prosjekt som jeg kanskje kan få vist dere ikveld, om vi blir ferdige. Kan avsløre at det har med sang og piano og gjøre ♥ Og så får jeg forhåpentligvis tid til å møte Henriette og bebi Noah før jeg skal på kurs med Olympus og det nye freshe Pen kameraet mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg