Giveaway : Max Factor Skin Luminizer – AVSLUTTET

Annonse – En spennende og ny foundation fra Max Factor –  Max Factor har nå kommet ut med nyheten Skin Luminizer Foundation! Jeg har vært så heldig at jeg har fått tildelt tre av disse fargene, som Max Factor’s ansvarlige makeup artist har valgt ut til min hud. Nemlig nyansene beige, sand og golden. Og disse har jeg fått testet ut. Dette er et produkt som gir en diskret glød og varme i huden, og en sunn, frisk look uten at foundationen synes. Dette er et produkt med nydelig dekkevne som er kombinert med hudpleiende ingredienser. Dette produktet kan du få kjøpt her. Prisen ligger på 179,- noe jeg synes er ganske billig mtp hvor god den er.  Her er de tre nyansene jeg har fått tilsendt av Linda Wickmann. Den kommer i hele 5 nyanser til sammen : Nude, soft honey, beige, sand og golden. Selv likte jeg alle tre fargene veldig godt, og min favoritt ble beige. Jeg har en lys hudtype, men som alltid er litt gyllen og da passet den perfekt til min hud. Sand er litt mørkere, mens golden er litt brunlig og gir en fin glød.  Nedenfor kan dere se hvor godt den dekker. I samarbeid med Max Factor får jeg lov å dele ut 5 stykk Max Factor Skin Luminizer Foundation ♥ Koselig på en mandagskveld det, er det ikke? Dette produktet vil dere vinne, lover! Giveaways : For å være med i konkurransen, må du ganske enkelt bare legge igjen kommentar med hvilken nyanse du kunne ønske deg ♥ Så kårer jeg 5 heldige vinnere ila en uke. Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg