Pleie for hairextensions.

Som jeg har nevnt i ett innlegg tidligere, bruker jeg shampoo og kur fra Redken til hairextensionsene mine. Kjempe gode produkt, jeg er veldig fornøyd. 
Nå er jeg helt tom, og surfet litt på ebay, da fant jeg de samme produktene – til mye billigere pris

Denne til ca 150,- inkl frakt. Du får kjøpt den her.

Denne til ca 150,- inkl frakt. Du får kjøpt den her.

 Normalt hos frisør, koster disse dobbelt så mye, om ikke mer.
Jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er å pleie hairextensions skikkelig.

Noen som har prøvd disse?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg