WEEKEND

– Legs on the table, weeeeekend – Først og fremst – TUSEN TAKK for så ufattelig mange nydelige kommentarer fra dere. Jeg blir veldig takknemlig, og rørt ♥ Ana sier også tusen takk. Responsen fra dere har vært overveldende, godinger! Vi får jo selvfølgelig kjempelyst å spille inn flere når dere er så positive!  Her i heimen er det ordentlig weekendstemning. Ruskevær ute, kos inne! Så deilig med lørdag. Holder på å lage pastasalat til oss, og så blir det bare avslapping på sofaen. 

Hvor skjønne er ikke de tøflene her? Love. Disse kommer til å bli brukt mye i høst/vinter- det kan jeg love dere.  Igår hadde jeg “tutteklubb” (som vi kaller det) her hjemme. Vi var 6 stykker, og jeg serverte Moules Frites til de. Blåskjell med kremet hvitvinssaus, pommes frites og bernaisesaus, mm! Så drakk vi drinker, vin, spilte Ryktet Går og dro en tur på Pinerolo hvor vi hadde bord. Så hyggelig med kvalitetstid med jentene! Tok ingen bilder, vil heller nyte tiden med jentene enn å konstant tenke på at jeg må ta bilder av alt som foregår. Ikveld skal Gard ha klubb med guttene her hjemme, så da må jeg rømme leiligheten. Planen er en tur til Helen for å se den nye leiligheten hennes, og deretter blir vi fem stykker til middag på Sudøst. Jeg skal uansett bestille breiflabb med currysaus, amazingly good! Enjoy the weekend! Kos dere masse ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg