16.jun.2010

Jeg orker ikke vise dere den fæle outfiten jeg hadde idag, så her får dere bilder av kjolen jeg kjøpte meg i går i stedet..
Jeg er så glad jeg har fått langt hår igjen.. Synes dere det var fint?
Det er vel i og for seg ikke noe forskjell, men litt lysere..

Nå skal jeg pakke kofferten min, shave leggene mine, dusje og rydde litt – så får vi se om jeg kanskje får tid til å leie en film til kvelden..
I morgen på dette tidspunket her vandrer jeg rundt i Købens gater, i butikker som TOP SHOP (jiiippiiii) Aldo, Monki osv.. Gleder meg som en unge. Jeg skal selvfølgelig ta med pc'en min – slik jeg kan oppdatere dere.

Er det forresten noen av dere søtinger som har en god restaurant, og en god uteplass og anbefale ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg