Hjemmestriping..

Er vel praktisk talt ikke å anbefale. Men jeg skal prøve det i dag.. Har gjort det en del ganger, og hatt både bra og dårlige erfaringer, men jeg har ikke tenkt til å se ut som en gulrot når jeg er ferdig i dag… Jeg skal være forsiktig, og kun legge striper på etterveksten, om jeg klarer dette – blir det ikke hverken gult eller orange. Kommer jeg litt borti den mørkeste fargen i håret mitt – er det gjort, og jeg kommer til og hate meg selv resten av dagen. Så ja, forsiktig skal jeg være ..

Egentlig synes jeg det er fint med litt ettervekst i forhold til de fargene jeg har i håret mitt nå, da synes jeg det ser mer naturlig ut. Men det får være grenser ……

You see?

Denne skal jeg bruke – noen som har prøvd den ?

Kryss fingrene for meg da dere…

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg