Lucky girl

– He treats me well – ♥ God morgen! Disse fikk jeg her på mandag, Gard er veldig snill med meg, og jeg elsker jo roser – så det er den beste gaven jeg får. Nå har jeg til og med lært meg å ta vare på de, så jeg klarer og bevare rosene i ca 3 uker, før jeg må kaste de. Det er digg!  – Morgenkos i hjemmet med duftlys som lukter sitron, mmm – Nå skal jeg jobbe ganske så effektivt her, før jeg skal møte kjæresten til stebroren min Ellen, og datteren hennes Erica. De er her én dag, og har kommet helt fra Bodø, så da må man prioritere kvalitetstid. Gleder meg sånn til å se de igjen ♥ Senere skal jeg møte Hanne, min venninne og grafisk designer som skal lære meg med photoshop! Det skal bli så deilig, jeg er håpløs på sånne ting skjønner dere, så per idag bruker jeg bare picasa.. Funker ikke så bra i lengden. Så hun er veldig snill og skal hjelpe meg! Godt med sånne gode venninner som stiller opp.  Håper dere får en nydelig onsdag, jaggu ikke lenge til helg igjen. Dagene flyr!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg