Partyseason coming up

– Desses for the partyseason – Yes, de fleste har vel fått med seg at denne jenta er glad i en fest med gode venner! Og jeg pleier alltid å ha et lite utvalg med partykjoler og andre partyklær, og nå er det jo veldig hyggelig å ha litt ekstra i skapet, siden julebordsesongen etc etc begynner snart. Jeg er jo veldig heldig siden jeg har et samarbeid med jentene på Kouture. Elsker kjolene deres, de sitter som støpt. Perfekt til party ♥ Og de har allerede sørget for at jeg har noen fine partykjoler i skapet. 



(Kjolene er sponset) Og i denne forbindelse vil jeg bare tipse dere om at miinto.no har shoppingspree idag, med -20 % på alt! Jeg har vært inne og kjøpt meg noen sykt digge, og skjønne ugg tøfler. Galgleder meg til å få de! Alltid deilig med litt rabatt! Og siden Kouture ligger på miinto.no, har også de – 20 % på alt i butikken sin, det kan dere sjekke ut her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg